bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı8
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı14
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz10
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı5
- kadınlar neden aldatır15
- cayenne4
- devşirmelik makamı13
- lionel messi11
- diamond bosphoruss denen yazar6
- biz arap değiliz biz türk üz8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- 0 0 73
- elmas bey birader gitmesin kampanyası2
- köyde yaşama isteği2
- 8 yıllık küpenin kaybolması2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- göğüs uçlarını birbirine değdirebilen kadın2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- buddy dude4
- tarot falına inanan salak2
- askerlik9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- kadında güzellik aramayan erkek6
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- gammaz çetesi çökertildi2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- sürekli esnemek6
- kıskançlık5
- akıllı telefonlarda fm radyo olmaması ayıbı2
- kimyon4
- 26 haziran 2026 abd türkiye maçı4
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- anın görüntüsü16
- şakk ı kamer2
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- ismail kartal16
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- donald trump5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
bir insan ne kadar rol yapamaz?'In cevabını emina türkcan, jahovic, sandal mı artık neyse, işte o kızın verdiği dizi.
izleyenler hatırlayacaklardır. dün akşamki bölümde bir akşam yemeği sahnesi vardı.
kendisi yemek bile yiyemiyor, daha doğrusu yer gibi dahi yapamıyordu. utancından yerin dibine geçmiş, ezik bir hali var her sahnede. gülerken bile ağzını sımsıkı tutuyor, kasıntı bir halde hep. bir de tabii bayık bakıyor.
üstelik ilk oyunculuk deneyimi imiş.
o halde neden bu kadın? çıtır bir manken, oyuncu, şarkıcı falan değil. ünlü ve aranan bir insan değil. magazinel biri değil. eskiden yeri yerinden oynatmış, süper icraatlar yapmış biri değil. bizim ülkemizde şarkıcı bile değil. sanırım mankenlik yapıyordu, ama bırakalı yıllar oluyo. zaten o zaman da pek parlak bir isim değildi. alelade bir manken işte. ne zaman mustafa sandal'la evlendi, "musti nin eşi" olarak magazin sayfalarında yer aldı. o şimdi çocuklu, evli, barklı ve yaşı epey ilerlemiş bir kadın.
yaşı ilerlemiş pek tabii ki yüzü çökmüş, yaşlanmış, eski halinden eser yok. yine de fiziği gayet fit görünüyor tv'den ama sırf fizikle olacak iş değil. işte bu sebeplerden dolayı anlamıyorum, neden bu kadına başrol verildi? yapamıyor işte, beceremiyor. partneri tolgahan sayışman'la "aşık" rolü yapması gereken sahnelerde utanıyor, sıkılıyor. odun gibi duruyor öylece.
madem bu kızı seçtiniz ey senarist, ey yönetmen, ey yapımcı, o halde biraz çeki düzen verin kendisine.
ve de nedense hatice aslan da rol yapmayı unutmuş. ona da bir haller olmuş. vamp oluyum, cadoloz oluyum, entrikacı pislik oluyum, tam bir firdevs oluyum derken acayip kasıntı ve komik hallere bürünüyo. çok abartı hareketler sergiliyo. biri herhalde "firdevs olacaksın" demiş, kendisi de çok ciddiye almış. ama olmuyor, biraz rahatla. kasma bu kadar. valla ben izlerken geriliyorum. zaten aynen "samanyolu" dizisindeki rolüne burda devam ediyo. komik valla. iki sezondur iki farklı dizide aynı rolü oynuyo yemin ederim.
ayrıca kabak gibi ortada ki, dizi şöyle gelişecek;
--spoiler--
- yasemin -serenay sarıkaya- eniştesi -tolgahan sayışman- ile yakınlaşacak.
- bu yakınlık yasak aşka dönüşecek.
- çınar -enişte işte- lale'yi -emina- aldatacak. (yasemin, yani lale'nin öz kardeşiyle)
- hep pişman olacak ama dayanamayıp yine sevişip, yine yiyişecekler.
- gizli gizli buluşacak, adrenalinleri tavan yapacak. seyirci de "ha şimdi yakalandılar, ha yakalanacaklar" diye her hafta bekleyecek.
- yiyişmeler, sevişmeler, gömüşmeler devam ederken lale şüphelenmeye başlayacak ama konduramayacak.
- derken çınar bu yasak aşkı bitirmek isteyecek, ama yasemin inat edecek.
- ilişkiler böylece bir çıkmaza girecek.
bildiğin aşk-ı memnu.
--spoiler--
tabii dizinin bu kadar ömrü olursa olacak bunlar. ama fazla şans vermiyorum bu diziye. ne yazık ki fos bir yapım.
izleyenler hatırlayacaklardır. dün akşamki bölümde bir akşam yemeği sahnesi vardı.
kendisi yemek bile yiyemiyor, daha doğrusu yer gibi dahi yapamıyordu. utancından yerin dibine geçmiş, ezik bir hali var her sahnede. gülerken bile ağzını sımsıkı tutuyor, kasıntı bir halde hep. bir de tabii bayık bakıyor.
üstelik ilk oyunculuk deneyimi imiş.
o halde neden bu kadın? çıtır bir manken, oyuncu, şarkıcı falan değil. ünlü ve aranan bir insan değil. magazinel biri değil. eskiden yeri yerinden oynatmış, süper icraatlar yapmış biri değil. bizim ülkemizde şarkıcı bile değil. sanırım mankenlik yapıyordu, ama bırakalı yıllar oluyo. zaten o zaman da pek parlak bir isim değildi. alelade bir manken işte. ne zaman mustafa sandal'la evlendi, "musti nin eşi" olarak magazin sayfalarında yer aldı. o şimdi çocuklu, evli, barklı ve yaşı epey ilerlemiş bir kadın.
yaşı ilerlemiş pek tabii ki yüzü çökmüş, yaşlanmış, eski halinden eser yok. yine de fiziği gayet fit görünüyor tv'den ama sırf fizikle olacak iş değil. işte bu sebeplerden dolayı anlamıyorum, neden bu kadına başrol verildi? yapamıyor işte, beceremiyor. partneri tolgahan sayışman'la "aşık" rolü yapması gereken sahnelerde utanıyor, sıkılıyor. odun gibi duruyor öylece.
madem bu kızı seçtiniz ey senarist, ey yönetmen, ey yapımcı, o halde biraz çeki düzen verin kendisine.
ve de nedense hatice aslan da rol yapmayı unutmuş. ona da bir haller olmuş. vamp oluyum, cadoloz oluyum, entrikacı pislik oluyum, tam bir firdevs oluyum derken acayip kasıntı ve komik hallere bürünüyo. çok abartı hareketler sergiliyo. biri herhalde "firdevs olacaksın" demiş, kendisi de çok ciddiye almış. ama olmuyor, biraz rahatla. kasma bu kadar. valla ben izlerken geriliyorum. zaten aynen "samanyolu" dizisindeki rolüne burda devam ediyo. komik valla. iki sezondur iki farklı dizide aynı rolü oynuyo yemin ederim.
ayrıca kabak gibi ortada ki, dizi şöyle gelişecek;
--spoiler--
- yasemin -serenay sarıkaya- eniştesi -tolgahan sayışman- ile yakınlaşacak.
- bu yakınlık yasak aşka dönüşecek.
- çınar -enişte işte- lale'yi -emina- aldatacak. (yasemin, yani lale'nin öz kardeşiyle)
- hep pişman olacak ama dayanamayıp yine sevişip, yine yiyişecekler.
- gizli gizli buluşacak, adrenalinleri tavan yapacak. seyirci de "ha şimdi yakalandılar, ha yakalanacaklar" diye her hafta bekleyecek.
- yiyişmeler, sevişmeler, gömüşmeler devam ederken lale şüphelenmeye başlayacak ama konduramayacak.
- derken çınar bu yasak aşkı bitirmek isteyecek, ama yasemin inat edecek.
- ilişkiler böylece bir çıkmaza girecek.
bildiğin aşk-ı memnu.
--spoiler--
tabii dizinin bu kadar ömrü olursa olacak bunlar. ama fazla şans vermiyorum bu diziye. ne yazık ki fos bir yapım.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar