bugün
- klimasız arabayla uzun yol gitmek5
- eski uludağ sözlük ortamı7
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- burç saçmalığı6
- erkek erkeğe açık oylaşmak6
- 0 0 75
- lip balm kullanan erkek5
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- falıma bakmak isteyen var mı4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- online yazarlar8
- kadınlar neden aldatır17
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı3
- dont fuck with me tony4
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- cut the crap4
- nofap6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- sedat pekmez18
- tarot falına inanan salak8
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde6
- devşirmelik makamı13
- tekerlek kaşar4
- anın görüntüsü16
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- diamond bosphoruss denen yazar8
- 2026 dünya kupası15
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- lionel messi11
- aldım kabul ettim4
- futbol8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- cristiano ronaldo'nun 6 dünya kupası nda gol atmas2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- yeni temaya bir türlü alışamamak2
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- günün şiiri5
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- özbekistan2
bakkaldan pet şise su istediğinde önce satılır sora bak evladım burası su cennetti görmüş oldugun sırf su caddede sekiz cesme var bidaha alma döverler seklinde kazıklandıgın... her yıl yaz nüfusu artan örene altınoluk ve ayvalıga yakın gercekten ortamınız olmazsa eglenemiceginiz ama sevmeye baslayınca bırakamayacagınız yıllarımın yazlarını asklarını senliğini yasadıgım yer!!!!!
suyun bedava olduğu balıkesir ilçesi.yaz mevsimi her yerde 34 plakalı otomobiller cirit atar burada.
kışın gittiğinizde ara sokaklarda bi canlı görmek için dua ettiğniz sadece yazları güzel olan tatil beldesi.
şehir gürültüsünden ve stresinden kafası zikilenlerin alışmakta zorlanabilecekleri mekanlardan biri.ege ve akdeniz sahilleri bu gibi güzel beldelerle doludur ayrıca.
tadı harika olan çay çeşidi, o kadar farklı bir lezzetti vardırki, bir akşam amcamlarda oturup akçay içerken şöyle bir diyolağa sebeb olmuştu;
- ulan şu türkiyedeki türklere acıyorum bee!!
- ?!? neden amca ?
- şu akçayla kadayıfın eşsiz tadını bilmiyorlar yaa
- !^?!%&^%+ doğru söylüyorsun amca neler kaçırdıklarının farkında değiller.
(kadayıftan kasıt tüm tatlı çeşitleridir)
ayrıca kazaktürkleri normal çayada karaçay derler.
- ulan şu türkiyedeki türklere acıyorum bee!!
- ?!? neden amca ?
- şu akçayla kadayıfın eşsiz tadını bilmiyorlar yaa
- !^?!%&^%+ doğru söylüyorsun amca neler kaçırdıklarının farkında değiller.
(kadayıftan kasıt tüm tatlı çeşitleridir)
ayrıca kazaktürkleri normal çayada karaçay derler.
balıkesir' de zeytinli' ye bağlı tatil beldesi. son yaz sezonlarında rahatça adım atılacak yol bulunamayan bir belde. genelde gurbetçiler ve denize kıyısı olmayan şehirlerde oturanlarca çokça tercih edilse de, kuru gürültü ve kalabalıktan dolayı tatilciyi çabuk sıkması muhtemeldir.
bir de sürekli orada yaşayan ve öğrenimini sürdüren kişiler için, son sınavlara hazırlanmayı zorlaştırandır. sıcak buraya erken gelir, buradan geç ayrılır.
bir de sürekli orada yaşayan ve öğrenimini sürdüren kişiler için, son sınavlara hazırlanmayı zorlaştırandır. sıcak buraya erken gelir, buradan geç ayrılır.
denizin altından soğuk su kaynakları çıkan ve bu doğa olayı sayesinde suya girerken dişlerinizin titrediği, küçük bir yer olmasına rağmen 3 tane belediye tarafından yönetilen ya da yönetilemeyen*, açılan yeni plajlarla gece eğlencesinin yanında gündüzün de tadını çıkarabildiğiniz tatil yöresi.
sahilinde insandan çok kedi olan yer.
denizinin soğuk olması münasebetiyle sezonu kısa olan tatil yeri. balıkesir cennetlerinden... ve ne yazık ki bakir kalamayanlarından...
yapı bakımından birleşik bir sözcüktür.
tatil öncesi yolları onarılan, zeytinli' ye bağlı tatil beldesi.
kürtlerin yol kesip para istediği belde haline gelmeye başlayan yerleşim birimi.
5 yaşından 25 yaşına kadar her yaz gittiğimiz tatil yöresi. Yirmili yaşlarıma kadar oldukça şirin olan bu köy sonraları Almancıların akınına uğrayıp oldukça rezil bir kent görünümünü almıştır.yaz aşklarım, 99 depremi, lokmacı teyze, turban tatil köyü, sarıkız heykeli,pınarbaşı piknik alanı, orient disko, kaktüs, yine lokmacı teyze, balıkçı irfan abi, balıkçı irfan abiyle geçen tekne akşamları, kordona çıkıp mısır yemek, beyazsaray önünde sarı mayolu kıza yavşamak için aile ile plaja takılmak, ucube lunapark, büfecinin oğlu ile sabahlamak, örene kadar yürümek, fransız tatil köyü ve röntgencilik günleri, bir kere daha lokmacı teyze, yaz aşkım, askeriyenin dubasına çıkmak, dalyanda balık tutmak, cadı bar, ve eve dönüş yolları..ah ah uzun çok ama çok uzun yıllar geçti.
kışın baya soğuk * yazın da sivrisinek ve nem gibi iki kabus duruma sahip olan fakat ailenin inatla her yaz babanne yazlığını ziyaret etme isteğinden dolayı gidilen mekan.yakın zamanda bedava olan içme suları kirlenmiş,o soğuk mis gibi kaz dağı suları da içilmez olmuştur.
edremit körfezindeki en kötü denize sahip olan yer sanırım. yüzerken denizde bulamayacagınız şey yoktur. tersi icin (bkz: altınoluk).
bu sıcak günlerde özlenen yer.
Edremit körfezinde sıradan bir tatil beldesi. Yakınlarında ayvalık sarımsaklı gibi güzel yerler bulunur.
avcılar da bulunan, büyük mağazasıyla ve yok yok ürünleriyle adama bu ne lan dedirten kırtasiye..
(bkz: akçay kırtasiye)
(bkz: akçay kırtasiye)
her yaz daha da kalabalıklaşan tatil yöresi.
balıkesir in bir ilçesi. daha tresprtirik tanımlar yapılabilir elbette ama ne gereği var?
bursa dan gece saat 3 te toplam 3 kişi ile çektik otostopu. kars dan ayvalık a tayini çıkmış bir subayın ev eşyalarını taşıyan osman abinin kamyonuna bindik. osman abi bir kamyoncudan oldukça farklı. bundan önceki tüm seçimlerde partilerin aldığı oy oranlarını küsüratlarına kadar bilebiliyor. çayları biz ısmarladık ama siyeset temelli muhabbetimizin istatistiki verileri hep ondan geldi. kamyonu ile ilgili sorduğum tüm teknik soruları esprili bir şekilde yanıtladı ve geçiştirdi. bir kamyoncuya göre oldukça sakin ve sessiz bir adamdı osman abi. kamyonu da onun gibi sakindi ki 30 km/h yi aşamıyordu.
edremit e geldik. ordan da sinyal verdik ve akçay a bir araba bulduk. bizi karşılayan arkadaş; evinde dünürlerinin olduğunu ve evde yer olmadığından bizi misafir edemiyeceğinin söyledi. sonra bize bir pansiyon ayarladı; levent pansiyon. [çok gereksiz bir yer olduğundan gizli bakınız bile verme gereği duymuyorum bu s.ktigimin yerine]
neyse akçay a geldik. gördük, gezdik ve eğlendik. konudan fazla uzaklaşmadan hemen bu yerle ilgili görüşlerimi belirteyim; yaşı 30 u aşmamış arkadaşlar sakın bu yere gitmeyin. hiç bi b.k yok. denizi de soğuk, akıntı mı ne oluyormuş o nedenle hep soğuk, rüzgar da cabası. gençlere göre bir yer değil her taraf yaşlı-emekli dolu. bırakın adamlar orda rahat etsin. biz gençler gidip kuşadası, alanya, bodrum, çeşme gibi yerlerde takılalım. akçay bize göre değil abicim. yaş ortalaması 50 nin üzerinde olan bi mekan a.q. bırakalım bari otobüste bile yer vermediğimiz yaşlılar orda tatilini yapadursun. emekli ikramiyesiyle ordan bir yazlık alınabilir fiyatlar da uygun. kısacası akçay yaşlı mekanı. 3 gün kaldım ve şimdi sorsanız akçay ı tek kelime ile ifade etmek istesen hangi kelimeyi seçersin diye, yanıtım aynen şu olur;
(bkz: selülit)
bursa dan gece saat 3 te toplam 3 kişi ile çektik otostopu. kars dan ayvalık a tayini çıkmış bir subayın ev eşyalarını taşıyan osman abinin kamyonuna bindik. osman abi bir kamyoncudan oldukça farklı. bundan önceki tüm seçimlerde partilerin aldığı oy oranlarını küsüratlarına kadar bilebiliyor. çayları biz ısmarladık ama siyeset temelli muhabbetimizin istatistiki verileri hep ondan geldi. kamyonu ile ilgili sorduğum tüm teknik soruları esprili bir şekilde yanıtladı ve geçiştirdi. bir kamyoncuya göre oldukça sakin ve sessiz bir adamdı osman abi. kamyonu da onun gibi sakindi ki 30 km/h yi aşamıyordu.
edremit e geldik. ordan da sinyal verdik ve akçay a bir araba bulduk. bizi karşılayan arkadaş; evinde dünürlerinin olduğunu ve evde yer olmadığından bizi misafir edemiyeceğinin söyledi. sonra bize bir pansiyon ayarladı; levent pansiyon. [çok gereksiz bir yer olduğundan gizli bakınız bile verme gereği duymuyorum bu s.ktigimin yerine]
neyse akçay a geldik. gördük, gezdik ve eğlendik. konudan fazla uzaklaşmadan hemen bu yerle ilgili görüşlerimi belirteyim; yaşı 30 u aşmamış arkadaşlar sakın bu yere gitmeyin. hiç bi b.k yok. denizi de soğuk, akıntı mı ne oluyormuş o nedenle hep soğuk, rüzgar da cabası. gençlere göre bir yer değil her taraf yaşlı-emekli dolu. bırakın adamlar orda rahat etsin. biz gençler gidip kuşadası, alanya, bodrum, çeşme gibi yerlerde takılalım. akçay bize göre değil abicim. yaş ortalaması 50 nin üzerinde olan bi mekan a.q. bırakalım bari otobüste bile yer vermediğimiz yaşlılar orda tatilini yapadursun. emekli ikramiyesiyle ordan bir yazlık alınabilir fiyatlar da uygun. kısacası akçay yaşlı mekanı. 3 gün kaldım ve şimdi sorsanız akçay ı tek kelime ile ifade etmek istesen hangi kelimeyi seçersin diye, yanıtım aynen şu olur;
(bkz: selülit)
balikesir'in bir beldesi. konumu itibariyle oldukça sicak bir yer olmasini umulurken, denizden esen rüzgarla serin ve nemli bir havasi oldugu görülünce biraz sasalanir. girisinde hayvan gibi "akçay'a hosgeldiniz" yazar. kaldirim degistirmek disinda belediyenin bir icraatina sahit olmadim sahsen. yazlari nüfusu 20 misline kadar cikabilirken, kislari itlerin cirit attigi bir yerdir ve kisin hiç cekilmez. bir de eser ki ayazi çok pistir. insanlar genelde dandik internet kafelerde ve kisin iyice izbelesen ve loslasan cay bahçelerinde ömür tüketir. denizi fena degildir ama kumsali boktandir ve dardir. "ulan tatil yapilacak onca yer var buraya ne halt etmeye geldim?" hissi uyandirir insanda. özellikle meydanda akçay icin yazilmis bir siir var ki birisine "siir yazma siç" deseler herhalde daha edebi ve estetik olurdu. O siiri kim yazdiysa edebi anlayisina tükürmek istiyorum. Esnafi kazikçi, gece hayati sikici denebilecek kadar dandiktir. Genelde emeklilik hayati sürmek üzere tasinanlardan olusan bir nüfusu vardir. sahsen yogun bir dogal güzellik falan gözlemlemedim. olanin da "modernlesme" kaygisiyla götüne koyulmus afedersin. hatta zaman zaman "ulan neden böyle bir yer var?" diye sorarim kendime? bayagi, gereksiz bir yerdir akçay. Olmasa içinde yasayanlar bile kayboldugunu fark etmez. Ulan ben de bir yeri sevmedim mi sevmemekle kalmayip nefret de ediyorum ama objektif baksan da sikko bir belde iste. Niye bu kadar abartilir, "amanin akçay'da ask baskadir" pozuna girilir bilmem. Ama duraganlik ve statüko arayip, "ulan buraya geldim ama ne halt yemeye geldim ben de hatirlamiyorum." demeyi göze alanlar için ideal.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar