bugün
- mutluluğun fark edilmemesi6
- bir insanı sevmek8
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- kılıçdaroğlu tipi louserlık4
- anlamak2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması5
- yazarların imza parfümleri4
- haitinin gol atmış olması3
- ameliyat olmak8
- 25 haziran 2026 venezuela depremi3
- my number one2
- dil3
- insan3
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı9
- 2026 dünya kupası21
- dünya8
- futbol16
- düşün ki o bunu okuyor16
- m r e r e c t o2
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- fazla kilo2
- kolu kıllı kız4
- velvet13
- falıma bakmak isteyen var mı24
- sözlük kızlarının vücutları15
- pakistan3
- günaydın2
- egay sucukcu8
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- hindistan3
- kuzenin içine boşalmak14
- oyuncu2
- yılmaz güney12
- gülüm diyen kız10
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- guyana4
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- fas6
- nevşehir üzümü2
- azerbaycan2
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- gocu2
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- kemal kılıçdaroğlu18
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları2
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- her şeye saygı duyulması gerekir6
öncelikle söylemeliyim ki yıllardır pesten vazgeçmeyen bir pes delisiyim.
bugün itibariyle herkesin bu sene fifa çok farklı vs. laflarının etkisiyle iki oyunu da bilgisayarıma kurdum.
tabii ki peste yine lisans problemiyle karşı karşıyayız. fifa bu konuda beni oldukça etkiledi. statlar, formalar, lisanslı takımlar oyunun gerçeğe yakınlaşmasını sağlamış.
konami ise her zamanki boku yiyerek çoğu takımın lisansını almamış. üstüne geçen sene lisanslı olan takımları da lisanssız yapmış. hatta iyice abartıp kadrolarla da hiç uğraşmamış.
heyecanla ilk olarak baktığım beşiktaşta gerek kadrolarda gerekse formalarda hayal kırıklığına uğradım. bu gerçekten ayıp olmuş. umarım en kısa zamanda bir güncellemeyle düzeltirler.
bir ayrıntı daha; pes'in menü tasarımı çok hoşuma gitti, menü olarak fifadan bir adım önde gibi.
buraya kadar fifa önde gibi gözüküyor. ancaak, "exhibition" yazılı bölüme basana kadar. pes öncelikle kadro ayarlarında hem çok daha rahat, hem de istediğiniz gibi düzenleyebiliyorsunuz. aynı rahatlığı fifa'da bulamadım. top santraya geldiği anda fark belli oluyor zaten. fifa bu sefer daha çok uğraşmış ama pes seviyesine ulaşamamış henüz. oynanabilirlik ve gerçekçilik açısından havada karada pes diyorum.
become a legend ve be a pro modlarını karşılaştırırsak fifa, pes'in yanına bile yaklaşamamış. yorum yapmaya gerek bile yok.
master league'i henüz denemedim. en kısa zamanda denemeyi düşünüyorum.
her zamanki gibi fifa en iyi futbol oyunu, pes ise en iyi futbol simülasyonu.
kısacası, pes oynamaya devam.
bugün itibariyle herkesin bu sene fifa çok farklı vs. laflarının etkisiyle iki oyunu da bilgisayarıma kurdum.
tabii ki peste yine lisans problemiyle karşı karşıyayız. fifa bu konuda beni oldukça etkiledi. statlar, formalar, lisanslı takımlar oyunun gerçeğe yakınlaşmasını sağlamış.
konami ise her zamanki boku yiyerek çoğu takımın lisansını almamış. üstüne geçen sene lisanslı olan takımları da lisanssız yapmış. hatta iyice abartıp kadrolarla da hiç uğraşmamış.
heyecanla ilk olarak baktığım beşiktaşta gerek kadrolarda gerekse formalarda hayal kırıklığına uğradım. bu gerçekten ayıp olmuş. umarım en kısa zamanda bir güncellemeyle düzeltirler.
bir ayrıntı daha; pes'in menü tasarımı çok hoşuma gitti, menü olarak fifadan bir adım önde gibi.
buraya kadar fifa önde gibi gözüküyor. ancaak, "exhibition" yazılı bölüme basana kadar. pes öncelikle kadro ayarlarında hem çok daha rahat, hem de istediğiniz gibi düzenleyebiliyorsunuz. aynı rahatlığı fifa'da bulamadım. top santraya geldiği anda fark belli oluyor zaten. fifa bu sefer daha çok uğraşmış ama pes seviyesine ulaşamamış henüz. oynanabilirlik ve gerçekçilik açısından havada karada pes diyorum.
become a legend ve be a pro modlarını karşılaştırırsak fifa, pes'in yanına bile yaklaşamamış. yorum yapmaya gerek bile yok.
master league'i henüz denemedim. en kısa zamanda denemeyi düşünüyorum.
her zamanki gibi fifa en iyi futbol oyunu, pes ise en iyi futbol simülasyonu.
kısacası, pes oynamaya devam.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar