bugün

Ekşide denk geldiğim, sevgilisi vefat etmiş bir yazar.
Aylar geçmiş ancak halen atlatamamış.

Başın sağolsun yazamadım, platformlar farklı olduğu için.
Ama gören duyan okuyan bilenler var kardeşim, görürsen bir gün burayı Allah yardımcın olsun.

--spoiler--
gözlerine bakıp, gülerek “sen beni ömrünce unutamazsın” şarkısını söylediğim kişiyi çok özlüyorum.

hala o kadar çok seviyorum ki. biz gezemezdik,öyle her istediğimizi yiyemezdik. kapmaması gereken bir enfeksiyon ve upuzun bir yasak listesi vardı çünkü. “seni sevmem için gezip tozmaya ihtiyacım yok” derdim.

vazgeçtim; seni sevmem için nefes alıyor olmana gerek yokmuş.
--spoiler--
vefat eden sevgilisine defalarca entry girmiş bir ekşi yazarı.

son entryleri..
"ekşi sözlük dertleşecek insan veritabanı
-nefes alacak halim kalmadı sözlük."

"ekşi itiraf
-yaşadığım şeyin bir başkasının başına geldiğini her duyduğumda ilk ana dönüyorum sanki.
keşke geri gelebilsen, bu hissin ne demek olduğunu unutabilsem."

"yürek ağrısı yaptığı için dinlenemeyen şarkı
-sadece susarak özlüyorum seni.
bu şarkıyı o göndermişti bana. şimdi ben susarak özlüyorum onu."

"ekşi itiraf
-özleminden sabahları unuttum,kendimi unuttum. nereye gitsem neyle mesgul olsam bir acı bulutu takip ediyor beni. ağlayabildigim zamanlarımı sanslı sayıyorum"

"düşün ki o bunu okuyor
-geleceğine olan inancımı hala kaybetmedim."

som entry ise 2021, 12. ayda girilmiş.
kardeşim öylesine çok istiyorum ki sana ulaşmak, dertleşmek.. seni zerre tanımıyorum ama inşallah iyisindir.

sana kaçıncı ulaşmak, dertleşmek isteyişim ama platformlar farklı..
© copyright 2005 - 2026