bugün
- azerbaycan2
- pakistan3
- hindistan3
- dünya7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı7
- 2026 dünya kupası22
- yaşamak üzerine2
- futbol15
- düşün ki o bunu okuyor17
- fas6
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi8
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- guyana4
- japonya4
- anın fotoğrafı2
- velvet13
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- bosna hersek3
- sözlük kızlarının vücutları15
- moğolistan2
- falıma bakmak isteyen var mı24
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- gülüm diyen kız10
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- ekonomi3
- kuzenin içine boşalmak14
- yılmaz güney12
- cezayir2
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- hızlı para kazanmanın yolları4
- bir insana inanmak2
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- kolu kıllı kız3
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- arnavutluk2
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- ona bir şey söyle10
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- türk moğol kardeştir3
- çekya3
- aşk her şeyi affeder mi4
- gün gelecek dün olacak5
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- avustralya2
- kemal kılıçdaroğlu18
- kılıçdaroğlu cemaati4
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- iveco daily3
çorum, çankırı ve taşra ilçelerinden gelen göç, şehri bir metropole değil, devasa bir çomar yuvasına çevirmiştir.
7 ayı kış 5 ayı yazdır. ulaşım berbattır. gece 11 den sonra otobüs minibüs yoktur. insanları sert ve patavatsızdır. aktivite kısıtlıdır. sevmediğim sevemediğim şehir.
(halis ankaralıyım)
7 ayı kış 5 ayı yazdır. ulaşım berbattır. gece 11 den sonra otobüs minibüs yoktur. insanları sert ve patavatsızdır. aktivite kısıtlıdır. sevmediğim sevemediğim şehir.
(halis ankaralıyım)
düğün münasebetiyle bir kere gittim.yarım günde gezdim.
oldukça sıkıcı bir şehir.
oldukça sıkıcı bir şehir.
Ankaranın dikmeni bir daha gelirseniz muck muck.
Aklıma
Ah yağmur dönerken kara şarkılar var falımda
Hepsi sana hepsi sana , bu gece Ankara
Şarkısını getiren il.
Ah yağmur dönerken kara şarkılar var falımda
Hepsi sana hepsi sana , bu gece Ankara
Şarkısını getiren il.
Kızılay tarafı gezilesi şehir. Geyikli de güzeldir.
güzel bir yıldı bebeğim teşekkürler.
kimine göre elmas ligindedir.
kimine göre la gardaşının amına koyim. özenti pezevenk.
ha birde cürüm var he amına koyim çok delikanlısınız.
kimine göre la gardaşının amına koyim. özenti pezevenk.
ha birde cürüm var he amına koyim çok delikanlısınız.
Türkiye'nin en büyük köyü. izmir'e köy diyenler burayı bir gidip görsün, Kızılay tarafı falan Sovyet Rusya'sından kalmış Doğu Avrupa ülkeleri gibi amk.
Ayrıca nereye gidersen git deniz diye bir şeyle karşılaşılmayan şehir mi olur? Evet oluyormuş. Buradan Antalya'ya döndüğümde gecenin bir körü olmasına rağmen tüm şehir rengarenk gelmişti gözüme, o kadar gri, kapalı bir yerdir.
Ayrıca nereye gidersen git deniz diye bir şeyle karşılaşılmayan şehir mi olur? Evet oluyormuş. Buradan Antalya'ya döndüğümde gecenin bir körü olmasına rağmen tüm şehir rengarenk gelmişti gözüme, o kadar gri, kapalı bir yerdir.
Yaşadığım 9 yılın son 2 senesini saymazsak, kurtulmak için can attığımdı. Son 2 yıl semt kontenjanından bol oksijen temiz hava az trafikten faydalandım. Ani bir kararla apar topar terkettiğimden midir nedir, bunları söyleyeceğim hiç aklıma gelmezdi ama, arada özlüyorum seni Ankara.
Deniz yok diye küçümsenen şehir.
Yahu gören de bunları kayıp balık nemo sanır.
Bu memleket yarımada. Her yanında Deniz yok. Ada bile olsaydı bazı sehirlerinde deniz olmayacaktı. iyi bari Afganistan/Moğolistan gibi bir ülkede yasamıyoruz. Neyse Sonuç olarak dünyamız kayalık bir gezegen. Bu arada, Her noktasına Deniz ulaştıramadığı için şu an çok üzülüyordur. Kahroluyordur. Hani Bizler de karasal canlılarız. ille de mercan kayalıklarım diye yaşamıyoruz.
Falanlar filanlar, kuşlar vapurlar.
insanlar cok garip hakikaten.
Sözün özü, Ankara betondan bir kent. insanların sadece hayalleri ile yaşadığı ve hayal kurmanın da bir o kadar güzel oldugu bir şehir. Hah, denizi yok. Evet.
Yahu gören de bunları kayıp balık nemo sanır.
Bu memleket yarımada. Her yanında Deniz yok. Ada bile olsaydı bazı sehirlerinde deniz olmayacaktı. iyi bari Afganistan/Moğolistan gibi bir ülkede yasamıyoruz. Neyse Sonuç olarak dünyamız kayalık bir gezegen. Bu arada, Her noktasına Deniz ulaştıramadığı için şu an çok üzülüyordur. Kahroluyordur. Hani Bizler de karasal canlılarız. ille de mercan kayalıklarım diye yaşamıyoruz.
Falanlar filanlar, kuşlar vapurlar.
insanlar cok garip hakikaten.
Sözün özü, Ankara betondan bir kent. insanların sadece hayalleri ile yaşadığı ve hayal kurmanın da bir o kadar güzel oldugu bir şehir. Hah, denizi yok. Evet.
Bir kız için sinemadan mısır ve kola alıp kazık yeme.
Topraklarına ayak basmama az kalan şehir. Bolu-Ankara arası yağmurlu duruyor. inşallah ankara da öyledir. Şu sıcaklarda iyi gelir.
odtü olmasa çekilmeyecek şehir.
yaşayanın vazgeçemediği, gezenin bir türlü sevemediği şehirdir. denizi yoktur, ama gölleri vardır. (bkz: mogan gölü), (bkz: eymir gölü), (bkz: göksu parkı). meşhur yiyecekleri yoktur ama simidi vazgeçilmezdir. ulaşımı kolaydır, hangi semtte olursanız olun, ya kızılaya ya da ulusa tek vesayette ulaşabilirsiniz. ne çok pahalı ne de çok ucuzdur. geçinmeyi bilene kolay bilmeyene zordur. her semti ayrı güzeldir. dikmenin manzarasından kendinizi alamazsınız, eryamanın yeşilliğine inanamazsınız... saymakla bitmez ankara yaşamak lazım. imza.
iklim olarak en kötü dönemi; o meşhur iç anadoluya özgü kırkikindi yağmurlarının yağdığı mayıs ortasından haziran ortasına kadarki dönemdir.Bunalmak isteyenler için bu dönemde ankara birebirdir.
Somun ekmeğindeki dönerini özlediğim şehir.
Şu anda gökten uzaylı yağan şehir.
her yeri bok kokuyor lan, bok!
biri mi osuruyor diye etrafa bakınıyorum koku alınca ama kokunun kaynağı direkt ankara'nın kendisi lan.
biri mi osuruyor diye etrafa bakınıyorum koku alınca ama kokunun kaynağı direkt ankara'nın kendisi lan.
izmire sallayan akp'lileri beklediğimiz şehir. Botla gidip geliyorum lan işe! Ankara'nın denizi çok güzel gelsenize.
Arabalar yüzüyor yine bizim buralarda.
Denizi olmamasina ve onca griligine ragmen ugruna onlarca şiir ve şarkı yazılmış şehir. Güzeldir..
Bi zahmet yaz gelebilir mi artık acaba?..
Mikail'cim ne düşünüyorsun bu konu hakkında?..
Yakında uzaklaşacağım şehir. Anılarıyla, yaktıklarıyla..
Mikail'cim ne düşünüyorsun bu konu hakkında?..
Yakında uzaklaşacağım şehir. Anılarıyla, yaktıklarıyla..
önümüzde ki 4 gün daha yagmurlu olacak şehir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar