bugün

togg

"Yerli otomobilden gümrük vergisi alınmayacak!" denilen, çok yerli otomobil. Gümrük vergisinin, dışardan ithal edilen bişeyden alınması dışında ben hiçbi problem görmüyorum...
© copyright 2005 - 2026