bugün

yaran msn diyalogları

I don care:evde
arkadaş*:evde
saat:5.56

e:ooo h.g. hacm
i:tabi=)
e:eyv.
i:nrdsn?
e:evd. s?
i:bnd.
e:hm i.
i:yat zıbr la
e:baa n? =) s yt?
i:baa n la=)
e:snnki msnd;)
i:hııh*
e:sylerm kiiii=)
i:yerm onu bööö
biz de böyle anlaştık işte gece gece klavye sesi rahatsız ediyor tabii haliyle.* ben böyle değildim sözlük ***

edit:ne diye eksiliyorsun şimdi anlamadım ki?
© copyright 2005 - 2026