bugün

larker

bu adamı seviyorum. diyaloglu entrylerini okurken salyalarım akıyor bazen, bazen "$errefsizim aklım gelmi$ti" diyor ve benden evvel yazdıklarına uyuz oluyorum. eğlenceli bir insan larker; sevilesi, sayılası bir insan.

yanaklarından öpüyor ve "lark"ı bırak, "winston soft" diyorum.
tanım: sevdiğim yazar.
© copyright 2005 - 2026