bugün
- true'nun çaylak olması16
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet10
- kadir inanır15
- üniversitelerin gereksiz olması13
- velvet28
- türk soyu ve arap soyu birdir7
- israil6
- kemalist dünya19
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- 2026 dünya kupası27
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- sözlüğü bırakmak istemek8
- yazarların iyi olduğu konular9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- salak erkek neden bu kadar çok8
- futbol21
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- galatasaray lobisi11
- seri gizli artı oy veren melek7
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- anın görüntüsü17
- birader yazar olmak13
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- arapça okuyabilen yazarlar3
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- özlü sözler5
- 26 haziran 20266
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- hızlı para kazanmanın yolları14
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- ingiliz aksanı6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- cemevinde hain kemal sloganları8
son 2 gündür bende şişen organ. hatta o kadar şiştiki artık ben onlara bademcik değil, badem diyorum.
vücudun en kezban organı.
hemen şişip anamızı belliyorlar.
aldırın gitsin amuhagodugumun.
hemen şişip anamızı belliyorlar.
aldırın gitsin amuhagodugumun.
ismi çok sempatik olan sevilesi organ.
nohut kadar iki şey, şişti mi fenadır sonu.
boyuna posuna bakmadan çocuklukta kimilerini bin defa tuş eden..
bazı insanlarda küçücük olan, akabinde de boğazlardaki en ufak bir sıkıntıda farenjit olmaya sebep olan hede. olsa dert olmasa dert amınski.
Benim bademciklerimin özgüvenine hayranım saygı duyorum.
şişti mi ağrıdan öldüren, yutkununca hayata küstüren şeyler
Insani hastaliklardan korumaya saglayan filtre. Özellikle sigara icenlere aldirmamalarini tavsiye ederim. Hatta kimse aldirmasin cok gerek kalmadikca.
Geceden gündüze değil de, bu günden yarına değil de, çok acil olarak değil de, çabuk çabuk normale dönmesi gereken uzuvlarım.
oldukça hassastırlar...adamı hasta ederler!
şu anda boğazımın sadece sağ tarafında ağrıyan, yutkundurmayan organ..
bir kış hastalanmadım hatta, 2- 3 senedir hastalanmıyorum, bahar geliyor yaz geliyor, şu kapalı ortamlarda bulununca hemen nazlı bir kelebek gibi boğazlarım, temiz hava olmayınca 2 dir hastalık belirtisi gösteriyor..
sinir oluyorum sözlük.
bir kış hastalanmadım hatta, 2- 3 senedir hastalanmıyorum, bahar geliyor yaz geliyor, şu kapalı ortamlarda bulununca hemen nazlı bir kelebek gibi boğazlarım, temiz hava olmayınca 2 dir hastalık belirtisi gösteriyor..
sinir oluyorum sözlük.
(bkz: tonsil)
şerefsizdir, ağır hemde.
beta streptokokla tanışmasının akabinde çocukluğumda canıma kast eden organ.
Öyleydi, böyleydi derken aldırdık ama kurtulamadık.
Nefrit oldu, bir kez daha canıma kast etti. Ondan da kurtulduk sayılır.*
Yeter mi? Yetmez!
Yıllardır da fibromiyalji çekiyorum.
Bunların hepsi de yanlış tanı ve tedavi ile bir o.ç. yüzünden.
Öyleydi, böyleydi derken aldırdık ama kurtulamadık.
Nefrit oldu, bir kez daha canıma kast etti. Ondan da kurtulduk sayılır.*
Yeter mi? Yetmez!
Yıllardır da fibromiyalji çekiyorum.
Bunların hepsi de yanlış tanı ve tedavi ile bir o.ç. yüzünden.
Nefret edilen organ. Aldırma ameliyatına giren duyan bilen var mı, ameliyat esnasında idrar sondası takılıyor mu?
Bademcik değil bildiğin eriğe dönmüş organımdır, az daha kasarsa karpuz olacak meret. (bkz: bela)
Ne işe yaradığını anlayamadığım organ. Bir o bir de şu zırt pırt patlayan apandisit.
(bkz: Ferditayfur) bey bademcik baslığımız sadece entrye aciktir bademcik resminizi doktora gerekli bilgileri entry olarak basliga giriniz.
vücuttaki en ama en gereksiz parça. sürekli ağrırlar, ota boka şişerler. pek bir işlevleri de yoktur. yoklukları varlıklarından daha iyidir.
varlığı yokluğundan daha fazla zarar olan, vücudun en gereksiz parçalarıdır.
gribal enfeksiyonlar her zaman bunlarla başlar. durup dururken şişerler yutkunma zorluğu yaşarsınız kısa bir süre sonra da hasta ederler.
en kısa zamanda kurtulun. aldırdığımdan beri grip yüzü gormedim. iyi ki kurtulmuşum siktiğimin şeylerinden.
gribal enfeksiyonlar her zaman bunlarla başlar. durup dururken şişerler yutkunma zorluğu yaşarsınız kısa bir süre sonra da hasta ederler.
en kısa zamanda kurtulun. aldırdığımdan beri grip yüzü gormedim. iyi ki kurtulmuşum siktiğimin şeylerinden.
(bkz: küçük dil) sandığım meğerse ağız içinde sağ ve solda birer tane yer alan kısımmış
Askerden sonra 3 kutu antibiyotik devirmeme rağmen iltahabını bir türlü atamayan faydasız organ.
saygılar..
ahaha bademcik nedir ulan? şu tdk yı dava etmeli yeminle. Bu kadar cringe bir isim daha olamaz keza.
-aşkım neyin var?
+hiç aşkım bademciklerim ağrıyo
bakar mısın diyalogta oluşan boşluğa? Bademcik ne amk bademcik ne! amcık desek herkes tü kaka çeker bademcik ne arkadaş? neyse bademcikler dilerim.
ahaha bademcik nedir ulan? şu tdk yı dava etmeli yeminle. Bu kadar cringe bir isim daha olamaz keza.
-aşkım neyin var?
+hiç aşkım bademciklerim ağrıyo
bakar mısın diyalogta oluşan boşluğa? Bademcik ne amk bademcik ne! amcık desek herkes tü kaka çeker bademcik ne arkadaş? neyse bademcikler dilerim.
Aldırıldığı zaman gözle görülür bir rahatlama hissettiren, vücudun en gereksiz parçaları. Hiçbir yarrama yaramadıkları yetmiyormuş gibi ota boka şişip insanı hasta edip duruyorlar. Antibiyotik kullanmadan da inmiyorlar.
Aldırıp kurtulmak en iyisidir. Zira ben aldırdıktan sonra nefes almaya başlamış gibi rahatladım ve o gün bugündür tek bir grip bile geçirmedim. Amına kodumun bademcikleri resmen hastalık sebebi.
Aldırıp kurtulmak en iyisidir. Zira ben aldırdıktan sonra nefes almaya başlamış gibi rahatladım ve o gün bugündür tek bir grip bile geçirmedim. Amına kodumun bademcikleri resmen hastalık sebebi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar