bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- kadir inanır14
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- velvet28
- israil5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- kemalist dünya19
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- yazarların iyi olduğu konular9
- arapça okuyabilen yazarlar3
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- aile evinde yaşamak13
- üniversitelerin gereksiz olması12
- salak erkek neden bu kadar çok8
- bir şeyler söyle3
- sedat pekmez21
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- futbol21
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- anın görüntüsü17
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- seri gizli artı oy veren melek7
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- birsin allahım2
- özlü sözler5
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- galatasaray lobisi11
- 26 haziran 20266
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- erleg han ile revani yemek3
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ktç abinin çaylak olması5
- ingiliz aksanı6
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
gel sışalım.
(img:#493708)
(img:#493767)
baattin tarzdir, ittir kopuktur taramalisi olmamasi gerekendir.
https://m.ak.fbcdn.net/sp...10198685_1464629668_n.png
favorimdir, lakin
https://m.ak.fbcdn.net/sp...773460132_246168247_n.jpg
buda çok güzeldir..
götünü pıçaklicam olum senin...
favorimdir, lakin
https://m.ak.fbcdn.net/sp...773460132_246168247_n.jpg
buda çok güzeldir..
götünü pıçaklicam olum senin...
fırat ın da baattin in de amk. bunlar hep cem yılmaz ın oyunu. sahnede 'baattin abey' gibi tiplemeler yapa yapa çıktı. hayır bu baattin ve fırat karikatürleri komik de değil. ulan selam diyene bile gülecek kadar güleç bi adamım, kendimi ne kadar zorladıysam ne bu baattin le fırat a ne de sefa doğanay a gülebildim. gülemiyorum lan komik değil..
twitter da nerde bi baattin ve fırat içeren profil gördüysem engellemişimdir.
twitter da nerde bi baattin ve fırat içeren profil gördüysem engellemişimdir.
http://www.beslenirkibu.c.../2012/03/pic-bahattin.jpg
gülmemek için kasmazsanız, bu ortalık malı oldu ben kuğl adamım demezseniz, sıradan ve makul biriyseniz mutlaka güldürecektir baattin.
gülmemek için kasmazsanız, bu ortalık malı oldu ben kuğl adamım demezseniz, sıradan ve makul biriyseniz mutlaka güldürecektir baattin.
hiç komik değildir. fırat baattin falan bunları yapanlar ve bunları sevenleri anlamıyorum. mizah anlayışları neredeyse sıfır. twitter daki fenomenlerin sözleri gibi birçok karikatür. bazıları azıcık gülümsetiyor o kadar bazıları hayattan soğutuyor.
facebook'ta b.okunu çıkaran bir güruh vardır. güzel karikatürdür fakat her gün her gün çekilmez olur..
Bir twitter fenomeni, gerçekten tam içimden geçenleri dile getiriyor, doğal bir yetenek.
tam adı baattin marley olan karikatürlerden fırlama bir hayal ürünüdür. facebookta adına kurulan grup(lar) orjinallikten kilometrelerce uzaktadır zira çoğu kendi yaratıcılıkları değil, anonim kişiler tarafından bulunmuş internette dolaşan espirilerdir.
kahve dünyası, simit dünyası, pilav dünyası, ayakkabı dünyası derken; etme bulma dünyası diye bi mekan açıp, gelen gideni pıçaklayasım var.
''kızların kedilerde ne bulduğunu anlamıyorum. kılsa kıl, bıyıksa bıyık, hayvanlıksa hayvanlık hepsi bizde mevcut yani'' diyor.
çok gerçekçi...
çok gerçekçi...
bir karikatür çizimi.
lan bir şeyin de amına koymayın. bir şeyi de kusturana kadar kullanmayın. nereyi açsam bunun aynı resmi, yanında baloncuk yok bilmem ne yok bilmem ne.
lan bir şeyin de amına koymayın. bir şeyi de kusturana kadar kullanmayın. nereyi açsam bunun aynı resmi, yanında baloncuk yok bilmem ne yok bilmem ne.
eski patronun adının arasından h alınmış adı.
adanaspor taraftarıyla karşılıklı sevgi, saygı ilişkisi olan kral karikatür karakteri.
https://twitter.com/picad...97122387788845056/photo/1
baattin reyiz zaten adana'lı olduğunu pıçaklamandan falan biliyorduk eyvallah *
https://twitter.com/picad...97122387788845056/photo/1
baattin reyiz zaten adana'lı olduğunu pıçaklamandan falan biliyorduk eyvallah *
facebook denen müessesede afedersiniz amına koyulmuştur.zatan aşırı overrated fırat karikatürünün yan karakteri olması hasebiylen sosyal medyada çok fazla görünmesi mide bulandırıcı derecede manasız ve gereksizdir.
facebooktan soğumama neden olan karakterdir.
Erken yaşta sigaraya başlamıştır.
son günlerde facebookta milletin birbirine bakarak atladığı bokumgil karikatür sayfası, listemdeki zevksiz insanları tanımama sebep olmuştur,
komik olsa neyse diyeceğim de mimiklerimi dahi oynatmıyor hiç bir paylaşımı.
komik olsa neyse diyeceğim de mimiklerimi dahi oynatmıyor hiç bir paylaşımı.
(bkz: #21815445)
facebooktaki sayfalar sayesinde boktan monologlar eklenen fakat sadece karikatür sayfalarında eğlenceli olan karakterdir.
Kısa sürede kendinden bıktıran Facebook sayfası.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar