cedidacer

çok ağır bir galatasaray kompleksi var. kendi takımının kazandığı maçtan sonra bile kendi takımı yerine galatasaray'ı konuşuyor. fark 7 puandan 4 puana düştü diye galatasaraylıları güya üzdüğüne inanıyor. galatasaraylı bir futbolcunun başlığında futbolcuyu övüyoruz, geliyor oraya bile salça olup alakasız bir entry giriyor.

ne yaptı la bu galatasaray sana?
© copyright 2005 - 2026