bugün
- beyaz otomobil satın almak8
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu5
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- entelektüelin teorisiyle pratiğinin çelişmesi2
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek3
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- 2026 dünya kupası17
- hoşgeldin pazartesi6
- sol tarafın inzal olması2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı5
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın2
- aylık 294 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- ev kredisi çeken asgari ücretli2
- delilik ve daha delilik arasındaki ince çizgi2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- yer çekimine küsmek3
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle9
- az bilinen muhteşem şarkılar3
- karaağaç ev fiyatları2
- bugün de meme atan olmaması7
- spor sonrası pazularını öpmek2
- netflix yasaklanmalıdır4
- pazar günü aktiviteleri3
- komşu gezegenlerdeki kira artışı2
- üç harfli bir mandalinanın anıları2
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- cuckold erkek5
- park etmek sanatı2
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- paris te son tango3
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- kulak arkasını keselemek2
- benim kemiklerim iri2
- olduğundan genç göstermek9
- ai analiz2
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- seksten sonra bira içmek5
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
çirkin bir kadındır surat olarak.
Şu didem soydan ne kadar mal bir kadın ya. Bakın ilerici bir insanım, Atatürkçüyüm. Fakat böyle tiplerin türk soluna oy kaybettirdiğini ve Türk insanında sola ve izmir gibi kentlere yurt dışına antipati sağladığını düşünüyorum.
Eğer bu mesajı google da görürse. Katolik bir ülkede muhtemelen mesajlarınızı italyanca'ya çevirip tanıtsanız istenmeyeceksiniz bayan. Hani sen katolik ülkeleri, ilerici olmayı seks-para-alkol olarak tanıtıyorsun ve hayatının bu üçgenden ibaret olması, neden bunları paylaştığını aslında biliyoruz. : Aşağılık Kompleksi. Hani sen toplumun laflarına bu kadar takılıp bir şeyler ispat etme girişimine girdiysen mücadele etmek yerine zaten sen de o insaanlardan birisin sadece farklı bir yerde yetişmiş hali.
Neyse acımakla birlikte kızdığım konu bu bayanın Türk soluna "dinsiz ahlaksız insanlar, her yerde seks yapıyorlar" zihniyeti oluşturtmasıdır insanlarda.
O dans değil tost muş. Tamam anladım tost oldun da bunu söyleme ihtiyacın neden hanımefendi? Bunu söylediğinde italya'da gerçekten çok hoş mu karşılanacağını düşünüyorsun, insanların sana sempati kazanacağını mı düşünüyorsun? Türkiye de sola sempati kazandırdığını mı düşünüyorsun? Herkesin ilişkisi kendine. Eğer tost olacaksanız, sende ortadaki peynirsen git bunu yaşa. Bunu ilan etmenin anlamı sadece aşağılık kompleksi gibi geliyor bana.
Hani bizim şu "sol dinsizdir, bunlar içine ediyor ama en azından dinci" iimajını kırmamız gerekiyor. Dinci olmamız gerekmiyor. insanlara solda dinin de bir özgürlük olduğunu açıklamamız gerekiyor.
Ve hani ben kişisel olarak bu kadın gibi insanları görmesini takip etmesini istemiyorum gelecekteki çocuklarımın. Çocuğumun hayatı, seks-para-alkol üçgeni arasında durmamalı sadece. Fikirleri adam gibi fikirler olmalı.
Bu kadının fikirlerinin sadece popülism ile kaynaklanan biraz agresif dille anlatılan kulaktan dolma fikirler olduğunu size şöyle açıklayayım.
Canan Karatay'ı biliyorsunuz. Evet canan karatay'ın çok üstüne gidiliyor. Çünkü onun yüzünden bir sürü hamile öldü. Verdiği diyetler kilo verdirir ama bir doktor adayı olarak diyorum ki kalp krizinizi en az 10 yıl yakına alır. Folik asit değerinizin içine edecek diyetler veriyor ve kısa vadede sonuç verse bile uzun vadede sizin kilo verememenizi sağlayacak bir durumdan bahsediyoruz. Canan Karatay çok bilgili bir doktor olmakla birlikte yaşının gereği biraz çağın gerisinde kalmış ve çağı yakalyamamakta modern tıp ın üç boyutlu bakış açısıyla bakamamakta bu sebeple çok da popüler olduğu için ölümlere sebep olmaktadır.
Sen doktor musun yav! Tıp mı okudun. Hani bir sürü doktor bu kadının hekimlikten alınmasını istedi sadece hükümet o bu değil. Bu konuda fikir paylaşacak bilgisi olmayan birisi olarak fikir paylaşıyorsun ve gençleri buna yöneltiyorsun.
işte bu kadınla ilgili temel sorun da bu zaten. Yani gençlere bir şeyleri özendirmesi. Özendirdiği şey kültürlü olmak modern olmak ileri görüşlü olmak veya mutlu sağlıklı bir hayatın yolları değil. Özendirdiği şey amerikan rüyası. Dediğim gibi seks-para-alkol. Kendin nasıl istiyorsan düşünüp yaşayabilirsin ama hitler'in bu konudaki fikrini destekliyor ve devletin bir görevinin de gençlerin fiziksel ve zihinsel gelişimini korumak, saplamak, buna yardımcı olmak olduğunu düşünüyorum.
Hani ben senin gibi insanların para kazanmasına bile karşıyım neredeyse o ayrı konu. Ekonomiye 0 katkı ile para kazanıyorsun. Yaptığın hiçbir real ürün yok ortada. Ve insanlar senin zihniyetinle dolansa sürekli dünyada ne aile kalırdı ne üretim. O göğsünün arasına sıkıştırdığın yeni rakıyı içemezdin. O müziği yapan bir sanatçı bundan faydalanamazdın. Aile diye bir kavram kalmazdı, doğmazdın. Doğsan da babanın yerinde çoktan yeller esmiş olurdu sen doğduğunda.
Ve bu şekilde solun karalanmasına sebep olan bu insanların farkları şu.
Gençleri işlerine güçlerine, düzgün bir aile kurmaya, kitap okuyup fikir edinmeye, aydın insan olmaya, sana küfredeni bile anlamaya, karşıt görüşlere çözüm olarak yıkım değil açıklama arayıp kendin de cahil olmak yerine çözümcü olmaya komünism'in stalini nasyoneliism in hitleri olmak yerine komünism'in lenin i nasyonelism'in Atatürk'ü olmaya, itmeyi savunuyorum ben bu kadının tersi olarak bu kadının savunduklarının sonucu ise tüm bu saydıklarımın tersi.
Kısaca bunun gibilerin Darwin'in, Karl Marx'ın, Atatürk'ün, Lenin'in tüm fiikirlerinin içine sıçıp özgürlük kavramını insanların gözüne ahlaksızlık olarak tanıtan ajanlar olduğunu düşünmekle ona hangi amerikanın bu görüşleri yazan kitabı verdiğini ve hangi vatan haininin bizleri böyle tanıtmak için para verdiğini merak ediyorum.
Eğer senin gibilerin oluşturduğu fikirler yüzünden bu antipati sürerse binbir türlü belanı diliyor öbür taraf varsa yarattığın bu antipatinin, kaybettirdiğin zamanın senden fitil fitil çıkmasını istiyorum.
Sinirleniyorum şu kadını her haber olarak gördüğümde.
Şu didem soydan ne kadar mal bir kadın ya. Bakın ilerici bir insanım, Atatürkçüyüm. Fakat böyle tiplerin türk soluna oy kaybettirdiğini ve Türk insanında sola ve izmir gibi kentlere yurt dışına antipati sağladığını düşünüyorum.
Eğer bu mesajı google da görürse. Katolik bir ülkede muhtemelen mesajlarınızı italyanca'ya çevirip tanıtsanız istenmeyeceksiniz bayan. Hani sen katolik ülkeleri, ilerici olmayı seks-para-alkol olarak tanıtıyorsun ve hayatının bu üçgenden ibaret olması, neden bunları paylaştığını aslında biliyoruz. : Aşağılık Kompleksi. Hani sen toplumun laflarına bu kadar takılıp bir şeyler ispat etme girişimine girdiysen mücadele etmek yerine zaten sen de o insaanlardan birisin sadece farklı bir yerde yetişmiş hali.
Neyse acımakla birlikte kızdığım konu bu bayanın Türk soluna "dinsiz ahlaksız insanlar, her yerde seks yapıyorlar" zihniyeti oluşturtmasıdır insanlarda.
O dans değil tost muş. Tamam anladım tost oldun da bunu söyleme ihtiyacın neden hanımefendi? Bunu söylediğinde italya'da gerçekten çok hoş mu karşılanacağını düşünüyorsun, insanların sana sempati kazanacağını mı düşünüyorsun? Türkiye de sola sempati kazandırdığını mı düşünüyorsun? Herkesin ilişkisi kendine. Eğer tost olacaksanız, sende ortadaki peynirsen git bunu yaşa. Bunu ilan etmenin anlamı sadece aşağılık kompleksi gibi geliyor bana.
Hani bizim şu "sol dinsizdir, bunlar içine ediyor ama en azından dinci" iimajını kırmamız gerekiyor. Dinci olmamız gerekmiyor. insanlara solda dinin de bir özgürlük olduğunu açıklamamız gerekiyor.
Ve hani ben kişisel olarak bu kadın gibi insanları görmesini takip etmesini istemiyorum gelecekteki çocuklarımın. Çocuğumun hayatı, seks-para-alkol üçgeni arasında durmamalı sadece. Fikirleri adam gibi fikirler olmalı.
Bu kadının fikirlerinin sadece popülism ile kaynaklanan biraz agresif dille anlatılan kulaktan dolma fikirler olduğunu size şöyle açıklayayım.
Canan Karatay'ı biliyorsunuz. Evet canan karatay'ın çok üstüne gidiliyor. Çünkü onun yüzünden bir sürü hamile öldü. Verdiği diyetler kilo verdirir ama bir doktor adayı olarak diyorum ki kalp krizinizi en az 10 yıl yakına alır. Folik asit değerinizin içine edecek diyetler veriyor ve kısa vadede sonuç verse bile uzun vadede sizin kilo verememenizi sağlayacak bir durumdan bahsediyoruz. Canan Karatay çok bilgili bir doktor olmakla birlikte yaşının gereği biraz çağın gerisinde kalmış ve çağı yakalyamamakta modern tıp ın üç boyutlu bakış açısıyla bakamamakta bu sebeple çok da popüler olduğu için ölümlere sebep olmaktadır.
Sen doktor musun yav! Tıp mı okudun. Hani bir sürü doktor bu kadının hekimlikten alınmasını istedi sadece hükümet o bu değil. Bu konuda fikir paylaşacak bilgisi olmayan birisi olarak fikir paylaşıyorsun ve gençleri buna yöneltiyorsun.
işte bu kadınla ilgili temel sorun da bu zaten. Yani gençlere bir şeyleri özendirmesi. Özendirdiği şey kültürlü olmak modern olmak ileri görüşlü olmak veya mutlu sağlıklı bir hayatın yolları değil. Özendirdiği şey amerikan rüyası. Dediğim gibi seks-para-alkol. Kendin nasıl istiyorsan düşünüp yaşayabilirsin ama hitler'in bu konudaki fikrini destekliyor ve devletin bir görevinin de gençlerin fiziksel ve zihinsel gelişimini korumak, saplamak, buna yardımcı olmak olduğunu düşünüyorum.
Hani ben senin gibi insanların para kazanmasına bile karşıyım neredeyse o ayrı konu. Ekonomiye 0 katkı ile para kazanıyorsun. Yaptığın hiçbir real ürün yok ortada. Ve insanlar senin zihniyetinle dolansa sürekli dünyada ne aile kalırdı ne üretim. O göğsünün arasına sıkıştırdığın yeni rakıyı içemezdin. O müziği yapan bir sanatçı bundan faydalanamazdın. Aile diye bir kavram kalmazdı, doğmazdın. Doğsan da babanın yerinde çoktan yeller esmiş olurdu sen doğduğunda.
Ve bu şekilde solun karalanmasına sebep olan bu insanların farkları şu.
Gençleri işlerine güçlerine, düzgün bir aile kurmaya, kitap okuyup fikir edinmeye, aydın insan olmaya, sana küfredeni bile anlamaya, karşıt görüşlere çözüm olarak yıkım değil açıklama arayıp kendin de cahil olmak yerine çözümcü olmaya komünism'in stalini nasyoneliism in hitleri olmak yerine komünism'in lenin i nasyonelism'in Atatürk'ü olmaya, itmeyi savunuyorum ben bu kadının tersi olarak bu kadının savunduklarının sonucu ise tüm bu saydıklarımın tersi.
Kısaca bunun gibilerin Darwin'in, Karl Marx'ın, Atatürk'ün, Lenin'in tüm fiikirlerinin içine sıçıp özgürlük kavramını insanların gözüne ahlaksızlık olarak tanıtan ajanlar olduğunu düşünmekle ona hangi amerikanın bu görüşleri yazan kitabı verdiğini ve hangi vatan haininin bizleri böyle tanıtmak için para verdiğini merak ediyorum.
Eğer senin gibilerin oluşturduğu fikirler yüzünden bu antipati sürerse binbir türlü belanı diliyor öbür taraf varsa yarattığın bu antipatinin, kaybettirdiğin zamanın senden fitil fitil çıkmasını istiyorum.
Sinirleniyorum şu kadını her haber olarak gördüğümde.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar