bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet9
- kadir inanır15
- üniversitelerin gereksiz olması13
- türk soyu ve arap soyu birdir7
- true'nun çaylak olması15
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- israil6
- velvet28
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- kemalist dünya19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 2026 dünya kupası27
- sözlüğü bırakmak istemek8
- aile evinde yaşamak13
- yazarların iyi olduğu konular9
- sedat pekmez21
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- salak erkek neden bu kadar çok8
- futbol21
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- seri gizli artı oy veren melek7
- galatasaray lobisi11
- anın görüntüsü17
- arapça okuyabilen yazarlar3
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- özlü sözler5
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- 26 haziran 20266
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- hızlı para kazanmanın yolları14
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ingiliz aksanı6
- ktç abinin çaylak olması5
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
geçmişte verdiği paranın karşılığı olmayan futbolcular aldığı için şimdi aldığı ve alacağı kaliteli yabancı futbolcular için yabancı kontenjanını boşaltamayan takımım.
bazılarına lafımız yok;
matteo ferrari(4.5 milyon avro) : belki elden çıkartsak aldığımız parayı çıkartamayız ama gösterdiği performans ile verdiğimiz parayı sonuna kadar hak etti. belki form düşüklüğü yaşıyor ama hala türkiye'nin en iyi defans oyuncusu olduğuna şüphe yok.
tomas sivok( 4.5 milyon avro) : yaşıyla olsun, çalışkanlığıyla olsun, yeteneğiyle olsun... nereden bakarsak bakalım iyi bir transferdi. her açıdan memnunuz bu adamdan.
fabian ernst (3 milyon avro) : belki de yaptığımız en iyi transfer. ilk geldiğinde oynadığı yarım sezonla bize çift kupa getirdi bu adam. inşallah futbolu bizde bırakır. üstün alman teknolojisine diyecek söz yok.
da silva bobo (2 milyon avro ) : kim ne derse desin çok yetenekli bir futbolcu. yapamadığı şey oldukça az. belki hırsı biraz yetersiz ama yeri geldiğinde hırslı oynadığı da oluyor. piyasası olan bir futbolcu. satacak olsak satabiliriz, kullanacak olsak kullanabiliriz. hiçbir sorun görmüyorum.
rodrigo tello (900 bin avro) : çok yetenekli bir futbolcu olduğu aşikar. bu paraya bundan iyisi alınamazdı herhalde. geçen sene yaşadığı form düşüklüğü nedeniyle satılmak isteniyor. gelen transferler nedeniyle kimsenin satılmasına laf edeceğini zannetmiyorum.
michael fink (bedelsiz) : yabancı kontenjanının kurbanı. herkes onu çok seviyor ama gitmesi lazım. şüphesiz iyi bir transferdi. hizmetleri için minnettarız.
peki ya diğerleri... ;
tomas zapotocny (4.5milyon avro) : belki karakter olarak, disiplin olarak, iş ahlakı olarak son derece iyi ama yetenekleri sınırlı. 4.5 milyon avro etmesi imkansız. şu an 1 milyon euro veren bile yok. elde kaldı adam. bursa veya eskişehir'e gidecek. muhtemelen bedelsiz hemde.
filip holosko ( 5 milyon avro + koray + burak ) : iyi oynadığı maçlar azınlıkta kaldı. özellikle bu sene kötü performansı ile saç baş yoldurttu. verilen para ve futbolcuların karşılığı olmadığı kesin. piyasası var diyorduk, takasta kullanacağız. kimsenin 5 kuruş verdiği yok.
tabata (8 milyon avro) : yetenekli olduğu kesin de... 8 milyon avro yahu! yuh. demirören'e nefret sebebi. 1 milyon euro veren çıkar mı acaba? satamıyoruz da adamı daha yeni aldık diye.
bazılarına lafımız yok;
matteo ferrari(4.5 milyon avro) : belki elden çıkartsak aldığımız parayı çıkartamayız ama gösterdiği performans ile verdiğimiz parayı sonuna kadar hak etti. belki form düşüklüğü yaşıyor ama hala türkiye'nin en iyi defans oyuncusu olduğuna şüphe yok.
tomas sivok( 4.5 milyon avro) : yaşıyla olsun, çalışkanlığıyla olsun, yeteneğiyle olsun... nereden bakarsak bakalım iyi bir transferdi. her açıdan memnunuz bu adamdan.
fabian ernst (3 milyon avro) : belki de yaptığımız en iyi transfer. ilk geldiğinde oynadığı yarım sezonla bize çift kupa getirdi bu adam. inşallah futbolu bizde bırakır. üstün alman teknolojisine diyecek söz yok.
da silva bobo (2 milyon avro ) : kim ne derse desin çok yetenekli bir futbolcu. yapamadığı şey oldukça az. belki hırsı biraz yetersiz ama yeri geldiğinde hırslı oynadığı da oluyor. piyasası olan bir futbolcu. satacak olsak satabiliriz, kullanacak olsak kullanabiliriz. hiçbir sorun görmüyorum.
rodrigo tello (900 bin avro) : çok yetenekli bir futbolcu olduğu aşikar. bu paraya bundan iyisi alınamazdı herhalde. geçen sene yaşadığı form düşüklüğü nedeniyle satılmak isteniyor. gelen transferler nedeniyle kimsenin satılmasına laf edeceğini zannetmiyorum.
michael fink (bedelsiz) : yabancı kontenjanının kurbanı. herkes onu çok seviyor ama gitmesi lazım. şüphesiz iyi bir transferdi. hizmetleri için minnettarız.
peki ya diğerleri... ;
tomas zapotocny (4.5milyon avro) : belki karakter olarak, disiplin olarak, iş ahlakı olarak son derece iyi ama yetenekleri sınırlı. 4.5 milyon avro etmesi imkansız. şu an 1 milyon euro veren bile yok. elde kaldı adam. bursa veya eskişehir'e gidecek. muhtemelen bedelsiz hemde.
filip holosko ( 5 milyon avro + koray + burak ) : iyi oynadığı maçlar azınlıkta kaldı. özellikle bu sene kötü performansı ile saç baş yoldurttu. verilen para ve futbolcuların karşılığı olmadığı kesin. piyasası var diyorduk, takasta kullanacağız. kimsenin 5 kuruş verdiği yok.
tabata (8 milyon avro) : yetenekli olduğu kesin de... 8 milyon avro yahu! yuh. demirören'e nefret sebebi. 1 milyon euro veren çıkar mı acaba? satamıyoruz da adamı daha yeni aldık diye.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar