bugün
- yazma diyince yazmayan erkek4
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar4
- bugün de meme atan olmaması12
- ideal sevgilinin en önemli özelliği10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle21
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- anın görüntüsü15
- beyaz otomobil satın almak10
- iş kadını yazarlar6
- gocu bey meh meh bey birader4
- clydeless bonnie3
- meloş nerede sorunsalı5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi5
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- ev kredisi çeken asgari ücretli3
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın3
- ege waw3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- hoşgeldin pazartesi7
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- arkadaşlar çorba içiyorum2
- bay melahel d erectotales2
- bully2
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- krista allen2
- 2026 dünya kupası17
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- yaşlılığınız için insan biriktirin10
- park etmek sanatı4
- paris te son tango5
- pazar günü aktiviteleri4
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- ikinci el elbise giymek2
- nervio'nun memleketi3
- kemal kılıçdaroğlu9
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- düşün ki o bunu okuyor4
- sol tarafın inzal olması3
- sözlük yazarlarına gelen son mesaj7
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- amy adams2
Staja başlayıp eğer sağ çıkarsak icra edeceğimiz meslektir. Herkes güzel meslek demiş fakat avukat olana kadar sevimli fakültelerimizde bizi muhteşem ölü gençler haline getirmeye çalışıyorlar. Rica edeceğim stajyer avukat çalıştıran veya çalıştıracak meslektaşlarım, bu yeni kanlara mesleği sevdirecek şekilde davranın, yol gösterin, abilik ablalık edin, mobbinge maruz bırakmayın.
mezun olunca özel sektörde ticaret avukatı olarak çalışmayı düşünüyorum, başlangıcta bir avukatın yanındayken bir kaç sene sonra bir ortakla büro açmayı planlıyorum. ilk başlarda tahmini ne kadar kazanırım, devlete girip sabit bir gelirim olsun istemiyorum çünkü. bu konuda bilgili olanlar mesaj kutucuğumu aydınlatırsa sevinirim, şimdiden teşekkürler.
suanda her meslek dalinda oldugu gibi zamaninin dassakli seckin meslegi simdinin ise mezun bollugu olan issiz surusu yetistiren meslek dali.
parayla insanların derdini satın alan meslek.
Adalet sisteminde vazgeçilmez meslek.
Avukat olmasa yargı ağı çöker.
Avukat olmasa yargı ağı çöker.
parayı basıp avukat tutanları anlamıyorum arkadaş. bu avukatlara para verenler kerizdir. ben değilim, ben dünyanın tüm sırlarını çözmüş zeki bir tipim. ne gerek varmış avukata.
geçen kendi tapu davamda kendim bi şeyler yazdım. süreyi kaçırmışım, usulü de bilmediğimden gül gibi tarla gitti. sonraki davamda barodan avukat atattım. adam o konuda çok iyi değilmiş, 2 celse için 5 bin verseydim 50.000 tl'lik davamı kazanacaktım. ama olsun para verip niye avukat tutayım keriz miyim ben?
* verilen paranın haram olduğu meslek erbabı.
geçen kendi tapu davamda kendim bi şeyler yazdım. süreyi kaçırmışım, usulü de bilmediğimden gül gibi tarla gitti. sonraki davamda barodan avukat atattım. adam o konuda çok iyi değilmiş, 2 celse için 5 bin verseydim 50.000 tl'lik davamı kazanacaktım. ama olsun para verip niye avukat tutayım keriz miyim ben?
* verilen paranın haram olduğu meslek erbabı.
Bazıları, hatta çoğu insan avukatlığı, para kazanma mesleği sanıyorlar.
Yanılıyorlar.
Siz hiç, meslekten zenginleşmiş avukat tanıdınız mı?
30 yıla yaklaşan avukatım, üst dönemlerimden, alt dönemlerimi zaten saymıyorum, meslekten zenginleşmiş avukat tanımadım.
Beni bilen bilir, fakirin fakiriyimdir; vergilerimi zor ödüyorum. Olsun ama, ödüyorum eksikliğim yok.
Biz bu ülkede çok çile çekip, yakınmayanlarız.
Bir cezaevi kapısında çocuğumuz yaşındaki nöbetçi askerlerin, kapı görevlisi gardiyanların aptalca bakışlı kınamalarına maruz kaldıktan sonra, tıkımızı çıkarmadan güle oynaya ortamı yumuşatıp, görevimizi yine de yapan insanlarız.
Onların bizim insanımız olduğunu, onları da kınamadan bu işi yapabileceğimizi gösterenleriz.
Biz avukatız: Her yerde, her zaman avukat kalacağız.
Dün sizi savunuyorduk, bugün suçlanan kim varsa, onları savunacağız. Hukuk çerçevesinde.
Biz, hakkı savunanlarız; hukuku; insanı, insanın kendisinden kaynaklanan haklarını savunanlarız.
Şu günlerde, bir yığın hainler yüzünden yine çok kötü bir dönem yaşıyoruz.
Böyle dönemler, çok gördük.
Umarım bir daha görmeyiz.
Biz, haksızlığın zerresini kabul etmeyen bir mesleğe mensup olduğumuz için, buradayız ve burada olacağız.
Avukatız, buradayız..
Para, onu düşünen insanların sorunudur.
Biz avukatız..
Yanılıyorlar.
Siz hiç, meslekten zenginleşmiş avukat tanıdınız mı?
30 yıla yaklaşan avukatım, üst dönemlerimden, alt dönemlerimi zaten saymıyorum, meslekten zenginleşmiş avukat tanımadım.
Beni bilen bilir, fakirin fakiriyimdir; vergilerimi zor ödüyorum. Olsun ama, ödüyorum eksikliğim yok.
Biz bu ülkede çok çile çekip, yakınmayanlarız.
Bir cezaevi kapısında çocuğumuz yaşındaki nöbetçi askerlerin, kapı görevlisi gardiyanların aptalca bakışlı kınamalarına maruz kaldıktan sonra, tıkımızı çıkarmadan güle oynaya ortamı yumuşatıp, görevimizi yine de yapan insanlarız.
Onların bizim insanımız olduğunu, onları da kınamadan bu işi yapabileceğimizi gösterenleriz.
Biz avukatız: Her yerde, her zaman avukat kalacağız.
Dün sizi savunuyorduk, bugün suçlanan kim varsa, onları savunacağız. Hukuk çerçevesinde.
Biz, hakkı savunanlarız; hukuku; insanı, insanın kendisinden kaynaklanan haklarını savunanlarız.
Şu günlerde, bir yığın hainler yüzünden yine çok kötü bir dönem yaşıyoruz.
Böyle dönemler, çok gördük.
Umarım bir daha görmeyiz.
Biz, haksızlığın zerresini kabul etmeyen bir mesleğe mensup olduğumuz için, buradayız ve burada olacağız.
Avukatız, buradayız..
Para, onu düşünen insanların sorunudur.
Biz avukatız..
Hukuğun üstünlüğüne inanıp, layıkıyla yapanların, el üstünde tutulması gerekenlerdir.
Şu başlığa avukat olanlarlardan daha çok olmayanların yazması ne kadar ironik.
Buyrun Benim?
Son zamanlarda her kıçı kırık üniversitenin fakülte açmasıyla ortalığın avukattan geçilmemesi. Yakın zamanda normal memur sıfatı alacak meslek.
parayla vicdanını satan kişi.
Sözlükte avukat varsa bir pm'yi yeşillendirebilir mi ?
Stajyer avukat olur mu?
insana ne kadar çok rakibi olduğunu gösteren başlık. biz hala mezun olmaya çalışalım son senemizde.
Arkadaşlar daha hukuk fakültesinde okurken lütfen mesleğin tribine girmeyin, komik oluyor. Bitirin gelin başımızın üstünde yeriniz var.
Istanbul adliyesine kontrolsüz girmek için kurallara uymayanlar var ülkemizde.
genelde şerefsiz olurlar.
her avukatı bir tutmasanız acaba???
Ben doktoruma ne ücret ödüyorsam, avukatıma bunun iki katını öderim. Çünkü; doktoruma ne anlatırsam anlatayım, doktor bana bir reçete yazar ve gider. Ağrıyı, sızıyı, acıyı ben tek başıma çekerim. Oysa avukatıma ne anlatırsam anlatayım ben onun yanından rahatlamış bir şekilde çıkarken, tüm anlattığım dert, tasa ve kasvet, artık onun derdi haline gelir.
Winston churchill
Winston churchill
sözlükte ücretsiz danışmanlık hizmeti verenleri de vardır . yetişen danışıyor efendim .
(bkz: danışma ücretlidir)
Her şey para mı ki? illa maddi bir karşılığı mi olmalı bazı yardımların?
akpli olanları tam bir şark kurnazıdır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar