bugün

yahudi

dinimizce sadece merhaba merhaba olarak kalınmalıdır bu insanlarla..*
dostluk safhasına gitmemelidir yani ilişkilerimiz..

ha şimdiki türkiye-israil ilişkileri hüsnü şenlendirici-deniz seki ilişkisiyle paralel gitmektedir o ayrı konu.. * *
kendilerinden olmayanları bir çırpıda satmalarıyla meşhurdur,ki bu da çok normaldir çünkü kendi dinlerinde böyle emredilmiş.. kendilerine saygı duymakla birlikte sevgi duymuyoruz..
ayrıca (bkz: siyonizm)..
© copyright 2005 - 2026