bugün
- utanmadan şort giyen erkek6
- gocudan lezzet içmek3
- lahmacunu elle yiyen kız20
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- san marino nun dünya kupasını alması2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı8
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız13
- ismet gurbuz 202418
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur4
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- küfreden kız iticiliği7
- lionel messi3
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel2
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi3
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı5
- bir kadını araba park ederken izlemek2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması15
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- 2002 dünya kupası üçüncülük maçı2
- beyaz otomobil satın almak15
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- yürüyüş partisi8
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- bugün de meme atan olmaması13
- ankara4
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- wine me dine me2
- ilgi3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
sevmiyorum ben bu insanları.
sevemiyorum.
böyle birisiyle arkadaşlık kurma isteğimde yok açıkçası.
bir arkadaşım vardı lisede bana ateist olduğunu söyledikten sonra arkadaşlığımı kesmiştim.
yapamıyorum.
sanalda ki yazdıklarından dolayı bunlara karşı hiç güzel düşüncelerim yok.
halbu ki inanç tartışma konusunda değil de insanlık konusunda ortak konularda hem fikir alışverişler olsa
belki de kendileri bugün toplum tarafından dışlanmazdı.
toplumdan dışlanmalarının nedeni kendilerini büyük görmeleri yani kibir ve egoları yüzündendir.
dindar insanları sevmiyorum geyiği yaparlar sürekli.
her neyse.
bunlar benden ve ailemden ırak olsun böyleleri.
sevemiyorum.
böyle birisiyle arkadaşlık kurma isteğimde yok açıkçası.
bir arkadaşım vardı lisede bana ateist olduğunu söyledikten sonra arkadaşlığımı kesmiştim.
yapamıyorum.
sanalda ki yazdıklarından dolayı bunlara karşı hiç güzel düşüncelerim yok.
halbu ki inanç tartışma konusunda değil de insanlık konusunda ortak konularda hem fikir alışverişler olsa
belki de kendileri bugün toplum tarafından dışlanmazdı.
toplumdan dışlanmalarının nedeni kendilerini büyük görmeleri yani kibir ve egoları yüzündendir.
dindar insanları sevmiyorum geyiği yaparlar sürekli.
her neyse.
bunlar benden ve ailemden ırak olsun böyleleri.
komünist: parayı bulana kadar.
feminist: zengin kocayı bulana kadar.
ateist: uçak sallanana kadar.
feminist: zengin kocayı bulana kadar.
ateist: uçak sallanana kadar.
Tanrı'nın olmadığına inanmakta bir inançtır. Bu bağlamda kendi iddialarıyla çelişen fikirlere sahipler ateistler. insanoğlu Tanrı yok diyebilecek bilgiye, donanıma, birikime sahip olsaydı, var diyenlerin tüm tezlerini bu yüzyılda çürütebilirdi. Şimdilik bilinemezlik (agnostisizm) daha akla yakın gelmeli bir ateist için.
tamam bütün dünyayı gezmedim usta ama bir kaç yere gittim ve gerek başka ülkelerde gerekse bizim ülkemizde yabancı ateistlerle tanıştım. hiç birinin ben sormadan ateist olduğunu anlamadım. bazılarına sordum neden inanmıyorsunuz diye gülüp geçtiler. hatta biri '' orda kapı yoksa sana neden olmadığını anlatamam'' dedi. bizim ülkede ise tam tersi sormadan ben ateistim diyor elaman. bir de yok kuranda bir şey arıyor, inananlara kızıyor, salakmışlar gibi davranıyor, ilginç.
türkiye'deki dindarların ateistlere saygısızca eleştiren, küfreden tavrından dolayı böyle bir savunma mekanizması geliştirmiş olabilir.
başlıklara bakılırsa sözlüktekilere dert olmuştur.
Başlığı açan arkadaş da deistdir. Tanrının dünya ile irtibatını kestiğini düşünmektedir. *
çoğu varlığı kanıtlanmadı diye allah'a inanmamaktır:
not: herkesin inanışına saygım vardır.
not: herkesin inanışına saygım vardır.
maddenin 'yoktan varedildiği CERN deneyi ile ıspatlandığında' ne yapacaklarını merak ettiğim, desteksiz ideolojiye kurban giden insanlar topluluğu.
senin benim gibi bir insandır. sen yaradana inanırsın, ateist inanmaz. olayın özü budur. bunun dışındaki her şey bireyin kişiliği ile alakalıdır.
ganj nehri'ne girip günahlarından arındığını sanan hindular dururken sadece islâm ile uğraşan güruhtur. ne bileyim, üzülüyorum.
