/400
ankara soğuğu sağlam ve keskindir.

kendini hisstettimeye başladığında tedbirini, önlemini almazsan vurur geçer.
kafayı üşütmemek için bere iyidir.

an itibarı büyük ozan ahmet arif'in netameli ayı, aralık'ın başında ve soğuk donuk güneşi kendini göstermiş durumda.

bu arada bazı ankaralı yiğitlerin kafalarını koruyamadıkları anlaşılıyor.
Kar botlarım olmadığı için sokağa çıkamadığım şehir.
Yollar kapanır bu gidişle.
an itibariyle güneşli ama kalbimiz üşüyor.
Net şehirsin işte soğuksun. kıçın başın oynamıyor. Seviyorum seni
kızlarının twitter'da fenomen kovaladığı soğuk boktan bir şehir.
7 gün 24 saat hemen herkesle kavga edebileceğiniz şehir.
(bkz: ben)
gündüz sıcak, gece çok soğuk olan bedeni maymuna çevirip zorunlu hasta eden şehir.
mabedim.
en iyi arkadaşlarımın çıktığı şehir. neşesine diyecek yok gözünü sevdiğim.
bu kadar soğuk olma Ankara iki gözümün Çiçeği üşümesin.
Dehşet soğuğuna rağmen mini etek popülasyonunun yoğun olduğunu gözlemlediğim şehir.

Cidden üşümüyor musunuz onunla kızlar?
götünden kar fırtına uyduranlara inat güneşi gözümüze gözümüze sokan şehrim. çok ısıttığını zannetmiyorum ama varlığı bile kafi şu aralık ayında.
şehir dışından gelen öğrencilerin , beğenmeyip sürekli laf soktuğu canım şehrim.

inşallah soğuğu götünüzü keser , çükünüzü düşürür.
Martıları ve denizi çok güzel olan şehir.
Mis gibi kar Yağıyor hem.
saçma sapan hava var lan bugün burda. insanın nefes alası gelmiyor valla.
bugun uyumalik havasi olan sehirdir.
ayazı meşhur olan şehir, dolmuş beklerken hayat geçip gider...
ince ince yağan yağmur dindi. ayaz başlar birazdan. bu gece kar yağabilir.
Martıları gerçekten olan şehir. Gençlik parkı havuzu çevresinde martıları görebilirsiniz.
Oha lapa lapa kar yağan şehir.
Akşama kartopu oynarız.
Kar haberi duymaktan korktuğum il. Neyse ki yok kar filan.
keşke kar yağsa şehri. sabah yemin ediyorum burnumu ve kulaklarımı dolmuş durağına bıraktım.
her semte yeni binalar yapılıyor,
ne yeşil alan ne plan kimse takmıyor,
sokaktaki binaların bile altı dükkan dolu,
müteahhitlerin memleketi hep güneydoğu.
Akşama kuğulu parkta kartopu zirvesi yapacağımız şehir.
Kesin tutacak.
Şu an yağmayan karına da ayazına da küfrediyorum. 3 saat yol nedir ya?
© copyright 2005 - 2026