bugün
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle24
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi9
- bugün de meme atan olmaması13
- yazma diyince yazmayan erkek4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği10
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar4
- 65 şut çekip gol atamamak2
- anın görüntüsü15
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- beyaz otomobil satın almak10
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- 22 haziran 2026 yeni zelanda mısır maçı2
- iş kadını yazarlar6
- meloş nerede sorunsalı5
- gocu bey meh meh bey birader4
- mısır4
- yeni zelanda3
- başkan3
- clydeless bonnie3
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- hoşgeldin pazartesi7
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
- ege waw3
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın3
- ev kredisi çeken asgari ücretli3
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- arkadaşlar çorba içiyorum2
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- bay melahel d erectotales2
- 2026 dünya kupası16
- bully2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- park etmek sanatı4
- paris te son tango5
- pazar günü aktiviteleri4
- krista allen2
- nervio'nun memleketi3
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- lahmacunu elle yiyen kız18
- ikinci el elbise giymek2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- sol tarafın inzal olması3
kafa rahatlığı ve normalliktir. ateist diye bildiğiniz insan hiç bir şey bilmeden de ateist olabilir. ama bir türlü idrakı zayıf insanlar bunu kavrayamıyor. ateist denilince illa karşılarında ağızlarının payını verecek insan arıyorlar, yani bizi sikersen takdir alırsın diyorlar. bu nasıl fetiş?
bir kaç sorum olacak. ateist kardeşler cevap verirlerse akıllardaki soru işareti kalkacaktır.
1. bayram sabahları babanızla camiye gitmek nasıl bir duygudur ?
2. halı saha maçı yaparken '' Allah'ını seven defansa gelsin'' dediniz mi ?
3. ''bir olguya bağlanıp inanmak'' size göre insanı bir ihtiyaç değil midir?
4. varsayımlarla ilerlediğiniz görüşünüzde, ilerde gerçekten '' ilah varlığını'' anlarsanız ne yaparsınız ?
5. ''din, toplumları düzene sokan bir disiplindir.'' siz hayatınızı neye göre disiplin ediyorsunuz ?
1. bayram sabahları babanızla camiye gitmek nasıl bir duygudur ?
2. halı saha maçı yaparken '' Allah'ını seven defansa gelsin'' dediniz mi ?
3. ''bir olguya bağlanıp inanmak'' size göre insanı bir ihtiyaç değil midir?
4. varsayımlarla ilerlediğiniz görüşünüzde, ilerde gerçekten '' ilah varlığını'' anlarsanız ne yaparsınız ?
5. ''din, toplumları düzene sokan bir disiplindir.'' siz hayatınızı neye göre disiplin ediyorsunuz ?
Destanlara, mitlere inanmayan; teist insanlardan daha iyilik sever insanlardır.
hiçbir şeye inanmadıkları halde, bizden kendilerine inanmamızı bekleyen* kişilerdir.
Inandıkları şeye inanmadıklarını bildikleri halde, inandıkları kitapları ve ayetleri inanmayanlara referans göstererek inanmalarını bekleyen inananlara dert olan kesimdir.
türkçe karşılığı tanrıtanımazdır fakat yanlıştır. tanrıtanımaz var olan tanrıyı/tanrıları inkar eden anlamındadır; ateistlere göre tanrı yoktur.
yüzde 95 lik kısımı, dinleri dine inananlara göre yargılayan insanlardan oluşan topluluk.
geri kalan yüzde 5 lik kısım ise, cidden dünyanın en zeki insanlarını kapsar.
geri kalan yüzde 5 lik kısım ise, cidden dünyanın en zeki insanlarını kapsar.
sahici ateistlerin kalpleri ciddi anlamda temizdir.
ben müslümanım diye geçinen, 9 yıllık diyaliz ömrümde sabredip kurtulacağımı iddia eden kendine müslüman orosbu çocuklarından insancıl kişidirler.
not: inançlı biriyim. ne ateistler gördüm sözlükte halime üzülen, ağlayan. yardım dahi önermişlerdi. müslüman geçinen orosbuçocuklarında bu özellikleri bulamazsınız efendim.
edit: vay amına koyayım bi ipne eksi vemiş.
not: inançlı biriyim. ne ateistler gördüm sözlükte halime üzülen, ağlayan. yardım dahi önermişlerdi. müslüman geçinen orosbuçocuklarında bu özellikleri bulamazsınız efendim.
edit: vay amına koyayım bi ipne eksi vemiş.
entel olmak için ateist olanlar hariç... ruhları acıyla yoğrulup inançlarını kaybetmiş asil duyguların insanlarıdır genelde...
Ateizm felsefesini benimsemiş insanlara denir ne yazık ki ülkemizde satanistlerle, gericilerle, misyonerlerle bir tutulmuştur.
"ben ateistim "diyen kişinin en doğal hakkıdır bunu söyleyebilmesi. fakat hiç rasyonel değildir. allah inancı olan bir insan inancı gereği yılda bir ay oruç tutar. tıp adamlarınında tavsiye ettiği gibi onbir ay boyunca çalışan bir mideyi bir ay dinlendirmek sağlık açısından çok faydalıdır yani rasyoneldir. her hangi bir kayıp söz konusu değildir. inançlı insan günde beş kez ellerini yüzünü yıkar. vücuda değen su vücuttaki statik elektriği alır stres yoğunluğunu aşağıya çeker. ayrıca temizlik iyi bir şeydir. sonra eğilir, bükülür, yere yatar, ayağa kalkar, tekrar yere yatar ve günde beş kez mükemmel bir egzersiz yapmış olur. burada da bir kayıp söz konusu değildir. aksine sağlık için bir çok kazanç söz konusudur. yani rasyoneldir. iş bu yazıdan çıkan sonuç: allah inancı olan insanlar akıllı ve rasyonel insanlardır. kaybedecekleri hiç bir şey yoktur. tüm bunlar ateist kardeşlerimizin aklına şu soruyu getirmelidir: ya allah varsa? gideceğimiz yerde bizi bekliyorsa? işte o zaman sıçtın ateist kardeş! kaybedeceğin çok şey var demektir...
dünyaya bırakacakları yegane armağan cansız bedenleridir. ancak gübre olmaya yararlar.
insanlığın ve insan olmanın gerektirdiği hiçbir ahlaki yetiye sahip değillerdir.
insanlığın ve insan olmanın gerektirdiği hiçbir ahlaki yetiye sahip değillerdir.
hepsi değil ama bazıları gerçekten gerizekalı oluyorlar yada öyleymiş gibi davranıyorlar.
http://sphotos-b.ak.fbcdn...04818754_1644611714_n.jpg
şuna cidden inanan insan var yahu. yani sanki dünyada bir tek o çocuk ölüyor.
veya o çocuğun açlıktan ölümü Allahın var olmadığını kanıtlayacak.
http://sphotos-b.ak.fbcdn...04818754_1644611714_n.jpg
şuna cidden inanan insan var yahu. yani sanki dünyada bir tek o çocuk ölüyor.
veya o çocuğun açlıktan ölümü Allahın var olmadığını kanıtlayacak.
çoğunluğu hümanist kişilerin olduğu insanlardır. aklı başında, efendi adamlar olurlar genelde. insana sadece insan olduğu için değer verirler. din,din ve ırk ayırımı kesinlikle yapmazlar.
ateistim diyemem ama dinler beni ilgilendirmiyor.
ama şu ateist yobazların facebook sayfası açıp saçmalaması gerçekten akıl sınırlarını zorluyor.
ama şu ateist yobazların facebook sayfası açıp saçmalaması gerçekten akıl sınırlarını zorluyor.
tutarsız insan.
akıl sonsuzu kavrayamıyor. evet doğru. burada inanan da inanmayan da dogmatik olmak zorunda.ateist e sorsan milyar yıldır (hatta sonsuz yıldır) süregelen evrilmelerden, değişimlerden bahsedecek. milyar yıldır evrilen insan aklı, hala sonsuzluğu kavrayacak yeterliliğe ulaşamadı. milyar yıl geçse de ulaşamayacak gibi. yok efenim aklın evrilmesi milyar yıla dayanmıyor. bütün canlı cansız varlıkların değişmeye ve evrilmeye başladığı o andan itibaren ancak bu düzeye ulaşabildi.
komik.
akıl sonsuzu kavrayamıyor. evet doğru. burada inanan da inanmayan da dogmatik olmak zorunda.ateist e sorsan milyar yıldır (hatta sonsuz yıldır) süregelen evrilmelerden, değişimlerden bahsedecek. milyar yıldır evrilen insan aklı, hala sonsuzluğu kavrayacak yeterliliğe ulaşamadı. milyar yıl geçse de ulaşamayacak gibi. yok efenim aklın evrilmesi milyar yıla dayanmıyor. bütün canlı cansız varlıkların değişmeye ve evrilmeye başladığı o andan itibaren ancak bu düzeye ulaşabildi.
komik.
akıl sonsuz kavrayamıyor. eh tamam diyelim.
tüm kavranamayan şeyleri tanrı diye bir kavram ortaya atıp çözebileceğimizi kim uydurdu?
tüm kavranamayan şeyleri tanrı diye bir kavram ortaya atıp çözebileceğimizi kim uydurdu?
liselilere çok havalı gelen sözcük.
ateistliği bu zamana kadar bana çok kötü bir şeymiş gibi öğrettiler. inanmayın siz onlara. şüpheci yani skeptik olun hayatta.
ateist demek masalları inkar etmek demektir. korkuttular sizi, zamanında beni de korkuttukları gibi. o insanlara göre bunları düşünmek deliliğe adım atmaktır, kafirliktir. aslında onlar, insanın sorgulamasına karşılar. kontrol altında olduğunuzun farkında olmayasınız diye. din korkudur arkadaşlar .kötü insanların iyileri kontrol altına almaları için uydurulmuş bir şeydir. tanrıya ibadeti kalbinizde yapın. başkalarının sözlerine, dualarına, kafirsin sözlerine cehennem tehditlerine aldanmayın. Farkına varın. Yaratış masalı evrimle çöktü belki bundan bile bi habersiniz.
http://en.wikipedia.org/wiki/Evolution allahın bi türlü kitap gönderemeyişi (4. kitap olan kuranı korumasını ama diğer kitapları kendisi yazmamış gibi korumaması ve 2.2 milyar hristiyana feyk atması).7 milyarlık dünya nüfusunda sadece 1.5milyar Müslüman olduğunu, sizin de sadece Türkiye de doğduğunuz için Müslüman olduğunuzun farkına varın, bütün bunları sorgulayın derim. eğer siz haklıysanız bu savların hiç birisinin mantıkla çelişmemesi gerekir. böylece daha iyi Müslüman olur tanrının karşısında ben sorguladım ve Müslüman oldum diyebilirsiniz. ne onur verici değil mi. doğruluğundan şüphe etmeden emin olduğunuz şeyi sorgulamak neden bu kadar ayıplanır ki. ve en önemlisi kuranı okuyun. sorgulayarak okuyun . kuranda yazan egolu sözlerin insan tarafından yazıldığının farkına varın. insanların tehditlerinden korkmayın. Müslümanların dünyada 1.5 milyar olduğunu http://tr.wikipedia.org/w...BCsl%C3%BCman_n%C3%BCfusu
dünya nüfusunun 7 milyar olduğunu http://tr.wikipedia.org/wiki/D%C3%BCnya_n%C3%BCfusu
ve şuradan da kuranın hükümlerine bakın
http://www.dinimizislam.com/detay.asp?Aid=4014
5.5 milyar insan cehennemde yanacak demektir. ve bu yüzyıllarca böyle devam edecek. bi yüzyıl sonra yepyeni 5.5 milyar insan dünyada yaşayacak ve ölecek böyle böyle çok çok fazla insan cehennemde yanacak bunu aklınız alıyor mu acaba. tanrının artık dünyaya karışmamasını aklınız alıyor mu. bu zamanlarda neden bir peygamber olmaz söyleyeyim mi sizlere. çünkü iddialar çok kolay test edilebilir de ondan. fizik kurallarının geçerli olduğu bir evrende su şaraba dönüşmez. denizler yarılmaz. asalar yılana dönüşmez. Bundan binlerce yıl önce yaşanmış tüm bu mucizeler olağanken günümüzde neden yaşanmaz sorusuna ee o zaman herkes müslüman olur diyenlerden misiniz. mucize olursa tüm insanlar o zaman inanır ortada sınav diye bir şey olmaz diye mi düşünüyorsunuz. hadis kitaplarında 124 bin peygamber gönderildiğinden bahsedilir. bu zamana kadar olan sihirler nedense günümüzde kalmadı.1500 yıldır bir peygamber gelmedi. dünyada şu anda 5.5 milyar kafir olduğu halde.
bu konular sadece islamda değil tüm dinlerde geçerlidir. eğer Hristiyan olsaydınız zannetmeyin sakın ben islamı seçerdim diye. aksini iddia ederdiniz Müslümanların cehennemde yanacağını söylerdiniz. insanları korkuyla yönetmeye çalışıyorlar.ve en önemlisi düşünmenizi engelliyorlar. Şüphe etmeyen insanlar kolay yönlendirilir ve yönetilir.
her kıta kendi dinini oluşturmuş, şuradan da din sayılarına bakın
http://tr.wikipedia.org/wiki/Din
eskiden bilimle dinin uyum içinde olduğunu zannederdim. bilim dini tamamen saf dışı bırakıyor .bugünkü büyük bilim adamlarına bakın neredeyse hepsi ateist ya da agnostik ya da deist.
hikayelere değil bilime inanın. bilim neden mi gerçek çünkü çalışıyor da ondan. yazımı evinizden bir monitör ekranında okumanız ,telefonlarınız , arabalarınız hemen hemen her şey şu son yüzyılda atomun elektronun keşfi sayesinde gerçekleşti. din 2 bin ya da daha fazla zamandır var ama şu 200 ya da 300 yıldaki bilimin faydası kadar bir fayda getirmedi insanlara. onun yerine din savaşları sonucunda milyonlarca insan ya aç kaldı ya da öldü. insanların bir şey bildiği yok. başkalarının sözlerini değil siz kendinizi dinleyin. Kendi fikirlerinizi oluşturun. son sözüm şu olacak hala ben Müslümanım ve Müslüman olmaya devam edeceğim diyorsanız diğer dinleri, evrimi araştırında sadece Müslüman topraklarda doğduğunuz için Müslüman olduğunuz gerçeğini değiştirin.
ateist demek masalları inkar etmek demektir. korkuttular sizi, zamanında beni de korkuttukları gibi. o insanlara göre bunları düşünmek deliliğe adım atmaktır, kafirliktir. aslında onlar, insanın sorgulamasına karşılar. kontrol altında olduğunuzun farkında olmayasınız diye. din korkudur arkadaşlar .kötü insanların iyileri kontrol altına almaları için uydurulmuş bir şeydir. tanrıya ibadeti kalbinizde yapın. başkalarının sözlerine, dualarına, kafirsin sözlerine cehennem tehditlerine aldanmayın. Farkına varın. Yaratış masalı evrimle çöktü belki bundan bile bi habersiniz.
http://en.wikipedia.org/wiki/Evolution allahın bi türlü kitap gönderemeyişi (4. kitap olan kuranı korumasını ama diğer kitapları kendisi yazmamış gibi korumaması ve 2.2 milyar hristiyana feyk atması).7 milyarlık dünya nüfusunda sadece 1.5milyar Müslüman olduğunu, sizin de sadece Türkiye de doğduğunuz için Müslüman olduğunuzun farkına varın, bütün bunları sorgulayın derim. eğer siz haklıysanız bu savların hiç birisinin mantıkla çelişmemesi gerekir. böylece daha iyi Müslüman olur tanrının karşısında ben sorguladım ve Müslüman oldum diyebilirsiniz. ne onur verici değil mi. doğruluğundan şüphe etmeden emin olduğunuz şeyi sorgulamak neden bu kadar ayıplanır ki. ve en önemlisi kuranı okuyun. sorgulayarak okuyun . kuranda yazan egolu sözlerin insan tarafından yazıldığının farkına varın. insanların tehditlerinden korkmayın. Müslümanların dünyada 1.5 milyar olduğunu http://tr.wikipedia.org/w...BCsl%C3%BCman_n%C3%BCfusu
dünya nüfusunun 7 milyar olduğunu http://tr.wikipedia.org/wiki/D%C3%BCnya_n%C3%BCfusu
ve şuradan da kuranın hükümlerine bakın
http://www.dinimizislam.com/detay.asp?Aid=4014
5.5 milyar insan cehennemde yanacak demektir. ve bu yüzyıllarca böyle devam edecek. bi yüzyıl sonra yepyeni 5.5 milyar insan dünyada yaşayacak ve ölecek böyle böyle çok çok fazla insan cehennemde yanacak bunu aklınız alıyor mu acaba. tanrının artık dünyaya karışmamasını aklınız alıyor mu. bu zamanlarda neden bir peygamber olmaz söyleyeyim mi sizlere. çünkü iddialar çok kolay test edilebilir de ondan. fizik kurallarının geçerli olduğu bir evrende su şaraba dönüşmez. denizler yarılmaz. asalar yılana dönüşmez. Bundan binlerce yıl önce yaşanmış tüm bu mucizeler olağanken günümüzde neden yaşanmaz sorusuna ee o zaman herkes müslüman olur diyenlerden misiniz. mucize olursa tüm insanlar o zaman inanır ortada sınav diye bir şey olmaz diye mi düşünüyorsunuz. hadis kitaplarında 124 bin peygamber gönderildiğinden bahsedilir. bu zamana kadar olan sihirler nedense günümüzde kalmadı.1500 yıldır bir peygamber gelmedi. dünyada şu anda 5.5 milyar kafir olduğu halde.
bu konular sadece islamda değil tüm dinlerde geçerlidir. eğer Hristiyan olsaydınız zannetmeyin sakın ben islamı seçerdim diye. aksini iddia ederdiniz Müslümanların cehennemde yanacağını söylerdiniz. insanları korkuyla yönetmeye çalışıyorlar.ve en önemlisi düşünmenizi engelliyorlar. Şüphe etmeyen insanlar kolay yönlendirilir ve yönetilir.
her kıta kendi dinini oluşturmuş, şuradan da din sayılarına bakın
http://tr.wikipedia.org/wiki/Din
eskiden bilimle dinin uyum içinde olduğunu zannederdim. bilim dini tamamen saf dışı bırakıyor .bugünkü büyük bilim adamlarına bakın neredeyse hepsi ateist ya da agnostik ya da deist.
hikayelere değil bilime inanın. bilim neden mi gerçek çünkü çalışıyor da ondan. yazımı evinizden bir monitör ekranında okumanız ,telefonlarınız , arabalarınız hemen hemen her şey şu son yüzyılda atomun elektronun keşfi sayesinde gerçekleşti. din 2 bin ya da daha fazla zamandır var ama şu 200 ya da 300 yıldaki bilimin faydası kadar bir fayda getirmedi insanlara. onun yerine din savaşları sonucunda milyonlarca insan ya aç kaldı ya da öldü. insanların bir şey bildiği yok. başkalarının sözlerini değil siz kendinizi dinleyin. Kendi fikirlerinizi oluşturun. son sözüm şu olacak hala ben Müslümanım ve Müslüman olmaya devam edeceğim diyorsanız diğer dinleri, evrimi araştırında sadece Müslüman topraklarda doğduğunuz için Müslüman olduğunuz gerçeğini değiştirin.
hastalıklı. doktor dedi tv'de. türkiye sallandı amk.
özenti topluluk, sinir oluyorum her boku biliyormuş gibi orda burda boş boş konuşmalarına, hem inanmıyorlar hem de tanrı kavramından nefret ediyorlar madem yok kime tribin lan senin? madem inanmıyorsun ne halt yemeye inananlara sataşıyorsun, döküntülük yapıyorsun! hepiniz cayır cayır yanacaksınız.
düşen uçakta ateist olmaz.
insanoğlunun bozulmamış formu.tüm bebekler ateist doğar, daha sonra toplum çocuğun aklını dinle zehirler ve kontrol altına alır.
sorguladığını her şeyi bildiğini sanan aslında yabancı kaldığı din hakkında en ufak bir fikri olmayan bir iki tane basit argümanın arkasına sığınan kişi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar