bugün

500t

kavacık köprüsü'nden sonraki durağı kozyatağı durağıydı yanlış hatırlamıyorsam ama çok bir mesafe var. pandemiden önce cevizli'deki avm'den cevizlibağ'a kadar bu otobüsle gitmiştim. tuzla'ya gittiğini ilk öğrendiğimde şaşırmıştım.
© copyright 2005 - 2026