bugün

pro evolution soccer 2011

gerçekçiliği/zorluğu artmış oyun.

en güzel yorumu levon yapmış;
--spoiler--
pes'in giderek fifa'laşmaya başlamasınından hoşlanmıyorum
--spoiler--
evet, pes fifa'laşıyor ben de bundan çok hoşnut değilim.
© copyright 2005 - 2026