bugün

sevdiği entry'ler

sözlük kızlarının penisleri

Ben kestirdim kurtuldum. Hepinize tavsiye ediyorum.

sözlük kızlarının penisleri

varlığı herkes tarafından bilinen ama nedense hiç dillendirilmeyen penislerdir.

ben dillendirmem şahsen. düşkünü olan buyursun.

sözlük hanımlarının bugünkü kıyafetleri

Nigah hanımın üst bacak uzunluğu neredeyse boyum kadar. Hayat acı hayat kappe!!

arkadaşlar ben uyuyorum bir şey diyor musunuz

Evet arkadaşlar
Benim uyku saatim geldi, hepinize iyi geceler.
Allah rahatlık versin rahatlık allah' ı unutturmasın.

cumaya giden yazarlar sıralı tam liste

beni de yazar mısınız arkadaşlar? biraz geç kaldım sanırım ama lütfen, bir kere yazın bari...

sözlük bir şehir olsa hangi şehir olurdu sorunsalı

yozgat.

ay ben gülerim ki...

an itibariyle yatakta olan yazarlar

@darked hanım, o +1 ne kadar da tatlı ve de minnoşmuş ama öyle yaaa!

Bakışa bak! Tam yemeklik! *
Yazarlarla birlikte yatakta olan mırmırlar. *

an itibariyle yatakta olan yazarlar

oha dunkele bak saldırın beyler.

sözlük kızlarının saç rengi

görsel

sözlük kızlarının saç rengi

mine hanım yüzünüzü çok güzel sansürlemişsiniz bu şekilde tanınmanız imkansız gibi.
Olup bitenleri kaçırma

İlk öğrenen uludağ sözlük kullanıcıları olacak.