bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- anın görüntüsü24
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- sözlükteki gizli düşmanım9
- insanın geçmişinin karanlık olması8
- rakı sevmemek7
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar8
- şafak çak3
- içtim şarabı13
- çift katlı otobüs3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- hayalet gibi bir insan olmak3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- dümbelettin efendi2
- sosyal medya aranmaktır2
- venezuella depremi3
- kadir inanır22
- genç görünmeye çalışmak2
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- aşure yapan sözlük kızları7
- günün şiiri4
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- japonya7
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- of çok sıkıcı olmanız2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- kemalist dünya24
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- insan olmaya ceyrek kala3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur9
- çok güzel ama manyak kadın7
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- cinsel başlıklara yazmayan bayan yazar2
- mustafa kemal atatürk7
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- bazen şık bazen relax mod2
- true'nun çaylak olması16
- üniversitelerin gereksiz olması16
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- hayattaki şans seviyeniz4
beş duyudan biri olan gözlerin bir nesneye karşı kendi niteliğini sergilemesidir ki baktığı şeyin farkında olma durumu
çocuga bakmak,yemege bakmak,güzele bakmak gibi alternatifleri olan bir eylemdir
hepsi iyi,hepsi sevap olandır.
ancak baktığını görebilmek daha güzeldir.
hepsi iyi,hepsi sevap olandır.
ancak baktığını görebilmek daha güzeldir.
güzel güzel bakildiği takdirde cogu insanin görmekle arasinda fark görmediği eylem
öküz gibi monutore karsı sergiledigim davranıs.
güzelin kendisine, güzel yüzüne, güzel gözlerine, güzel ka$ına kirpiğine kar$ı yapılabilecek en doğal ve yaygın davranı$... ba$ına "hayranlıkla" kelimesi getirildiğinde hangi yönde olduğu ve $iddeti belirtilmi$ olur. bu eyleme doyamamak da vardır bazen, bazen kıyamamak da... izlemek ile çoğu yerde aynı anlama gelir. *
kısa bir beyin aktivitesi sonucunda dünyanın en kolay işi olduğuna karar verdiğim eylem. evet, daha kolay bir şey yok dünyada. bakmak... aval aval...
türkiye'de cinayete kurban gitme sebebi. memleketimizde nice yiğitler birine sadece ve sadece baktığı için canından olmuştur. misal, trafikte kırmızı ışıkta yandaki beyaz şahinin içindekilere bakarsanız canınızdan olabilirsiniz.
görmek kadar anlamlı değildir.
sırf bu bakma arsızlığı yüzünden başıma olmayacak işler geldi.
fakat şimdi düşünüyorum da ruhumu asıl dinlendirdiğim zamanlarmış..
şimdi caddelerdeki otomobillerin tekerleri altında çatırdayan sararmış
bir yapraktan farksızım..
yorgunum..
insanlar farklı amaçlar uğruna benliklerinden çıkıp
canavara dönüşmüşler..
elim kolum bağlı bir şey diyemiyorum..
şimdi, o tür heyecanlara atılabilmek için
zamanı geriye sarmak gerekiyor.
fakat şimdi düşünüyorum da ruhumu asıl dinlendirdiğim zamanlarmış..
şimdi caddelerdeki otomobillerin tekerleri altında çatırdayan sararmış
bir yapraktan farksızım..
yorgunum..
insanlar farklı amaçlar uğruna benliklerinden çıkıp
canavara dönüşmüşler..
elim kolum bağlı bir şey diyemiyorum..
şimdi, o tür heyecanlara atılabilmek için
zamanı geriye sarmak gerekiyor.
Adana'da yapmamanızı tavsiye ederim.
bazen gozununun onundeki seyi goremeyebiliyorsun. ve bu beni dehsete dusuruyor, daha goremedigim neler var derdine dusuyorum.
görmeye yetmez boş boş bakarsın.
ılginiz olan adam bakinca rahatsiz olmuyorsunuz, hatta hosunuza gidiyor, mutlu oluyorsunuz.
ılginiz olmayan bi adam bakinca rahatsiz oluyorsunuz, pis sapik diyorsunuz.
cogu normal kadin icin durum bu;)
ılginiz olmayan bi adam bakinca rahatsiz oluyorsunuz, pis sapik diyorsunuz.
cogu normal kadin icin durum bu;)
kişisel menfaatler doğrultusunda hoşuna giden veya gitmeyen durumdur.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar