bugün
- 19 yaşında kızla yatmak12
- ilişkiye bir süre ara vermek8
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız11
- herkesle iyi anlaşan insan2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi7
- unutulmayan sadakat örnekleri4
- elon musk2
- ankara nın en güzel yanı5
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- kucaklaşma günü2
- tamar tanrıyar4
- su içmek2
- ilkin aydın2
- abd'nin iran'ı sıfırlaması3
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- mola4
- anın görüntüsü23
- üniversitelerin gereksiz olması17
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- ankara3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- 1 temmuz kabotaj bayramı5
- genç olmanın en güzel yanı6
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- ilgi manyağı4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- ona bir şey söyle11
- eski eşle tekrar evlenmek5
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- içtim şarabı13
- genç görünmeye çalışmak7
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- kemalist dünya24
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- sözlükteki gizli düşmanım10
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- bir şeyler söyle4
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- velvet28
- gitme diye yalvarmak6
- true'nun çaylak olması16
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- versuch2
- eski işyerine tekrar başlamak4
Hepimiz kardeşiz. Mezhep ayrılığı herkesin bakış açısı. Ama Alevilerde genel olarak gördüğüm izlenim; adalete bağlı, haksızlığı çekemeyen insanlar olmalarıdır.
yaşadıkları bütün müslüman ülkelerde ezilen topluluk.
Ne istiyorlar bu alevilerden be kardeşim daha el kadar çocuklara yalan yanlış neler öğretiyotlar neymiş efendim allaha inanmaz namaz kılmaz güsülsüzlerdir daha neler neler Hz Alinin kim olduğunu ve nerede öldüğünü nasıl es geçip bunları uydırıyorlar anlamış değilim kendilerince dört dörtlük müslümanşar ya yalana doyamıyorlar bu zihinsiz kişilikler!
içlerinde alevi faşistliği yapan kendilerini üstün insan sanan "aleviler sünnilerden üstündür taaammmı" diyen pkk yalakalığı yapan köpekler vardır.
bunlar aslında alevi değillerdir. kuzu kılığına girmiş kurtlardır.
bölmeye ayrıştırmaya çalışırlar. esada bakıp bakıp iç çekerler "keşke bizimde böyle alevi azınlık tarafından yönetilen oligarşik babadan oğula inme diktatöryamız olsa " derler, sonrada utanmadan ben atatürkçüyüm deme cürretini kendilerinde bulur bu köpekler.
bunlar aslında alevi değillerdir. kuzu kılığına girmiş kurtlardır.
bölmeye ayrıştırmaya çalışırlar. esada bakıp bakıp iç çekerler "keşke bizimde böyle alevi azınlık tarafından yönetilen oligarşik babadan oğula inme diktatöryamız olsa " derler, sonrada utanmadan ben atatürkçüyüm deme cürretini kendilerinde bulur bu köpekler.
Hep ölen hep öldürülen ama hala insan kalabilen canlardır.
Var olsunlar.
Var olsunlar.
Neden yine mevzu oldu aleviler? IŞiD kafası neden alevleri öldürmek niyetinde?
Yıl olmuş 2016 kapıları işatetlemelere devam ediliyor. Kışkırtılmış Sünni kesim kesecek asker bulamayınca alevilere saldırmaya başlamış. Bir alevi olarak sizlere lanet ediyorum. Sözde müslüman caniler.
Şükürler olsun yine zalim olmadık, mazlum olduk. Allah yardımcımız olsun Çok zor zamanlar içerisindeyiz. Gün gelir benim de kapım işaretlenir, evimi sarıklı sakallı tipler basar ve belki ölürüm. Öbür tarafta iki elim yakanızdadır.
Güneşli günler görmek dileğiyle sevgili kardeşlerim, dostlarım.
Yıl olmuş 2016 kapıları işatetlemelere devam ediliyor. Kışkırtılmış Sünni kesim kesecek asker bulamayınca alevilere saldırmaya başlamış. Bir alevi olarak sizlere lanet ediyorum. Sözde müslüman caniler.
Şükürler olsun yine zalim olmadık, mazlum olduk. Allah yardımcımız olsun Çok zor zamanlar içerisindeyiz. Gün gelir benim de kapım işaretlenir, evimi sarıklı sakallı tipler basar ve belki ölürüm. Öbür tarafta iki elim yakanızdadır.
Güneşli günler görmek dileğiyle sevgili kardeşlerim, dostlarım.
ne zaman üç beş dinci bir araya gelse katletmeye çalıştıkları dini topluluk. adamlarda alışkanlık olmuş 4-5 sene öncesine kadar götünü yaladıkları fetullah'ın darbe girişiminin faturasını bile alevilere kesmeye çalışıyor bu siktiğimin dincileri.
Türkiye de sözü çok edilen bir grup. Nevşehir yöresinde yoğunluk gösterir. Evet.
Ben de diyorum bi şeyler eksik.
Cinsel içerikli başlıklar açıldı, troller yine havada uçuşuyor, kızların erkeklerin fotoları da çıkmaya başladı ama hala eksik olan bi şeyler var.
Evet aleviler konusu.
Aleviler kadar başına taş düşsün.oldu mu güzel kardeşim?
Cinsel içerikli başlıklar açıldı, troller yine havada uçuşuyor, kızların erkeklerin fotoları da çıkmaya başladı ama hala eksik olan bi şeyler var.
Evet aleviler konusu.
Aleviler kadar başına taş düşsün.oldu mu güzel kardeşim?
hani ailenin bir üyesi vardır genelde ortanca veya en küçük çocuk olabilir bu; ailenin günah keçisi ilan edilir. bir olay olur herkes ona bağırır çağırır, kafasını yerler ama ilk onu psikoloğa götürürler 'bu çocuk çok sorunlu dohtor haanım' diye ağlarlar. işte bu benzetmede dikkat çekilen, tartaklanan küçük çocuk ailevileri temsil etmekte. Sessiz, sakin, biraz daha farklı iç dünyası olan ama sesini çıkarmayan.
Asıl hastalıklı olanlar ise deliliğinden ötürü kendisinin hasta olduğunu göremeyenler.
elinizde güç de olabilir ama aleviler şamar oğlanınız değildir... Sağduyulu ve sorun çıkarmayan insanlar olmaları size onlar hakkında atıp tutma ve tüm kininizi kusma hakkı vermez. Bu hakkı size 'hak' vermez. Hak'tan bahsederken insanların günahına girdiğinizi görmüyorsanız, kimse size gösterecek değil zaten şu saatten sonra. görmemeniz ve alevileri nasıl andığınız da alevilerin umrunda değildir açıkçası. çünkü kendini bilen, başkalarının lafıyla kötü olmaz.
ek olarak: pkk veya diğer terör örgütleriyle bağdaştırılmaya çalışılan gruptur. lütfen ne terör seviciler kendini alevi kimliğiyle ön plana atsın, ne de niyeti bozuklar her fırsatta hedefini alevilere doğru şaşırtsın.
Asıl hastalıklı olanlar ise deliliğinden ötürü kendisinin hasta olduğunu göremeyenler.
elinizde güç de olabilir ama aleviler şamar oğlanınız değildir... Sağduyulu ve sorun çıkarmayan insanlar olmaları size onlar hakkında atıp tutma ve tüm kininizi kusma hakkı vermez. Bu hakkı size 'hak' vermez. Hak'tan bahsederken insanların günahına girdiğinizi görmüyorsanız, kimse size gösterecek değil zaten şu saatten sonra. görmemeniz ve alevileri nasıl andığınız da alevilerin umrunda değildir açıkçası. çünkü kendini bilen, başkalarının lafıyla kötü olmaz.
ek olarak: pkk veya diğer terör örgütleriyle bağdaştırılmaya çalışılan gruptur. lütfen ne terör seviciler kendini alevi kimliğiyle ön plana atsın, ne de niyeti bozuklar her fırsatta hedefini alevilere doğru şaşırtsın.
yıllarca anti militarist geçinen şimdi de darbe destekçisi olan güruhtur. nasıl sindirebiliyorlar kendilerine bunu anlamak güç.
Militarist ne demek çomar. Yobaz zekalı bi kelime duymuş onu da geleyim sözlükte yazayım beni adam sansınlar demiş.
Kaç tane alevi askeri cuntayı destekledi, darbecilere sahip çıktı. Darbenin en buyuk mağdurları Alevilerdir her zaman olduğu gibi.
Şu guzel insanları dilinize almayın leş seviciler.
Kaç tane alevi askeri cuntayı destekledi, darbecilere sahip çıktı. Darbenin en buyuk mağdurları Alevilerdir her zaman olduğu gibi.
Şu guzel insanları dilinize almayın leş seviciler.
üzerlerine bu aralar ciddi oyunlar oynanıp kırkıştılacak kesimdir. sağduyulu olsunlar demiyorum uyanık ve güçlü olsunlar.
alevi olunca birşey değişmiyor, karakter meselesidir.
nesillerdir yobaz bir kitle tarafından yok edilmeye çalışan kıyımlar yapılan ama her ne yapsalar da o atatürk bayrağını her daim kaldıran ve kaldıracak olan kitledir.
Edit: ateist biri olarka bu tarz alevi Sünni olaylarına zerre itibar etmesemde ortada linç edilmeye çalışan bir topluluk var.
Edit: ateist biri olarka bu tarz alevi Sünni olaylarına zerre itibar etmesemde ortada linç edilmeye çalışan bir topluluk var.
Enteresan ve komik bulduğum şekilde, yüzyıllık yalnızlık'taki buendia'nın kendi kendine albay sıfatını takması gibi yahut said nursi'nin bediuzzaman adını kendine vermesi gibi kendilerini sürekli medeni, kentli(ki en komiği budur alevilik bir alt kültürdür) hoşgörülü şeklinde öven zümre.
sevdiğim insanlardır. hatta çoğu arkadaşım alevidir. normal insanlar yani kutuplaştırmaya gerek yok.
kimsenin inancına karışamam ama ramazan günü biz müslümanların oruç ayıdır yemek yemeyiz su içmeyiz, teravih kılarız, hatim tutarız, af ve mağfiret için allah'tan yardım isteriz ama bu alevi vatandaşlar bunların hiç birisini yapmıyor sonra da müslüman olduklarını iddia ediyorlar. öldükleri zamanda bildiğim kadarıyla cenazeleri camiden değil cemevinden kaldırılıyor, o zaman kimse kusura bakmasın ama onlara müslüman demek ne kadar doğru?
Bokunu yiyin alevilerin.
Eline beline diline sahip olan adamdan nefret eden avel yobaz topluluğusunuz.
sen bacına sarılınca sıcaklığı geçince tahrik olan adamsın
senin gibiler ensarda çocuklara tecavüz edilmesine göz yumdu.
Biz ne yaptık madımakta yandık maraşta yandık çorumda yandık
Hangi dine sığar insan yakmak.
Not müslüman milliyetçi ve alevi
Tanım :mezhep.
sen bacına sarılınca sıcaklığı geçince tahrik olan adamsın
senin gibiler ensarda çocuklara tecavüz edilmesine göz yumdu.
Biz ne yaptık madımakta yandık maraşta yandık çorumda yandık
Hangi dine sığar insan yakmak.
Not müslüman milliyetçi ve alevi
Tanım :mezhep.
Boş işler.
Adam hem dindarlıktan islam ülkesinden dem vurmuş hem milliyetçilikten. Daha ne yazdığını bile bilmiyor. Kafası karışık. Okurken beyin devrelerim yandı anlamlı birşey çikarmak için.
Tek anlamlı cümle eski Türk inancı ile islam harmanı gerisini at çöpe gitsin.
Tek anlamlı cümle eski Türk inancı ile islam harmanı gerisini at çöpe gitsin.
Gündemdeki Haberler