bugün

500t

metro açılmadan önce sarıgazi'ye giderken topkapı'dan ona binip kavacık köprüsü'nden 622'yi tercih ediyordum. artık metrobüs + metro yapıp ulaşabilirim ama.
© copyright 2005 - 2026