bugün

zweisam

Ekşide denk geldiğim, sevgilisi vefat etmiş bir yazar.
Aylar geçmiş ancak halen atlatamamış.

Başın sağolsun yazamadım, platformlar farklı olduğu için.
Ama gören duyan okuyan bilenler var kardeşim, görürsen bir gün burayı Allah yardımcın olsun.

--spoiler--
gözlerine bakıp, gülerek “sen beni ömrünce unutamazsın” şarkısını söylediğim kişiyi çok özlüyorum.

hala o kadar çok seviyorum ki. biz gezemezdik,öyle her istediğimizi yiyemezdik. kapmaması gereken bir enfeksiyon ve upuzun bir yasak listesi vardı çünkü. “seni sevmem için gezip tozmaya ihtiyacım yok” derdim.

vazgeçtim; seni sevmem için nefes alıyor olmana gerek yokmuş.
--spoiler--
© copyright 2005 - 2026