bugün
- kadınlar neden aldatır16
- devşirmelik makamı13
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz5
- biz arap değiliz biz türk üz6
- lionel messi8
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı5
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- askerlik9
- kıskançlık5
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı3
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- ismail kartal16
- sürekli esnemek6
- kadında güzellik aramayan erkek5
- allah bu yahudilerin belası versin2
- insan ne yaparsa kendisi icin yapar2
- tuncay güney2
- içinizdeki trafik canavarını durdurun2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- kimyon3
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı2
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- yazın yapılabilecek işler2
- the god himself3
- nady bondar2
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- erectovanga2
- gözde celep2
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- donald trump5
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- sözlükteki zengin yazarlar4
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- işsizlere tavsiyeler2
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- kazıklı maria3
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- işsizken canın sıkılmaması yapılması gerekenler2
- şansın yaver gitmesi2
- 17 haziran 2026 avrupa parlamentosu'nun raporu5
- kumardan para kazanmak2
- akrep kadını başak erkeği uyumu3
- cristiano ronaldo4
Akp seviciliği değil az sonra söyleyeceğim. Zira bir parti tutmuyorum. Ama kurnaz olmazsan açsın bu meslekte abi başka yolu yok. Bakın yolsuz demiyorum. Kurnaz diyorum. Arasında çok fark var.
(bkz: ne var lan)
Benimdır o.
(bkz: ne var lan)
öyle tipine bakıp da güvenilecek insanlar değillerdir. çok dikkatli olmak gerekir. sizi aylarca oyalayabilir, verdiğiniz vekaletle kalırsınız öyle. vekalet verirken süresiz değil, belli bir iş ve belli bir süre için verilmelidir. sütten ağzım yandı, yoğurdun yüzüne bakmıyorum.
bunun stajyer hali şu an benim tarafımdan icra ediliyor.
Duruşma salonu önünde bekleme yaparak ömrü geçen adam.
Ama bu normal bir avukat için geçerli.
Ama bu normal bir avukat için geçerli.
Dostoyevski kiralanmış vicdan'dır der.
(bkz: halikarnas davulcusu) henüz değil ama birkaç sene içinde olacak abisi.
(bkz: amaa parayla aslanım)
Aramızda varsa bir şey danışmak isterim lütfen dm lol.
Yıllardır içindeyim. Ömrümüz adliyelerde çürüdü.
Bir meslek.
Bir meslek.
Samar oglanidir. Hakim azarlar, icra muduru azarlar, icra memuru azarlar. Bi de yetmez yavsak patronu azarlar. Yapmayin yaptirtmayin.
yüksek ihtimal okulu bitirdiğimde idealist bir şekilde yapacağım meslek.
(bkz: siktir deli)
Yasalara gore muvekkili savunmakla yukumludur. Yalan soylemesine gerek yok yasalarda ne savunmasi gerekirse onu beyan edip sunar. Hakimde karar verir.
"Yalan" cok cahilce bir tavir. Ama iste bilmeyenler konusmaya bayilir. Avukat bir seye dayatarak konusur. Kafasindan gotunden sizin gibi sallamaz yani. Zaten son karar gerekirse savci girer mahkemeye hakim ve taniklarla verilir. Hatta bilir kisilerle.
Hayatinda avukat savunmasini ancak hollywood fimlerinden gormus kisiler burda gelip atip tutar iste hakkinda.
Cok gulunc.
"Yalan" cok cahilce bir tavir. Ama iste bilmeyenler konusmaya bayilir. Avukat bir seye dayatarak konusur. Kafasindan gotunden sizin gibi sallamaz yani. Zaten son karar gerekirse savci girer mahkemeye hakim ve taniklarla verilir. Hatta bilir kisilerle.
Hayatinda avukat savunmasini ancak hollywood fimlerinden gormus kisiler burda gelip atip tutar iste hakkinda.
Cok gulunc.
Ne kadar burada saygınlığını yitirdiğinden, yalancı olduklarından bahsedilse de herkesin bir gün muhtaç kalacağı kişidir. Burada atıp tutanların hepsi işi düştüğünde "aman avukat canım avukat" diye yana yakıla kapısına çok gidecektir.
Türk hukukunda avukatla temsil zorunluluğu yoktur. istemiyorsanız birine vekalet vermek zorunda değilsiniz. Kimse kimseden zorla vekalet almıyor yani.
