bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- demet evgar10
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- kemalistler7
- bitcoin2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı14
- venezuela6
- allah2
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- yazarların imza parfümleri14
- sözlüğün tadının kaçması4
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- hızlı para kazanmanın yolları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- günün şiiri3
- 2026 dünya kupası22
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- türk kızı egosu6
- erkekler neden az yaşar10
- bir insanı sevmek11
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- kadınların yanlış yapması3
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- dünya11
- am okşama4
- futbol17
- mutluluğun fark edilmemesi8
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- falıma bakmak isteyen var mı24
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- kıskanmak7
- alan greenspan3
- pkk nasıl biter5
- evde kaş bıyık alımı3
- aşure2
mjk bunu da söylemiş bizi mest etmiştir, çok eski bir şarkıdır efenim kendileri..
amazing grace! how sweet the sound
that saved a wretch like me.
i once was lost, but now am found,
was blind, but now i see.
twas grace that taught my heart to fear,
and grace my fears relieved.
how precious did that grace appear
the hour i first believed.
through many dangers, toils and snares
i have already come;
tis grace hath brought me safe thus far
and grace will lead me home.
the lord has promised good to me
his word my hope secures;
he will my shield and portion be,
as long as life endures.
yea, when this flesh and heart shall fail,
and mortal life shall cease,
i shall possess within the veil,
a life of joy and peace.
when we've been there ten thousand years
bright shining as the sun,
we've no less days to sing god's praise
than when we've first begun.
amazing grace! how sweet the sound
that saved a wretch like me.
i once was lost, but now am found,
was blind, but now i see.
twas grace that taught my heart to fear,
and grace my fears relieved.
how precious did that grace appear
the hour i first believed.
through many dangers, toils and snares
i have already come;
tis grace hath brought me safe thus far
and grace will lead me home.
the lord has promised good to me
his word my hope secures;
he will my shield and portion be,
as long as life endures.
yea, when this flesh and heart shall fail,
and mortal life shall cease,
i shall possess within the veil,
a life of joy and peace.
when we've been there ten thousand years
bright shining as the sun,
we've no less days to sing god's praise
than when we've first begun.
ingiliz john newton tarafından yazılan hristiyan ilahisi. hristiyansanız dinleyip mest olabilirsiniz, serbest yani.
joan baez'in yorumu muhteşemdir. iliklerinize işler. ayrıca mızıka'da çalması kolay şarkılardan. tablar 5-6 ve 3-7 arasında gider gelir. yorucu değildir.
çok yaygındır bu şarkı amerika semalarında. veletler bile ellerinde harmonicaları, hastane hastane dolaşırlar bağış toplamak için. velhasıl-ı kelam, güzel ilahidir.
çok yaygındır bu şarkı amerika semalarında. veletler bile ellerinde harmonicaları, hastane hastane dolaşırlar bağış toplamak için. velhasıl-ı kelam, güzel ilahidir.
dinleyen dindar hristiyanları oldukça gaza getirdiğini düşündüğüm ezgidir.
firefly'ın 13. bölümündeki ölüm-gömme kısmında da kullanılmış hristiyan ilâhisi.
lan, bir hristiyanların ilâhilerine bakıyorum, bir müslümanların... adamlar neler yapmışlar bizim gerzek müslümler yok sordum sarı çiçeğe, yok halalo-hololo! bu mudur arkadaş?
leann rimes yorumu: https://www.youtube.com/watch?v=iT88jBAoVIM
celtic woman yorumu: http://www.youtube.com/watch?v=HsCp5LG_zNE
hristiyan inancı da en az müslüman inancı kadar abuk ve ahlâk dışıdır ama gelin görün ki hristiyanlar en azından sanat yapıyorlar. bin yıllık heykellere "put" deyip yıkmıyorlar. "ben böyle sanatın içine tükürürüm" demiyorlar. sanat eserlerine "ucube" demiyorlar. kadın sesini, resimi falan yasaklamıyorlar. sonra adamlardan michelangelo, leonardo da vinci çıkıyor. müslümanlardan kim çıkmış? türk olmayan kaç sanatçı var islam dünyasında? bilim ve teknolojide de aynı konu...
"islam gericiliktir" dediğimizde kızıyorsunuz sonra. lan, sen uygarlık adına her şeyi yasakla. yetmesin, yapılanları da yok et. sonra "hristiyanlar tü kaka!"! bir siktir git. çay senin olsun. yeter ki git!
lan, bir hristiyanların ilâhilerine bakıyorum, bir müslümanların... adamlar neler yapmışlar bizim gerzek müslümler yok sordum sarı çiçeğe, yok halalo-hololo! bu mudur arkadaş?
leann rimes yorumu: https://www.youtube.com/watch?v=iT88jBAoVIM
celtic woman yorumu: http://www.youtube.com/watch?v=HsCp5LG_zNE
hristiyan inancı da en az müslüman inancı kadar abuk ve ahlâk dışıdır ama gelin görün ki hristiyanlar en azından sanat yapıyorlar. bin yıllık heykellere "put" deyip yıkmıyorlar. "ben böyle sanatın içine tükürürüm" demiyorlar. sanat eserlerine "ucube" demiyorlar. kadın sesini, resimi falan yasaklamıyorlar. sonra adamlardan michelangelo, leonardo da vinci çıkıyor. müslümanlardan kim çıkmış? türk olmayan kaç sanatçı var islam dünyasında? bilim ve teknolojide de aynı konu...
"islam gericiliktir" dediğimizde kızıyorsunuz sonra. lan, sen uygarlık adına her şeyi yasakla. yetmesin, yapılanları da yok et. sonra "hristiyanlar tü kaka!"! bir siktir git. çay senin olsun. yeter ki git!
desperate housewives season 8 episode 17de mike ın cenazesi götürülürken vanessa williams ın o muhteşem ve özlenen sesiyle seslendirdiği protestan cenaze marşı olarak kabul görmüş parça. can acıtır.
dropkick murphys şarkısıdır. aslında şarkı demek hakaret olur. bir şarkıdan fazlasıdır. bir marştır, ilahidir, ninnidir, isyandır. gayda sesinin sizi alıp uçurmasıdır, elektro gitarın yüzünüzde şaplak gibi patlamasıdır. irlanda\'ya yerleşme sebebidir. \"kim takar ulan\" diyerek ekose etek giymektir. hele bir de tüm bu düşüncelere sahip bir grup insanla aynı ortamda içerek, kafalar bi milyon iken bağıra bağıra söyleniyorsa duygusallaşılıp ağlanılacak şarkıdır. çantanı sırtına atıp \"ben irlanda\'ya gidiyorum amk lan\" deme sebebidir... yani kısaca; şarkıyı kalpten söyleyip kısa bir süreliğine de olsa irlandalı olmaktır.
Çok güzel lan. Bir müslüman olarak kilise müziklerine aşığım resmen.
(bkz: ameno)
(bkz: listen to the rain)
(bkz: sadeness)
Ve bilimum lana del rey, enya müzikleri.
(bkz: ameno)
(bkz: listen to the rain)
(bkz: sadeness)
Ve bilimum lana del rey, enya müzikleri.
(bkz: batman v superman dawn of justice) sonunda çalan müzik.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar