bugün

/400
Güzel bir şehir.

Oteldeyim. Ücretsiz masaj yapılır. Yol masrafı da benden. Evet.
sıç bok. töbe allam töbe.
Mis gibi izmirin 19 derecesinden 3 derecesine indiğim büyük ebatlı kasaba.
o dinozorlar olmadan nasıl vakit geçiriyor ankaralılar artık bilmiyorum.
20 gundur ayri kaldigim, ozledigim sehir.
Gerçek aşkların yaşandığı kokusu hasret dolu tapilasi şehir.
aralık ayının sonunda ilk kez gideceğim şehir.
hadi bakalım sıkı dur ankara..
Yaşayanların vazgeçemediği , yaşamayanların ise sevemediği şehir .
Dinozorları, fışkıyeleri ve hödükleri ile ünlü şehir...
bir bokun olmadığı şehir. anıtkabir'i çıkar gidilecek yeri bile yok. bir insan bu şehri neden sever amk.
galiba ilk defa dün yavaş yavaş sevmeye başladığımı hissettiğim şehir.
3 Kasım 2017'de günübirlik bir geziyle gidip hayran kaldığım şehir. Mümkün ise tekrar uğramak isterim.
An itibariyle tipiye teslim olmuş şehir.
Çok özlediğim şehir en son 5 yıl önce oradaydım bir daha nasip olmadı.
https://youtu.be/6i2siwz1QM0
Vega'nın bir şarkısı ile anmış olduğum şehir.
Soğuk ama gerçekten çok başka bir atmosferi olan bir şehir. Adını hatırlamadığım bir barda (kızılayda) roman yazarı ya da karakteri gibi hissettiğim şehirdir.
Kim demiş bi yerden kulağıma kazınmış istanbul şair yapar ankara yazar. Gerçekten öyleydi. Ocaktan önce gitmiştim sanırım ya da ocak. Dize kadar kardı.

Çok güzeldi. izmirli olarak hayran kalmıştım manzaraya.

Son olarak dikkatimi çeken şey, kızılayda alkollü güzel mekanlar hep 2.katta idi. izmirde bi mekan 2.kattaysa mutlaka 1.kat da onlara aittir. 1.katta neden pek alkollü mekan yoktu?

Bi de ankarada kaç ay kar yağıyor? Kaza bela gelirsek üzülmeyelim.
bugün tam manasıyla gri. hava olabildiğince kapalı ve soğuk. ama bazı götlere inat hala kar yağmıyor.
hala buz yapmadı. çok tırsıyorum önümüzdeki 20 25 gün çok tehlikeli. o arada da yapmazsa yırttık.
Grinin ne olduğunu kafamıza vura vura öğretmek ister gibi bugün. içiniz sıkılıyorsa daha da sıkacaktır pencereden ötesi.
Kar yağışının başladığı şehir. Sabaha tutar kesin.
Nedendir bilmiyorum ama içimde bi ankara aşkı var ilerde muhtemelen orada yaşarım.
Memleketim.uzakta kalınca değeri anlaşılan şehirdir.
(bkz: kızılay)
götünden lapa lapa kar yağdıranların şehri.
istanbul ile vs yapılması çok saçma olan bir köy.

istanbul'un versustaki rakibi londra'dır, roma'dır, new york'tur. ankara'nın ise kayseridir.
(bkz: mamak)
© copyright 2005 - 2026