bugün
- sedat pekmez21
- velvet27
- aile evinde yaşamak12
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yazarların iyi olduğu konular4
- salak erkek neden bu kadar çok3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- kemalist dünya19
- ingiliz aksanı6
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar3
- tavuk iskender3
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- beynin güzelce yıkanması3
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- ebu muhammed el culani3
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- dincilerin ingiltere sevdası5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- fight club4
- merhabalar biraderler4
- bir gecede cahil kaldık5
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- maklube4
- biz dededen chp liyiz deyip kk'ye oy verecek tip3
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- çomar putu3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- galatasaray lobisi10
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- birader yazar olmak13
- üniversitelerin gereksiz olması10
- hızlı para kazanmanın yolları14
- yazarların ilk kedileri3
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- aylık 315 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- hakan çalhanoğlu2
- ona bir şey söyle9
- muşlettin amca birader bey2
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek3
- manyak bey biraderin silik olması2
- uzay boşluğunda osura osura yolculuk etmek2
- allah9
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- sözlüğün en şey yazarı2
- cemevinde hain kemal sloganları8
alt mısralara göz gezdirince kendini anlatmış olduğunu görüp ulan anısını anlatan yazar modeli şeklinde ayar vermek isteyeceğiniz yazardır. ancak dikkat edin anı değil o fil.
efendim vakti zamanında uyuz olduğumuz tiplerle pis troçkist diye dalga geçtiğimiz dönemlere denk gelir ilk aşık olmam. o zaman da böyle cesaret yok, para yok cepte anasını satayım bir simit bir çay bir de karpere tav olup çay bahçesi köşelerinde demlendiğimiz zamanlardı onlar. tanıdık simaları hergün görmenin verdiği iç huzuru, bir gruba bağlı olmanın aldığı daşak korkusu, kafa kağıdımızı babadan izin isteyerek ikametgah almak için tedarik edebildim dönemler.
hani baba eyleme giden kızını eve bağlama büyüsü yapamadığı için tek çaresi kafa kağıdına el koymaktı. ne yaratıcı babam vardır bilmezsiniz. yıllarca bana torna demiştir. parmağımıza kocaman halka taktık hala bana bıdıbıdı yapıyor kerkenez.
gerçi kafa kağıtsızda eylem kuşuyduk o ayrı mevzu. hani gençlik ateşiyle kavrulan bedeni slogan atarken harcadığın enerjiyle söndürme ihtiyacı duymak. ahah azizim ne günlerdi be.. tabi o yaşta ki bir dişinin aklına erkeklerden çok daha önce yerleşir aşk meşk mevzuları. daha bir olgun erkek severler. tabi bizimde olgunluk anlayışımız yaşımız itibariyle üniversite talebeleriydi o zamanlar. böyle toplumun siyasi yaralarına barnak basan genç delikanlılar pek bir dikkatimizi çekerdi böyle akıllıca laf etmeler falan. ahha ulan yerim seni, potamda eritirim ben bu enerjiyle. redbull içmiş aygır gibiydim afedersiniz. neyse ne diyorduk..he! ilk aşık olmam edebiyatla gönül bağı olan bir üniversite öğrencisineydi. ahh ahh ne geceler bitirdim ben ne siz sorun ne ben söyleyeyim. yıllarca da öylece kaldı sonra da bitiş serenatı bestelendi nitekim hormonlar durgunlaşmaya başladı. neyse azizim, bir çaya bir simite tav olduğumuz zamanlar vardı ya işte o zamanlar aşkın anlamı daha hoştu be..yakardı..
efendim vakti zamanında uyuz olduğumuz tiplerle pis troçkist diye dalga geçtiğimiz dönemlere denk gelir ilk aşık olmam. o zaman da böyle cesaret yok, para yok cepte anasını satayım bir simit bir çay bir de karpere tav olup çay bahçesi köşelerinde demlendiğimiz zamanlardı onlar. tanıdık simaları hergün görmenin verdiği iç huzuru, bir gruba bağlı olmanın aldığı daşak korkusu, kafa kağıdımızı babadan izin isteyerek ikametgah almak için tedarik edebildim dönemler.
hani baba eyleme giden kızını eve bağlama büyüsü yapamadığı için tek çaresi kafa kağıdına el koymaktı. ne yaratıcı babam vardır bilmezsiniz. yıllarca bana torna demiştir. parmağımıza kocaman halka taktık hala bana bıdıbıdı yapıyor kerkenez.
gerçi kafa kağıtsızda eylem kuşuyduk o ayrı mevzu. hani gençlik ateşiyle kavrulan bedeni slogan atarken harcadığın enerjiyle söndürme ihtiyacı duymak. ahah azizim ne günlerdi be.. tabi o yaşta ki bir dişinin aklına erkeklerden çok daha önce yerleşir aşk meşk mevzuları. daha bir olgun erkek severler. tabi bizimde olgunluk anlayışımız yaşımız itibariyle üniversite talebeleriydi o zamanlar. böyle toplumun siyasi yaralarına barnak basan genç delikanlılar pek bir dikkatimizi çekerdi böyle akıllıca laf etmeler falan. ahha ulan yerim seni, potamda eritirim ben bu enerjiyle. redbull içmiş aygır gibiydim afedersiniz. neyse ne diyorduk..he! ilk aşık olmam edebiyatla gönül bağı olan bir üniversite öğrencisineydi. ahh ahh ne geceler bitirdim ben ne siz sorun ne ben söyleyeyim. yıllarca da öylece kaldı sonra da bitiş serenatı bestelendi nitekim hormonlar durgunlaşmaya başladı. neyse azizim, bir çaya bir simite tav olduğumuz zamanlar vardı ya işte o zamanlar aşkın anlamı daha hoştu be..yakardı..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar