bugün
- türk kızı egosu6
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- zaman baba zaman anne zaman çocuk3
- güzel huylu kezo4
- hızlı para kazanmanın yolları12
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor7
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- tramer kaydı olan kız4
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- imdat arkadaşlar2
- al kardeşim elimi verdim sana2
- halil ergün2
- saygıdeğer birader yazarlar5
- erkekler neden az yaşar10
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- yazarların imza parfümleri14
- yobazla muhafazakar arasındaki fark3
- biat kültürü3
- artık sevmeyeceğim2
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- toz yumrususun unutma2
- kemal kılıçdaroğlu19
- pkk nasıl biter5
- yargıcı3
- wowturkey3
- 2026 dünya kupası23
- bir insanı sevmek12
- dünya11
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin3
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- bidat2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- mutluluğun fark edilmemesi9
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- türk kızıyla konuşmak vs rus kızıyla konuşmak2
- amerika birleşik devletleri5
- futbol17
- ilk buluşmada müzeye götüren erkek2
- lise5
- akp aslında yok her şey dekor5
- kıskanmak7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler8
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek4
- psikiyatrın evini ziyaret etmesi3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- evlenince sözlüğü bırakan erkek3
- devlet gücü6
- amerikan yahudileri3
mjk bunu da söylemiş bizi mest etmiştir, çok eski bir şarkıdır efenim kendileri..
amazing grace! how sweet the sound
that saved a wretch like me.
i once was lost, but now am found,
was blind, but now i see.
twas grace that taught my heart to fear,
and grace my fears relieved.
how precious did that grace appear
the hour i first believed.
through many dangers, toils and snares
i have already come;
tis grace hath brought me safe thus far
and grace will lead me home.
the lord has promised good to me
his word my hope secures;
he will my shield and portion be,
as long as life endures.
yea, when this flesh and heart shall fail,
and mortal life shall cease,
i shall possess within the veil,
a life of joy and peace.
when we've been there ten thousand years
bright shining as the sun,
we've no less days to sing god's praise
than when we've first begun.
amazing grace! how sweet the sound
that saved a wretch like me.
i once was lost, but now am found,
was blind, but now i see.
twas grace that taught my heart to fear,
and grace my fears relieved.
how precious did that grace appear
the hour i first believed.
through many dangers, toils and snares
i have already come;
tis grace hath brought me safe thus far
and grace will lead me home.
the lord has promised good to me
his word my hope secures;
he will my shield and portion be,
as long as life endures.
yea, when this flesh and heart shall fail,
and mortal life shall cease,
i shall possess within the veil,
a life of joy and peace.
when we've been there ten thousand years
bright shining as the sun,
we've no less days to sing god's praise
than when we've first begun.
ingiliz john newton tarafından yazılan hristiyan ilahisi. hristiyansanız dinleyip mest olabilirsiniz, serbest yani.
joan baez'in yorumu muhteşemdir. iliklerinize işler. ayrıca mızıka'da çalması kolay şarkılardan. tablar 5-6 ve 3-7 arasında gider gelir. yorucu değildir.
çok yaygındır bu şarkı amerika semalarında. veletler bile ellerinde harmonicaları, hastane hastane dolaşırlar bağış toplamak için. velhasıl-ı kelam, güzel ilahidir.
çok yaygındır bu şarkı amerika semalarında. veletler bile ellerinde harmonicaları, hastane hastane dolaşırlar bağış toplamak için. velhasıl-ı kelam, güzel ilahidir.
dinleyen dindar hristiyanları oldukça gaza getirdiğini düşündüğüm ezgidir.
firefly'ın 13. bölümündeki ölüm-gömme kısmında da kullanılmış hristiyan ilâhisi.
lan, bir hristiyanların ilâhilerine bakıyorum, bir müslümanların... adamlar neler yapmışlar bizim gerzek müslümler yok sordum sarı çiçeğe, yok halalo-hololo! bu mudur arkadaş?
leann rimes yorumu: https://www.youtube.com/watch?v=iT88jBAoVIM
celtic woman yorumu: http://www.youtube.com/watch?v=HsCp5LG_zNE
hristiyan inancı da en az müslüman inancı kadar abuk ve ahlâk dışıdır ama gelin görün ki hristiyanlar en azından sanat yapıyorlar. bin yıllık heykellere "put" deyip yıkmıyorlar. "ben böyle sanatın içine tükürürüm" demiyorlar. sanat eserlerine "ucube" demiyorlar. kadın sesini, resimi falan yasaklamıyorlar. sonra adamlardan michelangelo, leonardo da vinci çıkıyor. müslümanlardan kim çıkmış? türk olmayan kaç sanatçı var islam dünyasında? bilim ve teknolojide de aynı konu...
"islam gericiliktir" dediğimizde kızıyorsunuz sonra. lan, sen uygarlık adına her şeyi yasakla. yetmesin, yapılanları da yok et. sonra "hristiyanlar tü kaka!"! bir siktir git. çay senin olsun. yeter ki git!
lan, bir hristiyanların ilâhilerine bakıyorum, bir müslümanların... adamlar neler yapmışlar bizim gerzek müslümler yok sordum sarı çiçeğe, yok halalo-hololo! bu mudur arkadaş?
leann rimes yorumu: https://www.youtube.com/watch?v=iT88jBAoVIM
celtic woman yorumu: http://www.youtube.com/watch?v=HsCp5LG_zNE
hristiyan inancı da en az müslüman inancı kadar abuk ve ahlâk dışıdır ama gelin görün ki hristiyanlar en azından sanat yapıyorlar. bin yıllık heykellere "put" deyip yıkmıyorlar. "ben böyle sanatın içine tükürürüm" demiyorlar. sanat eserlerine "ucube" demiyorlar. kadın sesini, resimi falan yasaklamıyorlar. sonra adamlardan michelangelo, leonardo da vinci çıkıyor. müslümanlardan kim çıkmış? türk olmayan kaç sanatçı var islam dünyasında? bilim ve teknolojide de aynı konu...
"islam gericiliktir" dediğimizde kızıyorsunuz sonra. lan, sen uygarlık adına her şeyi yasakla. yetmesin, yapılanları da yok et. sonra "hristiyanlar tü kaka!"! bir siktir git. çay senin olsun. yeter ki git!
desperate housewives season 8 episode 17de mike ın cenazesi götürülürken vanessa williams ın o muhteşem ve özlenen sesiyle seslendirdiği protestan cenaze marşı olarak kabul görmüş parça. can acıtır.
dropkick murphys şarkısıdır. aslında şarkı demek hakaret olur. bir şarkıdan fazlasıdır. bir marştır, ilahidir, ninnidir, isyandır. gayda sesinin sizi alıp uçurmasıdır, elektro gitarın yüzünüzde şaplak gibi patlamasıdır. irlanda\'ya yerleşme sebebidir. \"kim takar ulan\" diyerek ekose etek giymektir. hele bir de tüm bu düşüncelere sahip bir grup insanla aynı ortamda içerek, kafalar bi milyon iken bağıra bağıra söyleniyorsa duygusallaşılıp ağlanılacak şarkıdır. çantanı sırtına atıp \"ben irlanda\'ya gidiyorum amk lan\" deme sebebidir... yani kısaca; şarkıyı kalpten söyleyip kısa bir süreliğine de olsa irlandalı olmaktır.
Çok güzel lan. Bir müslüman olarak kilise müziklerine aşığım resmen.
(bkz: ameno)
(bkz: listen to the rain)
(bkz: sadeness)
Ve bilimum lana del rey, enya müzikleri.
(bkz: ameno)
(bkz: listen to the rain)
(bkz: sadeness)
Ve bilimum lana del rey, enya müzikleri.
(bkz: batman v superman dawn of justice) sonunda çalan müzik.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar