bugün

larker

özel mesaj atacağım ama cevap veremez, ortam butonunu kullanamaz yazarı. yazar olana kadar bekleyelim bari. bu arada sesim geliyor dimi larker: geçmiş olsun.. *
© copyright 2005 - 2026