ankara

Deniz yok diye küçümsenen şehir.
Yahu gören de bunları kayıp balık nemo sanır.

Bu memleket yarımada. Her yanında Deniz yok. Ada bile olsaydı bazı sehirlerinde deniz olmayacaktı. iyi bari Afganistan/Moğolistan gibi bir ülkede yasamıyoruz. Neyse Sonuç olarak dünyamız kayalık bir gezegen. Bu arada, Her noktasına Deniz ulaştıramadığı için şu an çok üzülüyordur. Kahroluyordur. Hani Bizler de karasal canlılarız. ille de mercan kayalıklarım diye yaşamıyoruz.
Falanlar filanlar, kuşlar vapurlar.
insanlar cok garip hakikaten.

Sözün özü, Ankara betondan bir kent. insanların sadece hayalleri ile yaşadığı ve hayal kurmanın da bir o kadar güzel oldugu bir şehir. Hah, denizi yok. Evet.
© copyright 2005 - 2026