Ben kendi dava dilekçemi kendim yazarım, kimsenin beni savunmasına gerek yok ben tüm hukuki yolları bilirim diyorsan tamam tüm yazdıklarında haklısın. Ama bir dava açılacağı zaman daha dilekçeyi hangi mahkemeye yazacağını bilmeyen adam avukatlığın saygınlığını sorgulamadan önce durup bir düşünmeli.
Hukuk ve avukatlık zihinlerdeki 'yalancı, sahtekâr' algısından ibaret değildir.
Türk hukukunda avukatla temsil zorunluluğu yoktur. istemiyorsanız birine vekalet vermek zorunda değilsiniz. Kimse kimseden zorla vekalet almıyor yani.
Ben kendi dava dilekçemi kendim yazarım, kimsenin beni savunmasına gerek yok ben tüm hukuki yolları bilirim diyorsan tamam tüm yazdıklarında haklısın. Ama bir dava açılacağı zaman daha dilekçeyi hangi mahkemeye yazacağını bilmeyen adam avukatlığın saygınlığını sorgulamadan önce durup bir düşünmeli.
Hukuk ve avukatlık zihinlerdeki 'yalancı, sahtekâr' algısından ibaret değildir.
her meslekte olduğu gibi beceriksizi adamı haktan eder.
mesela doktorluk var, beceriksizi adamı candan eder vs, öyle gider bu örnekler. çürük elmalardan kurtuluş yok. avukatlığa özel değil.
mesela doktorluk var, beceriksizi adamı candan eder vs, öyle gider bu örnekler. çürük elmalardan kurtuluş yok. avukatlığa özel değil.
Türkiye de puanım yüksek bari hukuk okiyim diye tercih edilen alanlardan olunca değer kaybeder tabi.
Her işi yapmak isteyen ve seven yapmalı. Puanlara göre meslek değerlendirilmez.
Zaten bu kadar fazla tuttuğu için bir çok kişi özel okullarda okudu. Özel okullara sınırlama getirilse de komik bir rakam. 150 bin sınırı ne lan ?
devlete kaç binle giriliyor da 150 bine sınır getiriyorsun. Yani Türkiye'de özel üniversitecilik ve puan algısıyla biten alanlardan bence.
Yine de lazımdır evet yine de şarttır ama pek havası kalmamış durumda sanki.
Her işi yapmak isteyen ve seven yapmalı. Puanlara göre meslek değerlendirilmez.
Zaten bu kadar fazla tuttuğu için bir çok kişi özel okullarda okudu. Özel okullara sınırlama getirilse de komik bir rakam. 150 bin sınırı ne lan ?
devlete kaç binle giriliyor da 150 bine sınır getiriyorsun. Yani Türkiye'de özel üniversitecilik ve puan algısıyla biten alanlardan bence.
Yine de lazımdır evet yine de şarttır ama pek havası kalmamış durumda sanki.
istanbul'da memur kadar var herhalde. incirli caddesi ya psikolojik danışmanlık ya büro.
Kendisi gibi yüksek puanlarla kazanılan meslekler hariç(tıp gibi) genel olarak diğer meslekler tarafından sevilmezler. Hep bir bok sürme çabası olur avukatlara. Yok yalancı olmak gerekirmiş, yok döner ayrana dava bakarmış, yok çok fazla avukat varmış iş bulunmazmış.. (buradan sonra ağzımı bozacağım) Ulan gavat toplumun geneli biliyor ki basarili bir avukat mimardan mühendisten doktordan polisten hatta bazen hakimden savcıdan bile fazla para kazanıyor. Ikinci olarak sayı cokmus. Diger bolumlerde okuyan arkadaslarin problemlerini goruyoruz. Cogu bolumden mezun olunca girilebilecek bir is sahasi bile yok. Hukuk okuyan salak da halkla iliskiler okuyan mi zeki?
normal şartlarda bok atanların işi düşünce saksolara doyamadığı koştuğu meslek grubu.
Hukuki anlamda yardımcı kişidir. Son zamanlarda yaptığımız bu mesleğin ne yazık ki itibarı kalmadı. Bunun birçok nedeni var. Bazı avukat arkadaşlarımız buna neden oldu. Evet.
Turkiyede her üç kişiden biridir.
arabuluculuk yasasıyla ekmeği elinden alınmaya çalışılan meslek erbabıdır. herkes aleyhlerine atar tutar, ama başı kanunla derde girdiğinde veya hakkını aradığında dört elle sarılınan kişidir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar