bugün

the walking dead

2. sezonda 1. sezonun heyecanı yok, walker yok diyordunuz alın işte başladılar ilk sezon tadında bölümlerine.

--spoiler--

inanılmaz bir bölüm olmuş. böyle daryl'ciğime bir şey olacak korkusuyla izledim durdum hep. kıyamam lan. o ok sahnesi çok kötüydü. merle dixon'ı görüyordu ya daryl, ahaha o nasıl bir gazlamadır yaa? *
sophia artık ortaya çıkar hani, oyuncak falan da bulundu. walker çıkmaz sırf shane haksız çıksın en azından diye. *

bu ailede bir sır olduğu çok netti. herhalde aileden ölenleri o samanlığa koymuşlar. te allam bunlar da nereye gitseler başları ayrı dertte.

inatla diyorum, şu andrea denen orospu karıyı atsınlar diziden lan! her bölümde ayrı gıcık oluyorum. tam gerizekalı.

--spoiler--
© copyright 2005 - 2026