1. 1.
    iki müzik servisinin versusudur. spotify şimdiye kadar çok güzel hizmet etse de, artık apple kullanıcılarına veda edecek gibi durmaktadır.
    1 ... mr stan
  2. 2.
    Apple müzik tabii ki. Hem 30 milyon yerli yabanci tum muzikler mevcut eksiksiz hem de 9.99 tl. Spotifyde eksikler var ve 14.99 tl.
    2 ... rihanna hastasi
  3. 3.
    fakir olduğum için spotify'ın kazanacağı versustur.
    1 -1 ... kahlo
  4. 4.
    Apple music denemedim bilmiyorum spotify ile de duygusal bir bağımiz oluştuğundan spotify.
    -1 ... kusursuzdengesiz
  5. 5.
    Apple müzik ile Spotify ı karşılaştırın ve ona göre karar verin bana göre kullanışlı olan size göre kullanışlı olmaya bilir. Ben deneyimlerimi aktarıyorum. Bir yılın üzerinde spotify kullandım pc ve telefon entegrasyonu çok başarılı. telefon üzerinden pcde çalan şarkıya müdahale edebiliyorsun . Aynısını itunes ile denedim telefonda ve pcde aynı anda açtım itunes de bi uyarı geldi başka bir aygıt hesabınızda diye tamam dedim itunes ayrı çalıyo telefon ayrı çalıyo * ...
    arayüz olarak spotify hem efektleriyle hem basitliğiyle bence gene önde. müzikal bir sosyal ağ gibi çalışıyor sanatçıları takip edebiliyorsun.Apple da liste oluşturuyorsun biraz kompleksli çalışıyor. apple müzik ve spotify ses kalitesini ayırt etmek için odyofili olmak gerek diyen vatandaşlara seslenmek isterim gerekmiyor apple müziğin kalitesinin zayıf olduğunu test ettiğinizde anlarsınız. bence merak ettiyseniz bi deneyin ikisini de derim.
    -3 ... candenizpg
  6. 6.
    Apple music in alacağı versus.
    2 -2 ... syndicate
  7. 7.
    Ne gerek varki böyle şeylere Amk. istediğim müziğe istediğim anda ulaşıp, istediğim sırayla, istediğim kadar dinliyorum. ister indiriyorum istersem siliyorum.. Niye uğraşayım bunlarla.
    3 ... iletisen
  8. 8.
    Net olarak spotify. iki yıldır premium olarak kullanıyorum. Onsuz yapamam gerçekten.
    1 ... zero two
  9. 9.
    1 haftadır apple music kullanıyorum. Çok fazla problemi var. Örnek verecek olursak;

    Bir şarkıyı dinledim diyelim, normalde spotfy da o dinlediğin şarkı kayıt oluyo ve çevrimdışı iken bilen dinleyebiliyorsun. Fakat apple musicte bu tam işlemiyor. Bir kaç gün dinleyebilirken sonrasında şarkı tekrar yüklenmeden açılmıyor. Sürekli şarkıları yüklersek her dinlediğimizde internet falan dayanmaz. Şimdilik memnun değilim bakalım.
    1 ... theweakone
  10. 10.
    2 haftadır apple music ve 2 yıllık spotify deneyiminden sonra birbirlerine rakip olduklarını bile düşünmüyorum şuan için. Apple music çok karmaşık ve sürekli teker teker müzikleri download etmeniz gerekiyor. Bana spotify dan bilmediğim hiç müzik önermedi neredeyse. Ayrıca eski şarkıların kalitesi düşük olabiliyor apple music de. Baya düşük ama.Genel kalitede çok büyük fark görmedim.
    Kısacası listeler,kullanım kolaylığı,basitlik.....daha bir sürü konuda spotify.
    ... yunusel