paramparça

Ben burada daha çok nedense gülsereni değil de dilarayı daha cok begenıyorum kadın cok güzel rol yapıyor . Cihan da tam baba yani cok yakısmıs . keriman ile özkanda dizinin tuzu biberi bence atışmaları acaip güzel nedense cansu bana cok yapmacık geliyor.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026