eğer mesaj hakkın varsa ve bu mesajı atmazsan

aslında konu başlığı bu tür mesajların ana fikridir ve mutlaka mesajın sonunda yaptırım için bir kaç kelime mutlaka konur.gerek yoktur,saçmalıktır,dikkate alınmaması uygundur.
© copyright 2005 - 2026