bugün
- futbol32
- 2026 dünya kupası39
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- velvet42
- mor semsiyeli yabanci3
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- deniz baykal7
- frt2
- göte giren şemsiye4
- kemalizm ve sosyal demokrasi uyumsuzluğu2
- herkesle iyi anlaşan insan13
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- türkiye tur atlasaydı almanyayla karşılaşacaktı2
- durduk yere ağlamak2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- ciguli kral7
- japonya8
- 19 yaşında kızla yatmak14
- demokratik kongo cumhuriyeti7
- kolombiya6
- portekiz7
- şemso buraya bak koçum2
- gana3
- hırvatistan5
- kadir inanır'ın vefatı7
- ingiltere3
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- cezayir4
- arjantin3
- fransa5
- senegal3
- avusturya2
- norveç3
- saraca finch house7
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı3
- yeşil burun adaları2
- ispanya3
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- mısır3
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- belçika4
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- amerika birleşik devletleri9
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- isveç2
- hollanda2
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
Hs tutarsa tek atar.
Suda çamurda ateş edebilen tutukluk yapmayan ısınma sorunu olmayan son derece basit tasarımlı kullanışlı silah. Ötesi yok.
söküp takması kolay ama g3 e göre sanki daha yavan. ağırlığı baya hafif. çıkardığı ses bilgisayar oyunlarına göre gerçekte daha farklı böyle basınçlı. bakım açısından harbisi üstünde oluşu da baya avantaj tabi.
(bkz: 7 62x39mm)
Cs de en sevdiğim makinelidir. Hele bir de kafaya tek atıldı mı orgazm hissi vermektedir.
Rus menşeili genel olarak terörist gruplarının elinde görülen bir silah türüdür.
Kundağı genel kolluk görevlilerimizin alışkın olduğu g3, mp5 gibi silahlardan kısa olduğundan ve gaz basıncının bir kısmı tekrar bir piston vasıtasıyla namluya gönderildiğinden tek bir atıştan sonra bile namlusu tabir-i caizse gavur amı gibi yanan silah. iş bu sebeple katiyyen kundak tutan elin parmakları namluya değmemelidir.
Bir başka husus her atışta kurma kolu hareket ettiğinden hatalı tutuşlarda solakların sağ el başparmağını, sağlaklarda ise sol el işaret parmağını götürür. Dikkat edin sakatlar demedim, direk götürür.
Bir başka husus her atışta kurma kolu hareket ettiğinden hatalı tutuşlarda solakların sağ el başparmağını, sağlaklarda ise sol el işaret parmağını götürür. Dikkat edin sakatlar demedim, direk götürür.
CS oynadığım dönemde bala g*te kill almamı sağlayan silah. ay çok severim ben.
Bingöl'de arazide 90 mermi yakmak için bir korucuya roj tu heyr bo demiştim o vakitler dolar kaç para hatırlamıyorum şunu söylemeliyim ki Bi skime benzemeyen silah.
Tepmeye dair hiçbir şey yoktur. Sök tak çok basittir. Isınma, şişme neredeyse 0 dır. Tam bir ölüm makinası ibne.
7,62 milimetre çapında, barut gazının ileri itmesi, yerine getiren yayın geri tepmesi ile yarı otomatik ve otomatik olarak çalışan, sarjörle beslenen, hava ile soğuyan, piyadenin muharebe silahıdır.
Not: askerliğini yapmış olan bünyelerin gözlerini doldurma potansiyeli bulunan tanımdır.
Not: askerliğini yapmış olan bünyelerin gözlerini doldurma potansiyeli bulunan tanımdır.
Çok sekiyo lan bu.
Gerilla ların kullandığı, otomatik bir silah.
Tepmesi çok az olan silahtır. Gaz pistonu ve icra yayı namlunun üzerinde bulunduğu ve hareket şekli itibari ile geriye dogru değil yukarı doğru hafifçe teper. Hatta sağlam tutulursa tepme bile denemez. G-3 ten sonra oyuncak gibi gelir. Şırnak menkul kiymetler borsasında şu anki satış fiyatı 4.500 tl civarındadır.
Rusların icad ettiği ama dünyada en iyi kullananının Kürtler olduğu silah.
Dünyanın kaderini değiştiren 5 nesneye rahatlıkla girer.
Kürt halkının milli silahı.
Edit. Köy korucuları ve pkk haricindeki sivil Kürt halkı da bu silahı kullanıyor, Kürt bölgesinde her evde bir keleşkop var, bu yüzden şee ettim.
Edit. Köy korucuları ve pkk haricindeki sivil Kürt halkı da bu silahı kullanıyor, Kürt bölgesinde her evde bir keleşkop var, bu yüzden şee ettim.
Kopyalanmayan tüfek ya da ateşli silah yok.yeni bir şey katıyor musunuz yoksa sadece çalıyor musunuz esas mesele bu.
Adam 70 senedir milyar milyar üretilip kullanılan tüfek yapmış.
Adam 70 senedir milyar milyar üretilip kullanılan tüfek yapmış.
Teröristlerin sponsor silahı. Su geçirmemesi çok büyük artıdır.
Fişeği çok etkili ve ölümcüldür. Bu yüzden teröristler kullanır operasyon için m16 ve sig sauer 516 daha uygun tüfeklerdir. Ancak Ak47 kadar ölümcül değil etkisiz hale getirmeye meyilli tüfeklerdir. Ak47 kolay kolay bozulmaz her şartta çalışır. M16 bakım ister.
Ateşli silahlar hakkında anlatılan efsanelere bayılıyorum.
Bu tüfek bence en güzel Rambo 2 de helikoptere ulaşma sürecinde tanıtılıyor.
O kadar çamura giriyor o sahnelerde ama hala takılmadan çalışıyor. Başka bir tüfek ile bunu yapabilir misiniz çok emin değilim.
Adam üretim bandından almış m4 türevi bir tüfek ve reklamını yapmak üzere tanıtım videosu çekiyor . toza suya batırıp çıkarınca yeni tüfek tıkır tıkır çalışıyor ama o tüfekle hadi bi 5000 mermi atalım sonra ne olacak görelim. Iste kalasnikofu bir ülkenin bayrağına sokan efsane bir tüfek olmasının sebebi bu.
Tam bir fiyat performans ürünü.
Bu tüfek bence en güzel Rambo 2 de helikoptere ulaşma sürecinde tanıtılıyor.
O kadar çamura giriyor o sahnelerde ama hala takılmadan çalışıyor. Başka bir tüfek ile bunu yapabilir misiniz çok emin değilim.
Adam üretim bandından almış m4 türevi bir tüfek ve reklamını yapmak üzere tanıtım videosu çekiyor . toza suya batırıp çıkarınca yeni tüfek tıkır tıkır çalışıyor ama o tüfekle hadi bi 5000 mermi atalım sonra ne olacak görelim. Iste kalasnikofu bir ülkenin bayrağına sokan efsane bir tüfek olmasının sebebi bu.
Tam bir fiyat performans ürünü.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar