bugün

depresyon

Başlığı görünce aklıma sıdıka'dan bir replik geldi..
-surat yapma anneye
-niyeymiş belki depresyon geçiriyorum
-yalan konuşma çocukken geçirdin sen hepsini*
© copyright 2005 - 2026