bugün
- mutluluğun fark edilmemesi6
- bir insanı sevmek8
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- akp'ye katılan belediye başkanları2
- naruto dayi3
- kılıçdaroğlu tipi louserlık4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler5
- ibadet2
- anlamak2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması5
- yazarların imza parfümleri4
- 25 haziran 2026 venezuela depremi3
- haitinin gol atmış olması3
- ameliyat olmak8
- berhan şimşek2
- my number one2
- dil3
- insan3
- 2026 dünya kupası21
- dünya8
- futbol16
- düşün ki o bunu okuyor16
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- m r e r e c t o2
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- fazla kilo2
- falıma bakmak isteyen var mı24
- velvet13
- sözlük kızlarının vücutları15
- kolu kıllı kız4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- pakistan3
- kuzenin içine boşalmak14
- egay sucukcu8
- hindistan3
- yılmaz güney12
- gülüm diyen kız10
- günaydın2
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- guyana4
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- oyuncu2
- fas6
- nevşehir üzümü2
- azerbaycan2
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- kemal kılıçdaroğlu18
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
mjk bunu da söylemiş bizi mest etmiştir, çok eski bir şarkıdır efenim kendileri..
amazing grace! how sweet the sound
that saved a wretch like me.
i once was lost, but now am found,
was blind, but now i see.
twas grace that taught my heart to fear,
and grace my fears relieved.
how precious did that grace appear
the hour i first believed.
through many dangers, toils and snares
i have already come;
tis grace hath brought me safe thus far
and grace will lead me home.
the lord has promised good to me
his word my hope secures;
he will my shield and portion be,
as long as life endures.
yea, when this flesh and heart shall fail,
and mortal life shall cease,
i shall possess within the veil,
a life of joy and peace.
when we've been there ten thousand years
bright shining as the sun,
we've no less days to sing god's praise
than when we've first begun.
amazing grace! how sweet the sound
that saved a wretch like me.
i once was lost, but now am found,
was blind, but now i see.
twas grace that taught my heart to fear,
and grace my fears relieved.
how precious did that grace appear
the hour i first believed.
through many dangers, toils and snares
i have already come;
tis grace hath brought me safe thus far
and grace will lead me home.
the lord has promised good to me
his word my hope secures;
he will my shield and portion be,
as long as life endures.
yea, when this flesh and heart shall fail,
and mortal life shall cease,
i shall possess within the veil,
a life of joy and peace.
when we've been there ten thousand years
bright shining as the sun,
we've no less days to sing god's praise
than when we've first begun.
ingiliz john newton tarafından yazılan hristiyan ilahisi. hristiyansanız dinleyip mest olabilirsiniz, serbest yani.
joan baez'in yorumu muhteşemdir. iliklerinize işler. ayrıca mızıka'da çalması kolay şarkılardan. tablar 5-6 ve 3-7 arasında gider gelir. yorucu değildir.
çok yaygındır bu şarkı amerika semalarında. veletler bile ellerinde harmonicaları, hastane hastane dolaşırlar bağış toplamak için. velhasıl-ı kelam, güzel ilahidir.
çok yaygındır bu şarkı amerika semalarında. veletler bile ellerinde harmonicaları, hastane hastane dolaşırlar bağış toplamak için. velhasıl-ı kelam, güzel ilahidir.
dinleyen dindar hristiyanları oldukça gaza getirdiğini düşündüğüm ezgidir.
firefly'ın 13. bölümündeki ölüm-gömme kısmında da kullanılmış hristiyan ilâhisi.
lan, bir hristiyanların ilâhilerine bakıyorum, bir müslümanların... adamlar neler yapmışlar bizim gerzek müslümler yok sordum sarı çiçeğe, yok halalo-hololo! bu mudur arkadaş?
leann rimes yorumu: https://www.youtube.com/watch?v=iT88jBAoVIM
celtic woman yorumu: http://www.youtube.com/watch?v=HsCp5LG_zNE
hristiyan inancı da en az müslüman inancı kadar abuk ve ahlâk dışıdır ama gelin görün ki hristiyanlar en azından sanat yapıyorlar. bin yıllık heykellere "put" deyip yıkmıyorlar. "ben böyle sanatın içine tükürürüm" demiyorlar. sanat eserlerine "ucube" demiyorlar. kadın sesini, resimi falan yasaklamıyorlar. sonra adamlardan michelangelo, leonardo da vinci çıkıyor. müslümanlardan kim çıkmış? türk olmayan kaç sanatçı var islam dünyasında? bilim ve teknolojide de aynı konu...
"islam gericiliktir" dediğimizde kızıyorsunuz sonra. lan, sen uygarlık adına her şeyi yasakla. yetmesin, yapılanları da yok et. sonra "hristiyanlar tü kaka!"! bir siktir git. çay senin olsun. yeter ki git!
lan, bir hristiyanların ilâhilerine bakıyorum, bir müslümanların... adamlar neler yapmışlar bizim gerzek müslümler yok sordum sarı çiçeğe, yok halalo-hololo! bu mudur arkadaş?
leann rimes yorumu: https://www.youtube.com/watch?v=iT88jBAoVIM
celtic woman yorumu: http://www.youtube.com/watch?v=HsCp5LG_zNE
hristiyan inancı da en az müslüman inancı kadar abuk ve ahlâk dışıdır ama gelin görün ki hristiyanlar en azından sanat yapıyorlar. bin yıllık heykellere "put" deyip yıkmıyorlar. "ben böyle sanatın içine tükürürüm" demiyorlar. sanat eserlerine "ucube" demiyorlar. kadın sesini, resimi falan yasaklamıyorlar. sonra adamlardan michelangelo, leonardo da vinci çıkıyor. müslümanlardan kim çıkmış? türk olmayan kaç sanatçı var islam dünyasında? bilim ve teknolojide de aynı konu...
"islam gericiliktir" dediğimizde kızıyorsunuz sonra. lan, sen uygarlık adına her şeyi yasakla. yetmesin, yapılanları da yok et. sonra "hristiyanlar tü kaka!"! bir siktir git. çay senin olsun. yeter ki git!
desperate housewives season 8 episode 17de mike ın cenazesi götürülürken vanessa williams ın o muhteşem ve özlenen sesiyle seslendirdiği protestan cenaze marşı olarak kabul görmüş parça. can acıtır.
dropkick murphys şarkısıdır. aslında şarkı demek hakaret olur. bir şarkıdan fazlasıdır. bir marştır, ilahidir, ninnidir, isyandır. gayda sesinin sizi alıp uçurmasıdır, elektro gitarın yüzünüzde şaplak gibi patlamasıdır. irlanda\'ya yerleşme sebebidir. \"kim takar ulan\" diyerek ekose etek giymektir. hele bir de tüm bu düşüncelere sahip bir grup insanla aynı ortamda içerek, kafalar bi milyon iken bağıra bağıra söyleniyorsa duygusallaşılıp ağlanılacak şarkıdır. çantanı sırtına atıp \"ben irlanda\'ya gidiyorum amk lan\" deme sebebidir... yani kısaca; şarkıyı kalpten söyleyip kısa bir süreliğine de olsa irlandalı olmaktır.
Çok güzel lan. Bir müslüman olarak kilise müziklerine aşığım resmen.
(bkz: ameno)
(bkz: listen to the rain)
(bkz: sadeness)
Ve bilimum lana del rey, enya müzikleri.
(bkz: ameno)
(bkz: listen to the rain)
(bkz: sadeness)
Ve bilimum lana del rey, enya müzikleri.
(bkz: batman v superman dawn of justice) sonunda çalan müzik.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar