ankara

En güzel yanı fıskiyenin önünde yeşilin ortasında bir şeyler yiyip manzaraya bakma eğlencesidir. Üstelik yazın akşam vakitleri çok serin oluyormuş. Gitmek çok isterim bir zaman.
© copyright 2005 - 2026