bademcik

beta streptokokla tanışmasının akabinde çocukluğumda canıma kast eden organ.

Öyleydi, böyleydi derken aldırdık ama kurtulamadık.

Nefrit oldu, bir kez daha canıma kast etti. Ondan da kurtulduk sayılır.*
Yeter mi? Yetmez!

Yıllardır da fibromiyalji çekiyorum.

Bunların hepsi de yanlış tanı ve tedavi ile bir o.ç. yüzünden.
© copyright 2005 - 2026