Ganj nehrine girip arınan hinduların inanışına da islama da saygı duyan ama inanmayan güruhtur.
materyalistle aynı şey olmayan şey. materyalizm ateizmi kapsar, ama daha geniş bir anlamı vardır.
ateistlerin, ganj nehri'ne girip günahlarından arındığını sanan hindular dururken sadece islâm ile uğraştıklarını sanan müminler tarafından çok eleştirilirler.
Musluman,hindu,hristiyan,deist,agnostik gibi bir inanis,inanmayis.
hayır, sadece müslümanlar ile uğraşan insanlardır. müslümansan iyi bilmelisin ki hac ibadeti yapınca "günahlarımdan kesin olarak arındım" diyemez, yalnızca bunu yüce Allah'tan umarsın. ameller niyetlere göredir. niyetin temizse ve gerçekten Allah'ın rızasını kazanmak için hacca gidiyorsan o zaman Allah'ın da seni affedeceği umulur. sadece umulur. "nasılsa hac var günahlarımızdan arınırız" diye yemediği bok kalmayan insanların hacca gitmesinin islâmi açıdan bir önem teşkil etmediğini söyleyebiliriz sanırım. binaenaleyh her hacca giden müslüman günahlarından arınır diyemeyiz, her hindu'nun nehirde yıkanıp günahlarından arındığına inandığı gibi...
dogmatik bir yaratıcı ve insan eli ile yaratılmış kitap ve dinlere inanmayan kimse. daha doğrusu yaşamı sorgulayabilmiş cesur kimse. öldükten sonra yok olmaktan korkmaz dinciler gibi.
ülkemizde, gavur, allahsız, inanmamaya inanmak, bu bina kendi kendine mi oldu gibi yaklaşımlara, tanımlamalara, sorulara maruz kalan şahıs.
din kavramını reddetmiş , inanmayan kişidir.
Bütün vücudu kafir olup da çükü müslüman olan Türk'e ateist denir.
(bkz: sünnet)
(bkz: sünnet)
Allah yerine şeytana secde eden kişidir. inanmamak mı? işte ben buna gülüyorum. kim yarattı ulan seni? dediğinizde maymundan geldiğini iddia eder. peki onu kim yarattı dediğinizde sürüngenlere, balıklara, taa ki tek hücrelilere kadar iner. sormaya devam ettiğinizde tek bir proteinden bahseder. o tek proteini kim yarattı dediğinizde apışıp kalır ve tesadüf gibi bir saçmalığa başvurur. işte beyinsizliğin en büyüğü de burada başlar. bunların aklını kuşa taksan kuş uçmayı unutur o derece yani...
din kanıtla alakalı değildir, ,inançla alakalıdır, bunu anladığı zaman ateist artık ateist olmayacaktır.
benimle sohbet ettiklerinde bir noktadan sonra konuşmadan kaçan insanlar topluluğu. sizinle konuşana kadar sizi çok şey biliyor zannederdim, fakat aranızdan birileri güneş sistemini bozsak geri eski haline gelecektir dedikten sonra yemin ediyorum sizinle uğraşmaktan vazgeçtim. lan akıllıyız diye geziyorsunuz açın bir okuyun lan. hayır anlamadığım bir de her şeyi maddeye dayandırmanız, bu konuda işi bilen en az 2 defa ters köşeye yatırır sizi. cahil dedikleri kesimden daha cahil olmaları yazıktır efendim, hemde çok.
bilinçli ateist ve özenti ateist olmak üzere ikiye ayrılmalı, bilinçli olanların saygı duyulmalı, özenti olanları görüldüğü yerde öpülmelidir. bilimden zerre kadar anlamayıp proteinin nasıl oluştuğunu dahi bilmeyen ve hatta doğal seçilim ne demek onu bile şu an ben yazdıktan sonra google da arayıp öğrenmeye çalışacak olan pislik bir güruhtur bu özenti kesim. ve tartışmaya girilmemelidir.
bulmacalarda ısrarla kısaltılması sorulan yaratıcıyı reddeden inanış biçimidir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar