bugün
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- velvet23
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- kemalist dünya19
- dincilerin ingiltere sevdası4
- bir gecede cahil kaldık5
- herzevekil'in biraz şey olması5
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- sözlük yazarlarının yemek menüleri3
- hızlı para kazanmanın yolları14
- sedat pekmez14
- akplilerin akpye oy verme nedenleri3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek2
- birader yazar olmak13
- sıcaktan ağlamak2
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- allah9
- maklube2
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- chp kemalist değil sosyal demokrat bir partidir2
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- galatasaray lobisi9
- aile evinde yaşamak7
- üniversitelerin gereksiz olması9
- duş almak2
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- adana kızları2
- cemevinde hain kemal sloganları8
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar2
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- sigmund freud'un koltuğu4
- seri gizli artı oy veren melek3
- 26 haziran 20264
- amerika birleşik devletleri7
- türkiye9
- devletin her şeye karışması3
- egay sucukcu birader2
Önemli değil cesur olmak,
Ne bilirim ki konuşayım,
Mühim olan yiğit durmak,
Selam sana Drake dayım :-).
Ne bilirim ki konuşayım,
Mühim olan yiğit durmak,
Selam sana Drake dayım :-).
Sevdigim renkdas yazarlardan. Kalemine kuvvet kardesim.
Peki sonuçta bira teklifimi nazikçe reddettin teklif var ısrar yok hem zaten belki aynı ilde değildik buradan kavga ettiğim çok akpli var o yüzden gene özel mesajımı kapatıyorum kapatmadan önce tavsiyelerim şunlar okana it yazmışsın yanlış it köpek demek köpekleri çok severim okana köpek demek okana değil köpeklere hakaret çünkü okanı köpeğe benzettiğinde köpeğide okana benzetiyorsun bu da köpeklere en büyük hakaret asla köpek hakaret kelimesi olmamalı sakın futbolda fanatik olma sosyalistim karl marx ın futbol kitlelerin afyonudur sözüne inanırım takım tutmam futboldan nefret ederim bir de şunu gördüm çok entry yazıyorsun bunuda yapma çünkü hayat dışarıda sanalın esiri olma ve unutma instela kapandı gün gelir uludagsozluk te kapanır emeklerin ziyan olur az öz entry yaz evet güzel insan sonsuzlukta önce tartışarak sonra anlaşarak bir şekilde senlede yolum kesişti kendine çok iyi bak kolay gele gelebilirse hayırlı geceler iyi günler
Buraya da koyayım da Kasap olacak dangalak unutmasın!
Okan iti gibi sen de başladın küfüre,
Ana bacı karıştırma itin kasabı,
Gavat Pikardi gibisin, koyarım *üne,
Yoksa senin anan Wanda Nara mı?
Okan iti gibi sen de başladın küfüre,
Ana bacı karıştırma itin kasabı,
Gavat Pikardi gibisin, koyarım *üne,
Yoksa senin anan Wanda Nara mı?
önüne gelene fetöcü diyen, futbol dışında kaliteli entry'leri olan ve rakı ve porno sever fenerli yazar.
geceleri vodka redbull eşliğinde porno izlediğine dair sağlam rivayetler bulunmaktadır.
geceleri vodka redbull eşliğinde porno izlediğine dair sağlam rivayetler bulunmaktadır.
Hakkımda tespit yapanların hiçbiri beni tanımıyor ve tanımamış. Hiçbir sosyal medya denen zırvada yokum. Buna Ekşi Sözlük de dahildir. Ne Twitter ne Facebook ne de instagram... Sadece burada ve Cedidacer olarak varım. Tekil ve numune... içki (anamın zoruyla karın ağrısı için yarım teneke birayı saymazsak eğer) hiç ağzıma sürmedim. Sadri Alışık ve Yıldırım Önal'ı severim. Fenerbahçe'ye bayılırım. Evli ve 3 çocuklu bir Türk evladıyım. N'örüyongiller diyarı pastırmasporluyum. Yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim :-).
Galatasaray düşmanlığının sebebini merak ettiğim bir yazar.
--spoiler--
bir insanın gs düşmanı olmasını anlayamamak için terörist olmak lazım.
--spoiler--
Evet oldu kardeşim senin dediğin bu mantıkla Fenerbahçeli Bülent Ersoy'u düşündüğümüzde de bütün fenerliler de dönme o zaman. Uyuşturucuyu bırak bonzai kullansan dahi kişilere göre bir futbol takımına düşman olacak kafaya ulaşamazsın. Böyle devam edin siz.
bir insanın gs düşmanı olmasını anlayamamak için terörist olmak lazım.
--spoiler--
Evet oldu kardeşim senin dediğin bu mantıkla Fenerbahçeli Bülent Ersoy'u düşündüğümüzde de bütün fenerliler de dönme o zaman. Uyuşturucuyu bırak bonzai kullansan dahi kişilere göre bir futbol takımına düşman olacak kafaya ulaşamazsın. Böyle devam edin siz.
sadece sabahları yazan adam bile gelmiş, gerisini siz düşünün artık...
Ben Galatasaray düşmanı değilim. 18 yaşıma kadar ben de Galatasaraylı idim. Penaltıcı Arif'i, Hakan denen herifi, iki adam geçip üçüncüde kendini yere atıp rakibine haksız kırmızı yediren Çingen Hagi'yi, Galatasaray'ı Kayıran Muhteşem Beşli'yi (Haluk-Mesut-Ergun-Adnan-Himmetçi Fetö) ve çok daha fazla rezilliğini görüp 3 Büyükler'in tarihini araştırdım, Allah hidayet verdi ve doğru yolu buldum, Fenerli oldum. Zoruna giden varsa; selam olsun ona :-).
kendini yere atıp rakibine haksız kırmızı yediren Hagiyi yazıyorsun iyi bir de nicolas anelka'nın konyaspor'a eliyle attığı golü de yazsana. Eliyle eliyle vicdansız eliyle gol atıyor, hakemin gözü önünde ya la. Herkes görüyor, hakem bakıyor görmüyor.
Rezil fenerasyon. Allah var Allah. Bu toprağın altı da var.
Rezil fenerasyon. Allah var Allah. Bu toprağın altı da var.
Anelka eliyle gol atmadı. Kaleci ile birlikte topa zıpladı ve kalecinin elini tuttuğu için gol oldu. Yani faul yaptı. Ezbere konuşuyorsun. Ondan sonra Cincon, Bjk ve Trabzonspor "El değmemiş bir lig istiyoruz" pankartı ile aynı hafta maça çıktılar. Bunları bilmiyor gibi, Papermoon Zirvesi görmemiş gibi konuş pampa :-).
Ayrıca bu toprağın altında bizim şehit futbolcularımız var, doğru. Kurtuluş Şavaşı'nda şehidi olan tek takımız çünkü. Sizin toprak altındaki, Pensilvanya'da yatıyor kardeşim.
Hamaney'e şehit demesi ile kendini ifşa etmiş şeriatçı yazardır.
Etiketleri ne seviyor bizim millet. iran, Türkiye ile birlikte belki de islam'ın parlayan iki yıldızı. Sen ne halt yemeye iran'a düşmansın birader? Tavuğumuza kış mı dedi? iran diktatörlükmüş, şeriatmış, falan filan... Geçin bunları!
--spoiler--
Etiketleri ne seviyor bizim millet. iran, Türkiye ile birlikte belki de islam'ın parlayan iki yıldızı. Sen ne halt yemeye iran'a düşmansın birader? Tavuğumuza kış mı dedi? iran diktatörlükmüş, şeriatmış, falan filan... Geçin bunları!
--spoiler--
iran halkı bile Molla rejimini sevmiyor.
son zamanlarda ki Protestoları ne çabuk unuttunuz.
Sırf Amerikan karşıtı diye bu Dinci yobazları savunmayın!
Etiketleri ne seviyor bizim millet. iran, Türkiye ile birlikte belki de islam'ın parlayan iki yıldızı. Sen ne halt yemeye iran'a düşmansın birader? Tavuğumuza kış mı dedi? iran diktatörlükmüş, şeriatmış, falan filan... Geçin bunları!
--spoiler--
iran halkı bile Molla rejimini sevmiyor.
son zamanlarda ki Protestoları ne çabuk unuttunuz.
Sırf Amerikan karşıtı diye bu Dinci yobazları savunmayın!
iran'ın yanında olup israil'e karşı olan herkesi siyasi islamcı gören zihniyetçe taşlanan kalemi kuvvetli yazar.kitabın ortasından konuşunca birilerinin aklı çıkıyor.
Zamanında bana attığı iftiralar vardı. Şimdi kendi uğraşıyor bir iftirayla.
Etme bulma dünyası.
Etme bulma dünyası.
saçmalamayın...
hayatı boyunca şia rejimini yaymak için suriye, ırak, yemen, pakistan, afganistan vb.hemen hemen bütün müslüman ülkelere militanlar gönderen, mezhep uğruna acımadan hep müslüman kanı döken ama yahudinin kılına dokunmayan pislik persli ne şehit olacak?
buna şehit dersek sehitlerimizin kemikleri sızlar.
hayatı boyunca şia rejimini yaymak için suriye, ırak, yemen, pakistan, afganistan vb.hemen hemen bütün müslüman ülkelere militanlar gönderen, mezhep uğruna acımadan hep müslüman kanı döken ama yahudinin kılına dokunmayan pislik persli ne şehit olacak?
buna şehit dersek sehitlerimizin kemikleri sızlar.
--spoiler--
diyelimli fenerli x futbolcu ile galatasaraylı x futbolcuyu kıyaslıyorsun.
-bizim oyuncu daha atletik,
+bizimkinin teknik yönü daha iyi.
-cedidecer: gs ermeni takımıdır.
--spoiler--
Yanibasimizda iran alev alev. Turkiye riskte ve sen buraya gelmis hala gs-fb it dalasi derdine mi dustun?
ilaveten sevdigimiz yazardir. Gote got, ite it, delikanliya delikanli der ve herkesin hakkini verir!
Edit: entry'sini silip gitmis vatandas.
diyelimli fenerli x futbolcu ile galatasaraylı x futbolcuyu kıyaslıyorsun.
-bizim oyuncu daha atletik,
+bizimkinin teknik yönü daha iyi.
-cedidecer: gs ermeni takımıdır.
--spoiler--
Yanibasimizda iran alev alev. Turkiye riskte ve sen buraya gelmis hala gs-fb it dalasi derdine mi dustun?
ilaveten sevdigimiz yazardir. Gote got, ite it, delikanliya delikanli der ve herkesin hakkini verir!
Edit: entry'sini silip gitmis vatandas.
Şol dünyanın girdabına kapıldık,
Nefs hayvanı diledi, biz atıldık,
El semtine dahi uğramaz kemlik,
Ahbap oldu, üç on pula satıldık.
Pers yanar diye sevinen köpek,
Kızıl yüzlü Sarı it'e tapınan dönek,
Mahalle yanar sen saçın mı tararsın,
Paklamaz seni ne nasihat ne de kötek.
Nefs hayvanı diledi, biz atıldık,
El semtine dahi uğramaz kemlik,
Ahbap oldu, üç on pula satıldık.
Pers yanar diye sevinen köpek,
Kızıl yüzlü Sarı it'e tapınan dönek,
Mahalle yanar sen saçın mı tararsın,
Paklamaz seni ne nasihat ne de kötek.
--spoiler--
etiketleri ne seviyor bizim millet. iran, türkiye ile birlikte belki de islam'ın parlayan iki yıldızı. sen ne halt yemeye iran'a düşmansın birader? tavuğumuza kış mı dedi? iran diktatörlükmüş, şeriatmış, falan filan... geçin bunları!
--spoiler--
Hizbullah da dahil islamcı bütün terör örgütlerine destek verdi, pjak ı türkiyenin güneydoğu kuzeyinde başımıza tebelleş etti, ülke içerisinde ne kadar dini nitelikli ayrıştırma işi var ise istihbarat faaliyeti doğrultusunda destekledi, sünni - alevi tartışmalarında sürekli içeride kışkırtıcı faaliyetlerde bulundu. Bunlar bize yaptıkları. Gelelim kendi içerisine;
Kadınları baş örtüsü nizami değil diye işkence ile cezalandırdı, muhaliflerin tümünü hapse attı, twit atanları idam etti, protesto edenleri idam etti, ruhban sınıfının cebi dolarken halk fakirleşti, ülkedeki 20 milyon azeriyi asimile etmek için elinden geleni ardına koymadı.
Bütün bunlara rağmen iran kimin tavuğuna kış demiş demek için hümeyninin babanızın oğlu falan olması gerekiyor başka ihtimal yok.
etiketleri ne seviyor bizim millet. iran, türkiye ile birlikte belki de islam'ın parlayan iki yıldızı. sen ne halt yemeye iran'a düşmansın birader? tavuğumuza kış mı dedi? iran diktatörlükmüş, şeriatmış, falan filan... geçin bunları!
--spoiler--
Hizbullah da dahil islamcı bütün terör örgütlerine destek verdi, pjak ı türkiyenin güneydoğu kuzeyinde başımıza tebelleş etti, ülke içerisinde ne kadar dini nitelikli ayrıştırma işi var ise istihbarat faaliyeti doğrultusunda destekledi, sünni - alevi tartışmalarında sürekli içeride kışkırtıcı faaliyetlerde bulundu. Bunlar bize yaptıkları. Gelelim kendi içerisine;
Kadınları baş örtüsü nizami değil diye işkence ile cezalandırdı, muhaliflerin tümünü hapse attı, twit atanları idam etti, protesto edenleri idam etti, ruhban sınıfının cebi dolarken halk fakirleşti, ülkedeki 20 milyon azeriyi asimile etmek için elinden geleni ardına koymadı.
Bütün bunlara rağmen iran kimin tavuğuna kış demiş demek için hümeyninin babanızın oğlu falan olması gerekiyor başka ihtimal yok.
Adam irancı çıktı ya la!
her ne kadar galatasaray-fenerbahçe konusunda ters düşsek de diğer konularda kafamın uyuştuğu kalemi sağlam yazardır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar