ankara

yaşayanın vazgeçemediği, gezenin bir türlü sevemediği şehirdir. denizi yoktur, ama gölleri vardır. (bkz: mogan gölü), (bkz: eymir gölü), (bkz: göksu parkı). meşhur yiyecekleri yoktur ama simidi vazgeçilmezdir. ulaşımı kolaydır, hangi semtte olursanız olun, ya kızılaya ya da ulusa tek vesayette ulaşabilirsiniz. ne çok pahalı ne de çok ucuzdur. geçinmeyi bilene kolay bilmeyene zordur. her semti ayrı güzeldir. dikmenin manzarasından kendinizi alamazsınız, eryamanın yeşilliğine inanamazsınız... saymakla bitmez ankara yaşamak lazım. imza.
© copyright 2005 - 2026