bugün

black friday

geçen de boyner 190 liralik ayakkabiyi 285 liraya çekip %50 indirim yapıyorum diye milleti kekliyordu. %20 yapıyorum de. delikanlı ol canımı ye.
© copyright 2005 - 2026