bugün

aikido

izmir'de kursuna başlamak istediğimdir. Amacım biraz sosyalleşmek, biraz da hareket. Şişman sayılırım. sorun olur mu bilmiyorum. Tavsiyelere açığım.
© copyright 2005 - 2026