pro evolution soccer 2011

biraz çocuk oyunu gibi gelmiş oyundur; oyuncuların bir anda yön değiştirmesi, hareketlerin yapay gözükmesi..

gerçi pes 2010'a da böyle demiştim başta, sonradan alışmıştım.

bekleyip göreceğiz artık..

edit: biraz daha oynayınca ara pasları beni benden almıştır. sonunda istediğimiz yere istediğimiz şekilde pas atabiliyoruz, bünye alışık olmadığından orgazmik bir etki yarattı tabi.. bu sene de pes'e devam o zaman *
© copyright 2005 - 2026