bugün
- lahmacunu elle yiyen kız18
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek10
- bugün de meme atan olmaması5
- evlilikteki en büyük sorun4
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sözlük kadınları5
- ez te hezdikim6
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- köyde gece tuvalete gitmek7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- üniversite sınavına geç kalmak7
- balkonu camla kaplatmak7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- alevilerde muhammed ismi5
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- istanbul6
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- milli takımımızın balonu patladı7
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- yazarların en sevdiği meyve9
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- 22 haziran 20262
- güne bir şarkı bırak18
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- 2026 dünya kupası14
- pornoyu bırakmak5
- bir gün ölecek olmak7
- paris te son tango2
- futbol12
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- seni hayata bağlayan şey12
- asosyal olmanın sebepleri7
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- opel omega b2
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- red bull2
7 sene önce buraya geldiğimde istanbuldan gelen burda yapamaz, buraları beğenmez dediler. Bütün olumsuzlukları ile bende garip bir bağımlılık yaptı ama. Ağlatan soğuğuna ve aslında yapacak da bir şey olmamasına rağmen çok seviyorum. istanbulu da bıraktım buraya yerleştim.
Çok seviyom seni anlamsız şehir.
Çok seviyom seni anlamsız şehir.
Öğrencilik güzeldi-r.
burnumda tütüyor,hatta o tıkışık EGO'lara binmeyi bile özledim.
Bu şehirde trafik lambaları diye bir kavram yoktur. Yaya geçidinden geçerken araba varsa dur, araba yoksa geç anasını satim.
Harika bir selda bağcan konserini geride bıraktık *
Yazın ortasında kışı yaşatan şehirdir. Yine kendine has rengine bürünmüştür.
kızılay da hafif sovyet esintisi olduğundan,hafif bir sempati beslediğim şehir.
gönlümce gezmenin henüz nasip olmadığı şehir.
gitmemiş olanlar için
Çubuk sınırları içinde karagöl isimli büyülü bir yer var..
Çubuk sınırları içinde karagöl isimli büyülü bir yer var..
hiç güzel değil buralar, yaşanmaz burada; işte bu yüzden herkes şu an tatil yaptığı yerde veya memleketinde kalsın ve gelmesin. gittiniz de trafik rahatladı diye demiyorum, tavsiye veriyorum sadece...
acaba birkaç dakika önce deprem mi oldu yoksa ben bayadır uykusuz olduğum için başım falan döndü sallanıyorum mu zannettim?
şayet depremse baya iyi salladı.
şayet depremse baya iyi salladı.
Pavyonlar şehri.
hiçbir farklı özelliği olmasa da vazgeçilemeyen bir şehir benim için. büyüdüğüm yer.
kışın tunali hilmi caddesi'nde dolaşırken size kendinizi bir flaneur veya bir bohem gibi hissettiren karanlık ve sisli kent.
Kendisi iyi de etrafındakiler kötü lafı tam ankara için söylenmiş komşu illere bakınca. .
bir haftadır trafikte bana illallah ettiren insanların memleketi. tatil bitse de siktir olup gitseler diye sayıklar oldum. süreceği araba batsın bunların. yolu ortalayıp yavaş kullanan mı dersin, sinyal vermeyen barzo mu dersin, son ses ankara havası denen gürültüyle milleti rahatsız eden mi dersin, var oğlu var. tofaşçılardan daha beter nefret ettirdiler aq. onun dışında kendince güzel şehir. evet. teşekkürler.
görsel
Ağustos ayında neden eylül gibi davrandığını merak ettiğim şehrim.
Ağustos ayında neden eylül gibi davrandığını merak ettiğim şehrim.
Atatürk ün başkent ünvanı vermesi ile değil, anıtkabirle değil. ama pavyonla anılması üzücüsüdür. hep dışardan anadoludan göçen abazanlar bu hale getirdi. tarlaları yediler.
2016 yılında gitmiştim ve gittiğimde inanamadım. O yerdeki kadın reklamlarına nasıl izin veriliyor aklım almıyor. Oradayken herkes bana sakın Sincan'a gitme çok tehlikeli insanlar ters falan dedi.Ulen bi gittim bankadaki insandan yoldaki amcalara kadar hepsimi iyi olur.Ben Ankara'da yaklaşık 4 ay yaşadım.Hep iyi insanlarla karşılaştım.En kötü semtlerin (insanların dediğine göre kötü semt) çoğuna gittim mükemmel insanlar.Bu arada Angara bebeleri, her sabah sıhhiye köprüsünde lolipop yalayan amca hala oralardaysa ona şeker alın.
Edit: Merak edenler Google arama motoruna,ankara sıhhıye lolipop yazın.
Edit: Merak edenler Google arama motoruna,ankara sıhhıye lolipop yazın.
Lolipop emen amca mı varmış orda.. Vay amk olaya gel.
Ha bir de deprem olmuş, biz niye hissetmedik ags? Kim çıkarıyor bu haberleri...
Ha bir de deprem olmuş, biz niye hissetmedik ags? Kim çıkarıyor bu haberleri...
Yazları kavurucu şekilde sıcak, kışları buz kesici şekilde soğuk olan aynı zamanda sabah akşam depremiyle sallayarak spor yaptıran nadide şehir.
Veganın güzel bir şarkısıdır. Şehir olanı hakkında travesti kartvizitleri olan yolları dışında pek bilgim yok. Sahi kim atıyor lan onları yerlere bulabildiniz mi?
32 senedir ankaradayım sıhhıyedeki lolipop emen amcayı göremedim nerden uyduruyonuz amk.
Aşti ne kadar boktan bir yer ya. Esenlere kurban olun. böyle boktan bi otogar olamaz ya az önce bilet alacağim diye 10km gittim geldim herhalde
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar