bugün
- beyler gammazlandım3
- düşünürken tavana bakmak4
- herbokolog4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi5
- göğüs dekoltesi olan erkek4
- iş flörtü4
- kalamar ızgara2
- falıma bakmak isteyen var mı11
- paraya ip bağlayıp komşu fakir ülkeye atıp çekmek2
- chp izmir il örgütünü basan hırsızlık hükümlüsü3
- pelin gümüşdağ2
- yastığın soğuk tarafı2
- kemal kılıçdaroğlu9
- bu saatte teyzesinde olduğunu söyleyen kız4
- erkek erkeğe açık oylaşmak9
- müşriklerin esasında putlara tapmaması6
- arkadaş kafayı mı yedin sen2
- chp den akp'ye jet geçiş5
- tembellik hakkı4
- yaz aşkı bulamamak4
- sokak köpekleri sorununun çözümü2
- iran la ilgili endişe ortaya çıktı2
- ayrılığın 7 aşaması4
- midenin tencere olması3
- bir şeyler söyle3
- ibrahim hacıosmanoğlu'nun dünya kupası açıklaması3
- çita leopar jaguar farkı2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- her entryde artılama ve kalp isaretleme2
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- su içmekten göbeğin çıkması3
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo3
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- çifte memiş2
- 1 euro 52 93 tl3
- eski uludağ sözlük ortamı7
- sedat pekmez18
- rize de zincirleme kaza 3 ölü 5 yaralı2
- devşirmelik makamı13
- online yazarlar8
- manipülasyon nasil önlenir5
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- lip balm kullanan erkek6
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
şimdi ağır konuşacağım en başından peşin peşin söyleyeyim sonra demedi demeyin. uzun zamandır böyle bir entry girmemiştim. seçimler yüzünden zaten sinirliydim, tanrı bana böyle sinirimi çıkarabileceğim bir yazar gönderdi ne mutlu.
işbu entrysinde bana,
"okuduğunu anlama problemi olduğunu düşündüğüm yazardır.
başlık: nick degistirdikten sonra eski nick ne olur?
cevap: yeni nick alıp trollük yapıyoruz.
başlık: nick degistirdikten sonra ne yaparız? falan değil." demiş yazar (bkz: n dakota/#39712618)
ahan da bu da ss i.görsel
peki neye karşı bu entry i nick altıma girmiş? suçum ne yani?
nick değiştirdikten sonra eski nick ne oluyor başlığına "yeni hesap açıp onunla trollük yapıyoruz." diye entry girmem.
ahan da bu da ss i görsel
bana diyor ki "okuduğunu anlama problemi olduğunu düşündüğüm yazardır." diyor sonra "cevap: yeni nick alıp trollük yapıyoruz." dediğimi iddia ediyor. şimdi bundan sonrası +21 haberiniz olsun.
ulan sayın arkadaşım ben orada "yeni nick alıp trollük yapıyoruz" mu demişim yoksa "yeni hesap açıp onunla trollük yapıyoruz." demişim? iyi bak. al tekrar bak. görsel
ne demişim ben orada? "yeni hesap açıp onunla trollük yapıyoruz" demişim değil mi? eeeeeeveeeeet.
peki sen bana ne yazmışsın? sen bana demişsin ki""okuduğunu anlama problemi olduğunu düşündüğüm yazardır." demişsin? ama sen ne yapmışın? okuduğunu an la ya ma mış sın! bu kadar kolay mı lan insanların nickaltlarını kirletmek??
yeni nick alınca senin veritabanındaki id in aynı kalır "nickname" kısmı değişir sadece. eski nickin de boşa çıkar. herhangi birisi onu kullanıp yeni hesap açar. ve eğer bu sözlükten birisiyse, senin eski nickini alır ve sözlükte senin adına trollük yapar.
ama sen ve senin gibiler sözlüğün lanet olası arama textbox una nick değiştirmeyazmadığı ya da gelişmeler bölümüne gidip 28. sayfadaki o gelişmeyi okumaya ihtiyaç duymadığı için ben böyle uzun uzun entry giriyorum işte. kime giriyorum? entry? boşa giriyorum, çünkü umurunda olan yok! ne diyor o gelişmelerde?
diyor ki;
"arkadaşlar,
artık istekler ciddi bir boyuta ulaştığı için bir çözüm getirelim dedik. ayarlar/kişisel bölümüne nick değiştirme kısmı ekledik. üyeler 6 ayda bir nick değiştirebilecek. (nick değiştirenlerin, nickaltı taşınmamaktadır. moderatörler de kesinlikle taşımayacaktır)
3 eylül 2014, çarsamba 18:52"
ahan da bu da ss i görsel
kimmiş okuduğunu anlayamayan?
kimmiş okumaktan kaçan?
kimmiş araştırmadan entry giren?
kimmiş bakmadan konuşan?
kimmiş okuduğunu anlama problemi olan?
sen daha benim yazdığımın aynısını yazamıyorsun bile. "yeni nick alıp trollük yapıyoruz" demek ne demek? ben orada yeni nick mi demişim yeni hesap mı demişim?
bana demiş ki "lütfen paragrafta anlama dersimize sahip çıkalım"wtf???
sen bırak paragrafı daha okuduğunu anlayamayıp, anlayamadığın halde cevap vermeye kalkıyorsun?
araştırmadan.
bakmadan.
okumadan.
görmeden.
görmeden yargısız infaz yapıyorsun. kimmiş okuduğunu anlayamayan?!
işbu entrysinde bana,
"okuduğunu anlama problemi olduğunu düşündüğüm yazardır.
başlık: nick degistirdikten sonra eski nick ne olur?
cevap: yeni nick alıp trollük yapıyoruz.
başlık: nick degistirdikten sonra ne yaparız? falan değil." demiş yazar (bkz: n dakota/#39712618)
ahan da bu da ss i.görsel
peki neye karşı bu entry i nick altıma girmiş? suçum ne yani?
nick değiştirdikten sonra eski nick ne oluyor başlığına "yeni hesap açıp onunla trollük yapıyoruz." diye entry girmem.
ahan da bu da ss i görsel
bana diyor ki "okuduğunu anlama problemi olduğunu düşündüğüm yazardır." diyor sonra "cevap: yeni nick alıp trollük yapıyoruz." dediğimi iddia ediyor. şimdi bundan sonrası +21 haberiniz olsun.
ulan sayın arkadaşım ben orada "yeni nick alıp trollük yapıyoruz" mu demişim yoksa "yeni hesap açıp onunla trollük yapıyoruz." demişim? iyi bak. al tekrar bak. görsel
ne demişim ben orada? "yeni hesap açıp onunla trollük yapıyoruz" demişim değil mi? eeeeeeveeeeet.
peki sen bana ne yazmışsın? sen bana demişsin ki""okuduğunu anlama problemi olduğunu düşündüğüm yazardır." demişsin? ama sen ne yapmışın? okuduğunu an la ya ma mış sın! bu kadar kolay mı lan insanların nickaltlarını kirletmek??
yeni nick alınca senin veritabanındaki id in aynı kalır "nickname" kısmı değişir sadece. eski nickin de boşa çıkar. herhangi birisi onu kullanıp yeni hesap açar. ve eğer bu sözlükten birisiyse, senin eski nickini alır ve sözlükte senin adına trollük yapar.
ama sen ve senin gibiler sözlüğün lanet olası arama textbox una nick değiştirmeyazmadığı ya da gelişmeler bölümüne gidip 28. sayfadaki o gelişmeyi okumaya ihtiyaç duymadığı için ben böyle uzun uzun entry giriyorum işte. kime giriyorum? entry? boşa giriyorum, çünkü umurunda olan yok! ne diyor o gelişmelerde?
diyor ki;
"arkadaşlar,
artık istekler ciddi bir boyuta ulaştığı için bir çözüm getirelim dedik. ayarlar/kişisel bölümüne nick değiştirme kısmı ekledik. üyeler 6 ayda bir nick değiştirebilecek. (nick değiştirenlerin, nickaltı taşınmamaktadır. moderatörler de kesinlikle taşımayacaktır)
3 eylül 2014, çarsamba 18:52"
ahan da bu da ss i görsel
kimmiş okuduğunu anlayamayan?
kimmiş okumaktan kaçan?
kimmiş araştırmadan entry giren?
kimmiş bakmadan konuşan?
kimmiş okuduğunu anlama problemi olan?
sen daha benim yazdığımın aynısını yazamıyorsun bile. "yeni nick alıp trollük yapıyoruz" demek ne demek? ben orada yeni nick mi demişim yeni hesap mı demişim?
bana demiş ki "lütfen paragrafta anlama dersimize sahip çıkalım"wtf???
sen bırak paragrafı daha okuduğunu anlayamayıp, anlayamadığın halde cevap vermeye kalkıyorsun?
araştırmadan.
bakmadan.
okumadan.
görmeden.
görmeden yargısız infaz yapıyorsun. kimmiş okuduğunu anlayamayan?!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar