bugün
- evlilikteki en büyük sorun4
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- bugün de meme atan olmaması5
- köyde gece tuvalete gitmek7
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- lahmacunu elle yiyen kız18
- olduğundan genç göstermek10
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- sözlük kadınları5
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- ez te hezdikim6
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- bir gün ölecek olmak7
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- üniversite sınavına geç kalmak7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- alevilerde muhammed ismi5
- 22 haziran 20262
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- balkonu camla kaplatmak7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- istanbul6
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- milli takımımızın balonu patladı7
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- paris te son tango2
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- 2026 dünya kupası14
- opel omega b2
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- futbol12
- yazarların en sevdiği meyve9
- red bull2
- sigaranın içinde 4 bin çeşit zehir olması2
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi2
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- güne bir şarkı bırak18
- pornoyu bırakmak5
- yenidünya2
- fransız arabalarının tekerlekli tabut olması2
- fas'ın dünya kupasında dördüncü olması2
ya şu son zamanlarda bir trap fetişizmi patladı gidiyor. ezhel denen arkadaşın saman alevi gibi parlamasıyla beraber gerçek rap yapan (bkz: hidra) gibi isimler bile son cikarttigi singlelarda bu tarzi yapiyorlar. bu arkadaş da o kafadan birisi. lyricler çöp, flow yerlerde sürünüyor, basmışlar kulak siken autotuneları reverbleri bıdıbıdı bıdıbıdı bir şeyler gidiyor. dünya çapında suan dinlenen şarkılar da hep boyle. tek temennim, rapi rap gibi yapan bir avuç abimizin bu akıma kurban gitmemesi.
(bkz: ceza) tartışmaya bile gerek yok
(bkz: sagopa kajmer) bir zamanlar hacı hocaya ilahiye bagladiysa da eski stiline dönmüştür ve klasik olacak ama bNa kalirsa ceza ile beraber turkce rapin gelisimindeki kilometre taslarindandir.
(bkz: sansar salvo) son yaptigi albumu basta begenmemistim ancak sonrasinda daha kulak vererek dinledigimde basarili buldum. eski psikopat sarkilari muazzamdir, kotu sarkisi yok denecek kadar azdir.
(bkz: gazapizm) heyecani yok adlı balon sarkiyla unlu olsa da yaptigi rap kesinlikle "bu hayatin heyecani meyecani yok!" un çok otesindedir. kendine has ses tonu,flowu ve vurgulari, dinleyip anlayana duygu bombardimani yasatir.
(bkz: saian) kendi deyimiyle ilkeli rap muzik yapan, anladigim kadariyla solcu karakterli ve bunu muzigine de yansitan son derece underrated bir abimiz. kotu sarkisi yoktur; battle'ı da hakkıyla yapar, dusuncelerini de savunur, duygularini da aktarir. kardeşi (bkz: patron) da daha battle tarzında rap yapmaktadır ve ikisinin yaptigi duetler harikuladedir.
(bkz: hidra) son cikarttigi single maalesef ki bu bahsettigim leş tarzda. onun disinda mükemmel bir rapcidir. flowu insanı dumur eder, lyricleri kalite kokar.
simdilik aklima gelenler bunlar. yani şu son zamanlarda popüler olmuş autotune sarkilarini seviyorsaniz dinleyin de rapi bu adamlar yapiyor bence. ve ekleyeyim, benim sorunum trap'le değil, yapilan islerin lyric olarak bu kadar boş olmasıyla ve ses uzerine yapilan bu kadar bilgisayar efekti sonucunda taninmaz hale gelen vokallerle.
(bkz: ceza) tartışmaya bile gerek yok
(bkz: sagopa kajmer) bir zamanlar hacı hocaya ilahiye bagladiysa da eski stiline dönmüştür ve klasik olacak ama bNa kalirsa ceza ile beraber turkce rapin gelisimindeki kilometre taslarindandir.
(bkz: sansar salvo) son yaptigi albumu basta begenmemistim ancak sonrasinda daha kulak vererek dinledigimde basarili buldum. eski psikopat sarkilari muazzamdir, kotu sarkisi yok denecek kadar azdir.
(bkz: gazapizm) heyecani yok adlı balon sarkiyla unlu olsa da yaptigi rap kesinlikle "bu hayatin heyecani meyecani yok!" un çok otesindedir. kendine has ses tonu,flowu ve vurgulari, dinleyip anlayana duygu bombardimani yasatir.
(bkz: saian) kendi deyimiyle ilkeli rap muzik yapan, anladigim kadariyla solcu karakterli ve bunu muzigine de yansitan son derece underrated bir abimiz. kotu sarkisi yoktur; battle'ı da hakkıyla yapar, dusuncelerini de savunur, duygularini da aktarir. kardeşi (bkz: patron) da daha battle tarzında rap yapmaktadır ve ikisinin yaptigi duetler harikuladedir.
(bkz: hidra) son cikarttigi single maalesef ki bu bahsettigim leş tarzda. onun disinda mükemmel bir rapcidir. flowu insanı dumur eder, lyricleri kalite kokar.
simdilik aklima gelenler bunlar. yani şu son zamanlarda popüler olmuş autotune sarkilarini seviyorsaniz dinleyin de rapi bu adamlar yapiyor bence. ve ekleyeyim, benim sorunum trap'le değil, yapilan islerin lyric olarak bu kadar boş olmasıyla ve ses uzerine yapilan bu kadar bilgisayar efekti sonucunda taninmaz hale gelen vokallerle.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar