bugün
- velvet41
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez11
- deniz baykal7
- 2026 dünya kupası31
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- göte giren şemsiye2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- herkesle iyi anlaşan insan13
- ciguli kral7
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- bosna hersek6
- isviçre3
- kanada2
- kadir inanır'ın vefatı7
- 19 yaşında kızla yatmak14
- meksika3
- güney afrika4
- truesuzluk3
- 4 temmuz 2026 kolombiya gana maçı2
- 3 temmuz 2026 isviçre cezayir maçı2
- 1 temmuz 2026 ingiltere demokratik kongo maçı2
- uludağ sözlük yapay zeka moderatör prompt'u2
- katar2
- 1 temmuz 2026 meksika ekvador maçı2
- saraca finch house7
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- star wars2
- sözlükte diyarbakırlı istemiyoruz2
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- galatasaray3
- 1 temmuz 2026 belçika senegal maçı2
- güney kore3
- çekya2
- 2 temmuz 2026 ispanya avusturya maçı2
- 3 temmuz 2026 portekiz hırvatistan maçı2
- japonya9
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı3
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- ankara nın en güzel yanı7
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- cüneyt arkın3
kale içini gezdiğinizde, içinde nasıl bir medeniyetin yaşadığını hayal edebilirsiniz. tarihi taşları hala deniz kokar. yazın falezlerin üstünde geceleri, denizi izlediğiniz de masmavi bir deniz izlemiş olursunuz. eylül kasım arası antalya tam bir huzur evi. bütün emekliler ortalıkta açık huzur evi tadında tatil yaparlar. benim de tercihim, ihtiyarların yönünde "onlar bu tatil işini çok iyi biliyorlar." kışları antalya bir köy gibi sakin, kirasını ödemeyen işsizler, aç, aç ortalıkta gezen öğrenciler, birbirine uyuşturucu satan keş'ler. iyi, kötü farkmez el uzatsan elini, vücudunu verecek evsiz, işsiz bayanlar...
kışı çıkar sonrası antalya yaşanacak şehir...
kışı çıkar sonrası antalya yaşanacak şehir...
yazı çıkar sonrası antalya yaşanacak şehir...
deseler ki; antalyayı yunanistana verelim. diyeceğim tek şey şu olur; vermeyin turizm gelirini kaybetmiş oluruz.
ülkemizin en güzel kızları bu ilimizden çıkar.
biraz önce kafam kadar dolu yağarken şuan güneş açmıştır. nasıl bir yersin sen böyle... ama yine de seviyorum uleeennn!!
2 gündür yağmur yağan şehir.
dün sabahın köründe yağmur yağıyordu, evdekiler "gitme yağmur yağıyor." demesine rağmen attım kendimi dışarı. aklımdan geçen düşünce ise: "klasik antalya işte. kesin öğleden sonra günlük güneşlik olur." idi. sonra ne oldu? evet günlük güneşlik... kısacası evet dengesizdir havası ama dengesizliğinin bile bir dengesi vardır. bir süre sonra zaten sende fark edersin.
dün sabahın köründe yağmur yağıyordu, evdekiler "gitme yağmur yağıyor." demesine rağmen attım kendimi dışarı. aklımdan geçen düşünce ise: "klasik antalya işte. kesin öğleden sonra günlük güneşlik olur." idi. sonra ne oldu? evet günlük güneşlik... kısacası evet dengesizdir havası ama dengesizliğinin bile bir dengesi vardır. bir süre sonra zaten sende fark edersin.
saat kulesinin karşısına geldiğinizde sağ tarafta bankların bulunduğu bölüme gidin ve denizin bulunduğu yöne bakın. karşınızdaki cennet antalya'nın bir özetidir. yivli minare, kaleiçi, ahşap evler, saat kulesi, sur kalıntıları, dar sokaklar, tarih ve masmavi, muhteşem akdeniz...
atatürk'ün sözüyle; hiç şüphesiz ki antalya dünyanın en güzel yeridir.
güneşi yağmuru bir arada barındırıp serinliğiyle iç ısıtan, yürek ısıtan canım memleketim.
güneşi yağmuru bir arada barındırıp serinliğiyle iç ısıtan, yürek ısıtan canım memleketim.
çalışmak için dışarıdan gelip abazanlık yapanların dışında her şeyiyle mükemmel bir şehir.
cumhuriyet bayramını kutlamaya meydanlara resmi rakamlara göre 304 bin kişinin gittiği şehir.
eski tadı kalmayan yosma şehir..
çok sıcak. aşırı sıcak. o kadar sıcak ki...
o kadar çok sıcak ki delirtecek derecede sıcak.
--spoiler--
aşııı deecede sıcaksın antaaaya. ah severim seni ben.
--spoiler--
sıcağı olmasa türkiye nin en güzel şehri. çok ciddiyim en güzel şehri antalyadır heralde. sadece sıcağını saymazsak ama o sıcak o şehirdeyken, gözümde yozgat kadar değeri yok amk. *
o kadar çok sıcak ki delirtecek derecede sıcak.
--spoiler--
aşııı deecede sıcaksın antaaaya. ah severim seni ben.
--spoiler--
sıcağı olmasa türkiye nin en güzel şehri. çok ciddiyim en güzel şehri antalyadır heralde. sadece sıcağını saymazsak ama o sıcak o şehirdeyken, gözümde yozgat kadar değeri yok amk. *
oturdugunuz yerde sırılsıklam tere battıgınız sehir.
dün gece,29 ekim 2012 antalya kutlamaları çerçevesinde cumhuriyet meydanını edip akbayram'ın deyimiyle gelincik tarlasına çeviren yaşayanlara sahip olan şehir.
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
ne çok sevmeyeni olup da yaşayan insan varmış denilen şehir.
antalyalıyım denildiğinde gerçekten mi diye bir sorarlar genelde insana bu şehirde.
antalyalıyım denildiğinde gerçekten mi diye bir sorarlar genelde insana bu şehirde.
Yazın terlememek için göz kapaklarınızı bile hareket ettirmediğiniz, kışın ise ''yağmur yağdı'' sözü yerine ''yağmur aktı'' denmesi gereken, yolda yürürken bronzlaştıran güzel memleketim.
http://www.facebook.com/photo.php?v=4814618205482
güzel memleketimin yıllar önceki hali... o araçların otobüslerin geçtiği çoğu yer bugünlerde trafiğe kapalı.
(bkz: buralar eskiden dutluktu)
güzel memleketimin yıllar önceki hali... o araçların otobüslerin geçtiği çoğu yer bugünlerde trafiğe kapalı.
(bkz: buralar eskiden dutluktu)
portakal ve muz un bol olduğu yazları sıcak ve nemli olan şehirdir. Özellikle yazları çok fazla turist gelir ve nüfusu 2 milyonun üzerindedir
şehirlerarası alan kodu 242 olan il.
kısaca hantallardan elde edilen yağa verilen isim. hantal yağı oluyor sana antalya. kokusu berbat bu yağın, uzak durun.
atatürk'ün tespitine uygun bir cennettir. "değerini bilmek gerekir!". demekle değeri bilinmez...
dün gece telefonda -4 derece olduğunu gördüğüm havaya inanmayarak laboratuvarda kullandığım cam derece ile ölçtüğüm ve -4 derece gördüğüm soğuğa maruz kalmış "sıcak" memleket.
ulan antalya yakışıyor mu sana? üst katımdaki rus hatun sabah koşuya çıktı birde bünyesi alışkın tabi kevaşenin -3-4 ona soğuk bile gelmiyor.
ulan antalya yakışıyor mu sana? üst katımdaki rus hatun sabah koşuya çıktı birde bünyesi alışkın tabi kevaşenin -3-4 ona soğuk bile gelmiyor.
Atatürk'ün "Hiç şüphesiz ki Antalya dünyanın en güzel yeridir' cümlesinde adı geçen ilimizdir. Ülkemizin turizim merkezidir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar