bugün
- falıma bakmak isteyen var mı10
- tembellik hakkı4
- chp den akp'ye jet geçiş5
- müşriklerin esasında putlara tapmaması6
- ayrılığın 7 aşaması4
- midenin tencere olması3
- çita leopar jaguar farkı2
- ibrahim hacıosmanoğlu'nun dünya kupası açıklaması3
- su içmekten göbeğin çıkması3
- 1 euro 52 93 tl3
- rize de zincirleme kaza 3 ölü 5 yaralı2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- ikna sanatı2
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- eski uludağ sözlük ortamı7
- manipülasyon nasil önlenir5
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- sedat pekmez18
- online yazarlar8
- devşirmelik makamı13
- lip balm kullanan erkek6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- tarot falına inanan salak8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- aldım kabul ettim6
- nofap6
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- lionel messi11
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- 0 0 75
- biz arap değiliz biz türk üz8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- kadıköydeki tuhaf tipler4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- ismet gurbuz 202418
- diamond bosphoruss denen yazar7
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- allah bu yahudilerin belası versin3
çekemeyenler anten taksın vuuuuuu.
En azından çük mük bir beyni var, bazı sığırların hiç yok, bi de laf atıyorlar ona buna.
Sen de kaptırıyorum, bir çük daha kaçırıyorum korkusundan benim ardımdan hemen damlamışsın ama seni armut kafa seni. *
Ahlak abidelerine bak hele gelmis de bir yazarin altina cuk muk diyor.
Uza comar uzaaaa.
Uza comar uzaaaa.
şimdi ağır konuşacağım en başından peşin peşin söyleyeyim sonra demedi demeyin. uzun zamandır böyle bir entry girmemiştim. seçimler yüzünden zaten sinirliydim, tanrı bana böyle sinirimi çıkarabileceğim bir yazar gönderdi ne mutlu.
işbu entrysinde bana,
"okuduğunu anlama problemi olduğunu düşündüğüm yazardır.
başlık: nick degistirdikten sonra eski nick ne olur?
cevap: yeni nick alıp trollük yapıyoruz.
başlık: nick degistirdikten sonra ne yaparız? falan değil." demiş yazar (bkz: n dakota/#39712618)
ahan da bu da ss i.görsel
peki neye karşı bu entry i nick altıma girmiş? suçum ne yani?
nick değiştirdikten sonra eski nick ne oluyor başlığına "yeni hesap açıp onunla trollük yapıyoruz." diye entry girmem.
ahan da bu da ss i görsel
bana diyor ki "okuduğunu anlama problemi olduğunu düşündüğüm yazardır." diyor sonra "cevap: yeni nick alıp trollük yapıyoruz." dediğimi iddia ediyor. şimdi bundan sonrası +21 haberiniz olsun.
ulan sayın arkadaşım ben orada "yeni nick alıp trollük yapıyoruz" mu demişim yoksa "yeni hesap açıp onunla trollük yapıyoruz." demişim? iyi bak. al tekrar bak. görsel
ne demişim ben orada? "yeni hesap açıp onunla trollük yapıyoruz" demişim değil mi? eeeeeeveeeeet.
peki sen bana ne yazmışsın? sen bana demişsin ki""okuduğunu anlama problemi olduğunu düşündüğüm yazardır." demişsin? ama sen ne yapmışın? okuduğunu an la ya ma mış sın! bu kadar kolay mı lan insanların nickaltlarını kirletmek??
yeni nick alınca senin veritabanındaki id in aynı kalır "nickname" kısmı değişir sadece. eski nickin de boşa çıkar. herhangi birisi onu kullanıp yeni hesap açar. ve eğer bu sözlükten birisiyse, senin eski nickini alır ve sözlükte senin adına trollük yapar.
ama sen ve senin gibiler sözlüğün lanet olası arama textbox una nick değiştirmeyazmadığı ya da gelişmeler bölümüne gidip 28. sayfadaki o gelişmeyi okumaya ihtiyaç duymadığı için ben böyle uzun uzun entry giriyorum işte. kime giriyorum? entry? boşa giriyorum, çünkü umurunda olan yok! ne diyor o gelişmelerde?
diyor ki;
"arkadaşlar,
artık istekler ciddi bir boyuta ulaştığı için bir çözüm getirelim dedik. ayarlar/kişisel bölümüne nick değiştirme kısmı ekledik. üyeler 6 ayda bir nick değiştirebilecek. (nick değiştirenlerin, nickaltı taşınmamaktadır. moderatörler de kesinlikle taşımayacaktır)
3 eylül 2014, çarsamba 18:52"
ahan da bu da ss i görsel
kimmiş okuduğunu anlayamayan?
kimmiş okumaktan kaçan?
kimmiş araştırmadan entry giren?
kimmiş bakmadan konuşan?
kimmiş okuduğunu anlama problemi olan?
sen daha benim yazdığımın aynısını yazamıyorsun bile. "yeni nick alıp trollük yapıyoruz" demek ne demek? ben orada yeni nick mi demişim yeni hesap mı demişim?
bana demiş ki "lütfen paragrafta anlama dersimize sahip çıkalım"wtf???
sen bırak paragrafı daha okuduğunu anlayamayıp, anlayamadığın halde cevap vermeye kalkıyorsun?
araştırmadan.
bakmadan.
okumadan.
görmeden.
görmeden yargısız infaz yapıyorsun. kimmiş okuduğunu anlayamayan?!
işbu entrysinde bana,
"okuduğunu anlama problemi olduğunu düşündüğüm yazardır.
başlık: nick degistirdikten sonra eski nick ne olur?
cevap: yeni nick alıp trollük yapıyoruz.
başlık: nick degistirdikten sonra ne yaparız? falan değil." demiş yazar (bkz: n dakota/#39712618)
ahan da bu da ss i.görsel
peki neye karşı bu entry i nick altıma girmiş? suçum ne yani?
nick değiştirdikten sonra eski nick ne oluyor başlığına "yeni hesap açıp onunla trollük yapıyoruz." diye entry girmem.
ahan da bu da ss i görsel
bana diyor ki "okuduğunu anlama problemi olduğunu düşündüğüm yazardır." diyor sonra "cevap: yeni nick alıp trollük yapıyoruz." dediğimi iddia ediyor. şimdi bundan sonrası +21 haberiniz olsun.
ulan sayın arkadaşım ben orada "yeni nick alıp trollük yapıyoruz" mu demişim yoksa "yeni hesap açıp onunla trollük yapıyoruz." demişim? iyi bak. al tekrar bak. görsel
ne demişim ben orada? "yeni hesap açıp onunla trollük yapıyoruz" demişim değil mi? eeeeeeveeeeet.
peki sen bana ne yazmışsın? sen bana demişsin ki""okuduğunu anlama problemi olduğunu düşündüğüm yazardır." demişsin? ama sen ne yapmışın? okuduğunu an la ya ma mış sın! bu kadar kolay mı lan insanların nickaltlarını kirletmek??
yeni nick alınca senin veritabanındaki id in aynı kalır "nickname" kısmı değişir sadece. eski nickin de boşa çıkar. herhangi birisi onu kullanıp yeni hesap açar. ve eğer bu sözlükten birisiyse, senin eski nickini alır ve sözlükte senin adına trollük yapar.
ama sen ve senin gibiler sözlüğün lanet olası arama textbox una nick değiştirmeyazmadığı ya da gelişmeler bölümüne gidip 28. sayfadaki o gelişmeyi okumaya ihtiyaç duymadığı için ben böyle uzun uzun entry giriyorum işte. kime giriyorum? entry? boşa giriyorum, çünkü umurunda olan yok! ne diyor o gelişmelerde?
diyor ki;
"arkadaşlar,
artık istekler ciddi bir boyuta ulaştığı için bir çözüm getirelim dedik. ayarlar/kişisel bölümüne nick değiştirme kısmı ekledik. üyeler 6 ayda bir nick değiştirebilecek. (nick değiştirenlerin, nickaltı taşınmamaktadır. moderatörler de kesinlikle taşımayacaktır)
3 eylül 2014, çarsamba 18:52"
ahan da bu da ss i görsel
kimmiş okuduğunu anlayamayan?
kimmiş okumaktan kaçan?
kimmiş araştırmadan entry giren?
kimmiş bakmadan konuşan?
kimmiş okuduğunu anlama problemi olan?
sen daha benim yazdığımın aynısını yazamıyorsun bile. "yeni nick alıp trollük yapıyoruz" demek ne demek? ben orada yeni nick mi demişim yeni hesap mı demişim?
bana demiş ki "lütfen paragrafta anlama dersimize sahip çıkalım"wtf???
sen bırak paragrafı daha okuduğunu anlayamayıp, anlayamadığın halde cevap vermeye kalkıyorsun?
araştırmadan.
bakmadan.
okumadan.
görmeden.
görmeden yargısız infaz yapıyorsun. kimmiş okuduğunu anlayamayan?!
Ulan kendi halinde komik komik yazıyordu hangi kezban şikayet etti adamı.
Özet: Okuduğunu anlamadığı iddia edilen yazar bunu söyleyen yazarın okuduğunu anlamadığını iddia etmiş. Yoksa bende mi okuduğumu anlamadım lan?
Yoldan gönüllü çıkmış.
çok taşşaklı bir abla. valla bravo.
saçları belinde yazardır. baklava açması da bonusu.
rengarenk ve ışıl ışıldır.
(bkz: inş cnm yha)
şu sözlükte bir sürü gereksiz insanla karşılaştım ama kimseden nefret etmedim donuzlayıp geçtim ilk defa birinden nefret ettim. lütfen artık yallah.
ezber bozan yazılarıyla blog sahibi olacak yetenektedir.
küfürbaz kız olunca havalı falan mı olunuyor amk.
Sözlükteki güzel kızlara çirkin deyip ortada bir gözü kayık, dişlek ağzıyla şapkalı fotoğraf paylaşan yazar. Ayrıca öyle küfürbaz kadın mı olur lan?
Aha kavga.
En iyi harun abilik yapan kazansın amk.
En iyi harun abilik yapan kazansın amk.
gercekten harika bir insan.
taniyinca cok seviyorsunuz.
not: kendisi bir kadin.
taniyinca cok seviyorsunuz.
not: kendisi bir kadin.
Az önce yazarla benim aramda olan mevzu diyip sözlük sakinlerine kızan yazarcık. Eğer aranızda özel bir mevzu varsa özelden yazman daha doğru olur diye öğütlediğim yazardır.
noolur bana da anlatin ne olmus dedikodudan uzak kaliyorum.
(bkz: agoraa seviselim mi)
Frappucino ile agoraa he. Güldürme istersen. Agoraanın yeri ayrı da prof kamikaze pilotu gibi it dalaşına girmesin her yazarla. Kavga etmek istiyorsan bana söyle tatlım.
Feminizme savas acmis yurekli hanimefendidir.
sosyal ideolojilerin cinsiyet ayrimciligina ve erkek avciligina birer alet olarak kullanilmasini hakli olarak elestiren 21.yy aydinidir.
Boyle degerleri kaybetmememiz gerekiyor.
sosyal ideolojilerin cinsiyet ayrimciligina ve erkek avciligina birer alet olarak kullanilmasini hakli olarak elestiren 21.yy aydinidir.
Boyle degerleri kaybetmememiz gerekiyor.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar