bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- öldükten sonra bana ne olacak3
- anın görüntüsü23
- sözlükteki gizli düşmanım10
- erkekler neden erken ölür3
- enjoy im vaccinated3
- ellerim bos gonlum hos2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- her kadın güzeldir3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- günün şiiri6
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- her insanın bir cini olması8
- içtim şarabı13
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- kadir inanır22
- rakı sevmemek7
- genç görünmeye çalışmak3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- şafak çak3
- aşure yapan sözlük kızları7
- avrupada hava sıcaklıkları2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- büstiyer2
- çift katlı otobüs3
- venezuella depremi3
- kemalist dünya24
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- dümbelettin efendi2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- sosyal medya aranmaktır2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- japonya7
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- true'nun çaylak olması16
- üniversitelerin gereksiz olması16
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
- insan olmaya ceyrek kala3
- of çok sıkıcı olmanız2
Geneli nasıl bilmem ama tanıdıklarım çok disiplinli. Çalışkan millet.
israil destekçisi ülkenin vatandaşları. sevmem, saygı da duymam.
Devletle halkı, nazi geçmişinden olsa gerek, birleştirebilmiş dünyadaki tek millet. Devlet halkı destekler, halk da devleti..." Kar kürme" operasyonları.... Şehir dışında yaşayan halk da traktörler var, bunlara takılabilen kar kürme makinesi veriyolar, " satmıyolar" veriyolar... bütün yollar bütün traktörlere tasnif ediliyo, tuz serpiştiren bi zamazingo var, onu da satmayıp veriyolar...
Devletin kendi kar kürme araçları da otoban, bundestraße gibi, sorumluluğunu üstüne alıyo...
Kar yağdığı anda olay bi WhatsApp mesajına bakıyo, 20 DK içinde bütün yollar açılıyo. Haaa çok feci kar yağıyo bazen ona yetişemedikleri de oluyo, ama onu da bikaç saat içinde hallediyolar...
Aynı şeyi ambulas eğitimi verelim büyük aracı olanlara sedye rayı yerleştirelim, sedye verelim, ambulans çağıracaana, komşunun ziline bas, annem rahatsızlandı hastaneye götürelim, de, komşu bu seferi için önceden belirlenen miktarı gitsin hastane veznesinden alsın, diye de bir görüş var, ama onu tehlikeli olduğu için henüz hayata geçirmediler.
Devletin kendi kar kürme araçları da otoban, bundestraße gibi, sorumluluğunu üstüne alıyo...
Kar yağdığı anda olay bi WhatsApp mesajına bakıyo, 20 DK içinde bütün yollar açılıyo. Haaa çok feci kar yağıyo bazen ona yetişemedikleri de oluyo, ama onu da bikaç saat içinde hallediyolar...
Aynı şeyi ambulas eğitimi verelim büyük aracı olanlara sedye rayı yerleştirelim, sedye verelim, ambulans çağıracaana, komşunun ziline bas, annem rahatsızlandı hastaneye götürelim, de, komşu bu seferi için önceden belirlenen miktarı gitsin hastane veznesinden alsın, diye de bir görüş var, ama onu tehlikeli olduğu için henüz hayata geçirmediler.
almanyada en çok yaşayan milletler arasında türkler olarak ikinci sıradayız . 1 milyon 349 bin 259 kişi .
almanyada en çok yaşayan milletler arasında türkler olarak ikinci sıradayız . 1 milyon 349 bin 259 kişi .
yemek kültürüne bakarsak kalpten gitme garanti. sosisten başka yemekleri yok.
insanları da pek soğuk gibi. oraya gidenlerden duyduğum şey bu yönde.
ama üretkenlikte belki abd'yi bile 2'ye katlayacak kadar çalışkanlar.
tabi çinliler ve japonlar kadar üretken olamazlar ama yine de üretiyorlar.
türkleri kıskanacakları tek şey züğürt tesellisi diyebileceğimiz şeyler.
insanları da pek soğuk gibi. oraya gidenlerden duyduğum şey bu yönde.
ama üretkenlikte belki abd'yi bile 2'ye katlayacak kadar çalışkanlar.
tabi çinliler ve japonlar kadar üretken olamazlar ama yine de üretiyorlar.
türkleri kıskanacakları tek şey züğürt tesellisi diyebileceğimiz şeyler.
Çoğu beyaz tenli, balık etli, faasfood düşkünü, güleryüzlü insanlardır. Çalışmak onlar için zorunluluk değil hobidir. Avrupalı ve almanyaya sınır komşusu olmasına rağmen hollandalıları pek sevmezler.
aile ve arkadaşlık muhabbeti çok yapmacıktır.
islam ile garip bir bağlantı var. Tarihte hiç bir Müslüman ülkeyii sömürge yapmadılar. Neyse daha çok bilgi isteyen kitap okusun.
Avrupanın isyankar çocukları. Teee roma’lılara bile kök söktürdüler. 1. Ve 2. Dünya savaşına girmiyorum bile. Komşularıyla düşmanlıklarından uzaklardan müttefikler edindiler hep. Mesela atilla çoğu avrupa ülkesinin tarih kitaplarında vandal bir psikopat gibi anlatılır, ancak alman kaynaklarda atilla bir kahramandır. Bence avrupa’nın iyi adamı almanya. Umut sarıkaya’nın da dediği gibi, bütün dünya alman’ım taştaşını yesin.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar